Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik ben nu wel benieuwd naar de mening van @Mentat wat betreft het aanscherpen van de maatregelen. :D
Eigenlijk wat ik al gezegd heb:
Dit is slechts rekken tot (zo dicht mogelijk bij) de kerstvakantie.

Dit inderdaad, pappen en nathouden in de hoop de kerstvakantie te halen. Maar hoe langer je het uitstelt, hoe langer het uiteindelijk gaat duren.

Aan de andere kant ben ik blij dat ik nog zo lang mogelijk van oa de gym heb kunnen genieten, want eenmaal dicht weet je niet wannhet weer open gaat.

Weliswaar klopt het wat @hoxyz zegt dat het overal slecht gaat, maar in Nederland was de uitgangspositie bijzonder slecht door het beleid en zijn we daarmee nu de eerste met heel strenge maatregelen.

Vandaag werd ergens Portugal als voorbeeld genoemd, daar wist men van vorig jaar dat mensen met Kerst toch wel samenkomen met familie en vrienden, dus is het beleid zo aangepast dat er voor en na de Kerst flinke beperkingen zijn om die schok op te vangen.

klopt dagbesteding ontlast partner/kinderen/mantelzorgers als die er zijn.
maar momenteel zitten ze met 16 a 20 bejaarden plus 2 betaalde krachten plus 2 vrijwilligers op een kluitje in een slecht geventileerde ruimte. geen qr code check, ik zie met eigen ogen het klad komen in voorzorgsmaatregelen zoals handen ontsmetten voor het eten. ze dragen geen mondkapjes. ik heb daar gewoon mijn vraagtekens bij. ik zeg vooral ook tegen mijn moeder, schoonmoeder en schoonvader dat ze wel moeten gaan, sterker nog ik breng ze er naar toe ipv taxibusje maar het voelt gewoon krom./scheef

Klopt had vorige week nog een opdrachtje bij een zorginstelling. Geen QR check naar binnen terwijl ik ongevaccineerd ben en alles dicht op elkaar, ramen dicht en 28 graden in de toko want anders hebben ze het koud.

Onzin, als zorgpersoneel op plekken komt waar anderen zich niet aan de regels houden of als ze kinderen hebben die op school besmet raken?

Een bevolking is geen ladenkast.

Een groot deel vind het weer goed dat er strenge maatregelen komen, maar zullen zich er zelf weer niet aan houden. Zijn deze personen het er dan ook wel daadwerkelijk mee eens?

Zo typerend, weer mijn schoonouders die groot voorstander zijn van een strenge aanpak maar zelf weigert de samenstelling voor kerstdagen aan te passen en nog even naar Duitsland gaan voor shop en restaurant bezoek.
Ik geloof dat dit onbewust bij het gros zo werkt. Zie Grapperhaus, Koningshuis, journalisten zonder 1,5m als de camera's uitstaan, Ollongren die zelf geen auto kan rijden met Covid.

Eigenlijk wat ik al gezegd heb:

Aan de andere kant ben ik blij dat ik nog zo lang mogelijk van oa de gym heb kunnen genieten, want eenmaal dicht weet je niet wannhet weer open gaat.

Weliswaar klopt het wat @hoxyz zegt dat het overal slecht gaat, maar in Nederland was de uitgangspositie bijzonder slecht door het beleid en zijn we daarmee nu de eerste met heel strenge maatregelen.

Vandaag werd ergens Portugal als voorbeeld genoemd, daar wist men van vorig jaar dat mensen met Kerst toch wel samenkomen met familie en vrienden, dus is het beleid zo aangepast dat er voor en na de Kerst flinke beperkingen zijn om die schok op te vangen.
Zouden die mensen zich niet laten testen ofzo als ze bij oude familieleden op bezoek gaan? Ik kom niet vaak bij m'n moeder en stiefvadermaar als ik heen ga laat ik me altijd eerst testen. Moet er niet aan denken dat ik besmet ben en niks doorheb en ze dood gaan door mij.

Zouden die mensen zich niet laten testen ofzo als ze bij oude familieleden op bezoek gaan? Ik kom niet vaak bij m'n moeder en stiefvadermaar als ik heen ga laat ik me altijd eerst testen. Moet er niet aan denken dat ik besmet ben en niks doorheb en ze dood gaan door mij.
Volgens mij zitten er nogal wat valse negatieven bij de testen en kan je besmettelijk zijn voor je positief kan testen.

Prima dat je dat doet, maar verwacht geen 100% garantie.

Een groot deel vind het weer goed dat er strenge maatregelen komen, maar zullen zich er zelf weer niet aan houden. Zijn deze personen het er dan ook wel daadwerkelijk mee eens?
Dit idd. Ik ken inmiddels zoveel hypocrieten, die altijd lopen te klagen over anderen. Maar als ze zelf ineens in quarantaine zouden moeten of ergens niet heen kunnen, omdat ze symptomen hebben en zich eigenlijk zouden moeten laten testen, dan doen ze het niet, want het zal toch wel niet zo zijn.

Laatst bewerkt:
Dit idd. Ik ken inmiddels zoveel hypocrieten, die altijd lopen te klagen over. Maar als ze zelf ineens in quarantaine zouden moeten of ergens niet heen kunnen, omdat ze symptomen hebben en zich eigenlijk zouden moeten laten testen, dan doen ze het niet, want het zal toch wel niet zo zijn.
II heb een prikje gehad dus ik mag alles weer. Waarvoor doe je het anders

• Like
Waarderingen: Pren
Volgens mij zitten er nogal wat valse negatieven bij de testen en kan je besmettelijk zijn voor je positief kan testen.

Prima dat je dat doet, maar verwacht geen 100% garantie.
Enige 100% garantie die we hebben in het leven is dat we allemaal hartstikke dood gaan.

Polletje tot wanneer dit gaat duren?
Wat verwacht iedereen?

Maart. Als we geluk hebbenFebruari. Ze zijn tenslotte eindelijk eens een beetje op tijd met ingrijpen. Niet leuk, maar benieuwd of het ook helpt.
Mijn voorspelling is dat het niet gaat helpen en variant zoveel van zoveel komt oppeens weer.

Terug
Naar boven