XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wereldkampioen Juiste Vragen vs. Wereldkampioen Ontwijkende Antwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.645
Je hebt haar geniale inzichten over jouw favoriete hobby van de intocht tot de afvaart zeker gemist?
Geen idee, ik volg haar niet. Maar waar men 2 jaar geleden haar nog een 'smart, strong, independant woman' vond, wordt ze nu door diezelfde mensen weggezet als dom wicht.

Het kan verkeren, met name als je onwelgevallige meningkjes verkondigt.

Geen idee. Maar waar men 2 jaar geleden haar nog een 'smart, strong, independant woman' vond, wordt ze nu door diezelfde mensen weggezet als dom wicht.

Het kan verkeren, met name als je onwelgevallige meningkjes verkondigt.
Dat komt omdat ze toen nog wel toevallig de correcte mening had, volgens degenen die bepalen wat de correcte mening zou moeten zijn.

Sommigen hebben meer geheugen en/of een andere mening:

Ik wens @apfelstrudel morgenavond net als die andere "parkeerwacht" een goede en veilige pakjesavond!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.648
Dat komt omdat ze toen nog wel toevallig de correcte mening had, volgens degenen die bepalen wat de correcte mening zou moeten zijn.

Sommigen hebben meer geheugen en/of wen andere mening:

Dat bedoel ik dus.

Maarja wel mooi dat ze in haar eigen deugende zwaard valt.
Lekker voor der.

Treurig dat er nooit iets gedaan is met wat hij zei. Beetje ventilatie kan nooit kwaad lijkt me maar daar hoor je nooit iemand over.

Sterker nog, ze ontkenden dat ventilatie iets deed en mede door dit soort uitlatingen is hij ook een tijdje gebanned op social media.

Een jaar terug was het ondenkbaar dat iemand als Jeroen Pauw kon roepen wat hij nu doet. Dat geeft hoop.

verkeerde topic ;)

Treurig dat er nooit iets gedaan is met wat hij zei. Beetje ventilatie kan nooit kwaad lijkt me maar daar hoor je nooit iemand over.
Dat was toen nog niet bewezen. Die Hond blaft er op los en krijgt soms toevallig gelijk - en tast ondertussen het gezag van de regering aan, hoewel ze dat zelf nog vaker doen.

Eerst 3/2/1G doorvoeren dan misschien eens kijken wat voor plan zou gaan werken. :o
Werkt prima, toch?

Dat was toen nog niet bewezen. Die Hond blaft er op los en krijgt soms toevallig gelijk - en tast ondertussen het gezag van de regering aan, hoewel ze dat zelf nog vaker doen.
Dat zei hij toen al wel op basis van meerdere wetenschappelijke studies. Dus wanneer is zoiets dan 'bewezen'? Wanneer je gewenste autoriteit het uiteindelijk toch moet erkennen?

Terug
Naar boven