Zie je nu hoe makkelijk de bewezen beweringen van MdH te maken zijn?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je nu hoe makkelijk de bewezen beweringen van MdH te maken zijn?

Dus als Maurice zegt dat zijn opvattingen van religieuze aard zijn dan is het waar en dienen ze volgens de grondwet beschermd te worden.Zie je nu hoe makkelijk de bewezen beweringen van MdH te maken zijn?![]()
Ze zitten wel al op eenzelfde waarheidsniveau.Dus als Maurice zegt dat zijn opvattingen van religieuze aard zijn dan is het waar en dienen ze volgens de grondwet beschermd te worden.
Er is geen andere waarheid dan de echte waarheid, en dat is die van Maurice.
Gezondheid
Dat is onjuist, een cirkelredenering.
Wanneer is het dan bewezen?
Als het staat geschreven.
Werkt prima, toch?
![]()
Corona-uitbraak na klaverjassen in Sappemeer: 1 dode en 27 besmettingen. 'Ik weet niet hoe dit zo snel kon gaan'
Een gezellige dag klaverjassen in Sappemeer leidde tot een corona-uitbraak waarbij 27 mensen besmet raakten. Daarnaast overleed één persoon aan de ziekte. Voorzitter van buurtvereniging De Volendammer Monique Brongers weet niet hoe het zo uit de hand kon lopen.dvhn.nl
Of juist wel. Zijn we straks eindelijk van die vergrijzing af.Van de toren blazen dat het vaccin ook super tegen besmetting werkt was niet zo'n slim idee.
Heb jij geen ouders?Of juist wel. Zijn we straks eindelijk van die vergrijzing af.
God heeft mij gemaakt.
Ik snap je verhaal niet.Een bekende van mij (gevaccineerd) was gisteren op een verjaardagsfeestje waar de harde kern ongevaccineerde was. Die eisten een corona test. Nieuwe vorm van dictatuur?
Welke God?
Zijn er meerdere?
Precies. Vond dat een interessante wending.Ik snap je verhaal niet.
De ongevaccineerden eisten een covid-test voor de gevaccineerde?
Nog nooit van het/een pantheon gehoord?
Of juist wel. Zijn we straks eindelijk van die vergrijzing af.