- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het blijft altijd tegenvallen als een vrouw veel mooier is dan intelligent.Nu snap ik waarom sommige mensen denken aan euthanasie.
Voor covid had niemand daar moeite mee bij haar.Het blijft altijd tegenvallen als een vrouw veel mooier is dan intelligent.
Je hebt haar geniale inzichten over jouw favoriete hobby van de intocht tot de afvaart zeker gemist?
Geen idee, ik volg haar niet. Maar waar men 2 jaar geleden haar nog een 'smart, strong, independant woman' vond, wordt ze nu door diezelfde mensen weggezet als dom wicht.Je hebt haar geniale inzichten over jouw favoriete hobby van de intocht tot de afvaart zeker gemist?
Dat komt omdat ze toen nog wel toevallig de correcte mening had, volgens degenen die bepalen wat de correcte mening zou moeten zijn.Geen idee. Maar waar men 2 jaar geleden haar nog een 'smart, strong, independant woman' vond, wordt ze nu door diezelfde mensen weggezet als dom wicht.
Het kan verkeren, met name als je onwelgevallige meningkjes verkondigt.
Dat komt omdat ze toen nog wel toevallig de correcte mening had, volgens degenen die bepalen wat de correcte mening zou moeten zijn.
Sommigen hebben meer geheugen en/of wen andere mening:
Aangezien zwarte piet racistisch is heb ik besloten mijzelf morgen te vermommen als rapper en mensenrechtenactivist Akwasi.Ik wens @apfelstrudel morgenavond net als die andere "parkeerwacht" een goede en veilige pakjesavond!
Wereldkampioen Juiste Vragen vs. Wereldkampioen Ontwijkende Antwoorden.
Wereldkampioen Juiste Vragen vs. Wereldkampioen Ontwijkende Antwoorden.

Treurig dat er nooit iets gedaan is met wat hij zei. Beetje ventilatie kan nooit kwaad lijkt me maar daar hoor je nooit iemand over.
Dat was toen nog niet bewezen. Die Hond blaft er op los en krijgt soms toevallig gelijk - en tast ondertussen het gezag van de regering aan, hoewel ze dat zelf nog vaker doen.Treurig dat er nooit iets gedaan is met wat hij zei. Beetje ventilatie kan nooit kwaad lijkt me maar daar hoor je nooit iemand over.
Werkt prima, toch?Eerst 3/2/1G doorvoeren dan misschien eens kijken wat voor plan zou gaan werken.![]()
Dat was toen nog niet bewezen. Die Hond blaft er op los en krijgt soms toevallig gelijk - en tast ondertussen het gezag van de regering aan, hoewel ze dat zelf nog vaker doen.
welk gezag?Dat zei hij toen al wel op basis van meerdere wetenschappelijke studies. Dus wanneer is zoiets dan 'bewezen'? Wanneer je gewenste autoriteit het uiteindelijk toch moet erkennen?Dat was toen nog niet bewezen. Die Hond blaft er op los en krijgt soms toevallig gelijk - en tast ondertussen het gezag van de regering aan, hoewel ze dat zelf nog vaker doen.
Als het tegendeel niet bewezen kan worden.
God bestaat!