Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

De effectiviteit van de door de vaccins gecreëerde antilichamen zijn een stuk minder werkzaam vandaar dat men een booster noodzakelijk acht. Je hebt dan veel meer antilichamen en dat heft de minder effectiviteit deels op. Als je toch geïnfecteerd raakt dan hebben je T-cellen wel een voorsprong door de vaccins.
Van Dissel zegt ook iets anders.

Hoe deze vent überhaupt daar nog mag staan is mij ook echt een raadsel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.326
Wat doen we trouwens na de Omega variant, de laatste letter van het alfabet.
Beginnen we dan opnieuw, kiezen we een ander alfabet, of gooien we wat getallen er achter? De delta-2 of 2-delta variant?

Of net als met vogelgriep de variaties zo aanduiden: H5N8

Beginnen we dan opnieuw, kiezen we een ander alfabet, of gooien we wat getallen er achter? De delta-2 of 2-delta variant?
Tegen die tijd hoef je geen nieuwe varianten meer te bedenken, dan willen al die wappies uit zichzelf al een lockdown aan het begin van de winter.

Of net als met vogelgriep de variaties zo aanduiden: H5N8
Gewoon een ander alfabet gebruiken.

Gisteren hebben m’n vriendin en ikzelf de derde prik gehad. M’n vriendin was de dagen voordien al wat verkouden. Vandaag heeft ze een zelftest gedaan en die was positief :o hebben beide nu een PCR test laten afnemen daar ik ook wat symptomen heb. Benieuwd wat het verdict zal zijn.

Gisteren hebben m’n vriendin en ikzelf de derde prik gehad. M’n vriendin was de dagen voordien al wat verkouden. Vandaag heeft ze een zelftest gedaan en die was positief :o hebben beide nu een PCR test laten afnemen daar ik ook wat symptomen heb. Benieuwd wat het verdict zal zijn.
Succes komende dagen. Zit nu op dag 5 na me positieve test en ben er heel eind vanaf, maar heb er behoorlijk last van gehad iig.

Inderdaad nee, dat moet je natuurlijk door een politiek competente leugenaar laten doen.
Jij snapt toch ook wel dat een man als Van Dissel vragen van de gemiddelde journalist anders interpreteert dan dat ze bedoelt zijn en de daaropvolgende antwoorden worden dan op hun beurt door de argelozen toehoorder ook nog eens een keer verkeerd geïnterpreteerd.

Imo zijn situaties zoals gisteren bij Beau erg. De directeur van Pfizer probeert duiding te geven aan de anekdote van Van Dissel over dat omicron een andere jas aanheeft, hierbij vertelt hij imo onwaarheden. Kort daarna komt (ik dacht) een epidemioloog aan het woord en die vertelt hoe het werkelijk zit, maar zegt niet dat het vorige verhaal onjuist is.

Imo zijn situaties zoals gisteren bij Beau erg. De directeur van Pfizer probeert duiding te geven aan de anekdote van Van Dissel over dat omicron een andere jas aanheeft, hierbij vertelt hij imo onwaarheden. Kort daarna komt (ik dacht) een epidemioloog aan het woord en die vertelt hoe het werkelijk zit, maar zegt niet dat het vorige verhaal onjuist is.
Wie is imo?

Terug
Naar boven