Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Een bekende van mij (gevaccineerd) was gisteren op een verjaardagsfeestje waar de harde kern ongevaccineerde was. Die eisten een corona test. Nieuwe vorm van dictatuur?

Begrijp nooit waarom mensen denken dat je heel graag op hun feestje wil komen. Mij mogen ze bij elke sociale verplichting om een test vragen, ben ik er meteen van verlost.

Het gaat al een stap terug. (niet zo maar) iemand heeft een theorie welke heel logisch en aannemelijk onderbouwd is maar men weigert er uberhaupt naar te luisteren want het gaat in tegen het huidige draaiboek.
Als dat nou zijn enige idee was geef ik je gelijk. En naast hem waren er nog tientalle anderen die meenden dat hun visie de juiste was. Statistisch gezien is het dan onmogelijk het beste idee er uit te pikken.

Zie de kaarters met hun vaccin bijvoorbeeld, in een slecht geventileerde ruimte.
Was dat niet tegen de adviezen in? Ik moest mijn dochter vorige winter ook al een extra vest in haar tas meegeven naar school vanwege het frequent ventileren van het klaslokaal.

Laatst bewerkt:
Screenshot_20211205-130443_Twitter.jpg

Als dat nou zijn enige idee was geef ik je gelijk. En naast hem waren er nog tientalle anderen die meenden dat hun visie de juiste was. Statistisch gezien is het dan onmogelijk het beste idee er uit te pikken.

Was dat niet tegen de adviezen in? Ik moest mijn dochter vorige winter ook al een extra vest in haar tas meegeven naar school vanwege het frequent ventileren van het klaslokaal.

Ik weet nog dat ik in de lach schoot toen Rutte zei dat elke dag het raam toch wel een half uur open moet. Kan je ventileren noemen ja.

Terug
Naar boven