Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat ik dan eens de positivo zijn. Half januari zijn we van de grootste problemen af. Niet omdat de maatregelen zo goed werken, maar omdat Omicron dan veruit de dominante variant is en deze een stuk minder ziekmakend is.
Dat heb je niet in elk land volgens mij.
En dan, dan komen er daarna geen zwaardere varianten meer ofzo?Laat ik dan eens de positivo zijn. Half januari zijn we van de grootste problemen af. Niet omdat de maatregelen zo goed werken, maar omdat Omicron dan veruit de dominante variant is en deze een stuk minder ziekmakend is.
En allemaal covid krijgen.
Laat ik dan eens de positivo zijn. Half januari zijn we van de grootste problemen af. Niet omdat de maatregelen zo goed werken, maar omdat Omicron dan veruit de dominante variant is en deze een stuk minder ziekmakend is.
Op individueel niveau is omicron mogelijk een zegen, op populatieniveau een ramp.
Is top toch.Op individueel niveau is omicron mogelijk een zegen, op populatieniveau een ramp.
Individuen worden er minder ziek van, maar er worden heel snel veel meer mensen ziek.
Kun je dat uitleggen zodat ik het ook begrijp?Op individueel niveau is omicron mogelijk een zegen, op populatieniveau een ramp.
Individuen worden er minder ziek van, maar er worden heel snel veel meer mensen ziek.
Van de mensen die ziek worden hoeven er verhoudingdgewijs minder naar het ziekenhuis, maar er worden veel meer mensen ziek.
Maar met de beperkende maatregelen en de opgebouwde immuniteit kan het weleens minder belastend zijn dan de laatste zware griepseizoenen.Maar er zullen altijd mensen zijn voor wie deze variant het laatste setje betekend en dus mét Corona overlijden en de ic bij elke scheet vol druppelt.
Daar helpt geen vaccin of milde variant tegen in de winterperiode. Zie de krantenkoppen van de laatste 5 jaren.
Dat wel, maar zolang die niet besmettelijker zijn krijgen die niet de overhand.En dan, dan komen er daarna geen zwaardere varianten meer ofzo?
Omicron gaat ons redden; is letterlijk naar HCoV gemuteerd en infecteert vooral de bronchiën in plaats van het longweefsel. Volg je ook Dr John Campbell?Laat ik dan eens de positivo zijn. Half januari zijn we van de grootste problemen af. Niet omdat de maatregelen zo goed werken, maar omdat Omicron dan veruit de dominante variant is en deze een stuk minder ziekmakend is.
Je snijdt een korte bocht nu wel flink af.Omicron gaat ons redden; is letterlijk naar HCoV gemuteerd en infecteert vooral de bronchiën in plaats van het longweefsel. Volg je ook Dr John Campbell?
Als je wat vaker met een open blik de MSM volgt zal je merken dat er al langere tijd redelijk wat kritische geluiden te horen zijn, o.a. van Arman Girbes (IC hoofd van het UMC)De angstmachine draait wel weer overuren want ze moeten toch dit ingrijpen tegen mogelijk worst-case scenarioverkopenopdringen. Doet allen voorzichtig met uw twitter en televee consumptie.
Is wel wetenschap uit studies. En we hebben ook anekdotische indicaties die het ondersteunen. Ik ben geen betaald voorspeller dus ik hoef me niet in te houden, maar kan dit enthousiast zeggen zodat ik er straks weer naar kan wijzen dat ik (obv de eerste bevindingen) voor de zoveelste keer gelijk had. Ik dacht ik ondersteun je stelling een beetje.Je snijdt een korte bocht nu wel flink af.
Ik volg en ken hem niet.
Met een open hersenpan de MSM volgen is niet goed voor je. Ik ontken niet dat er af en toe een uitzonderlijke minuut tussen kan zitten.Als je wat vaker met een open blik de MSM volgt zal je merken dat er al langere tijd redelijk wat kritische geluiden te horen zijn, o.a. van Arman Girbes (IC hoofd van het UMC)
Ik val voornamelijk over jouw formulering.Is wel wetenschap uit studies. En we hebben ook anekdotische indicaties die het ondersteunen. Ik ben geen betaald voorspeller dus ik hoef me niet in te houden, maar kan dit enthousiast zeggen zodat ik er straks weer naar kan wijzen dat ik (obv de eerste bevindingen) voor de zoveelste keer gelijk had. Ik dacht ik ondersteun je stelling een beetje.
Waar baseer jij je optimisme dan op?
Ik denk wel dat we dezelfde ideeën hebben wat betreft de mogelijke effecten van deze variant op het verloop van de individuele besmettingen alsook de pandemie.
Ik zou nu nergens meer gek van opkijken
Naja een avondklok zou me nu niks meer uitmaken.. die lockdown zorgt er al voor dat ik niks meer kan en doe 's avonds.