- Waardering
- 12.184
Tegen de andere varianten net zo... ook bijna 70%.Dus werken de vaccins nu niet tegen Omicron? Als ik de cijfers moet geloven.
Reken de tijd sinds vaccinering mee en er is weinig verschil?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen de andere varianten net zo... ook bijna 70%.Dus werken de vaccins nu niet tegen Omicron? Als ik de cijfers moet geloven.
Van Dissel zegt ook iets anders.De effectiviteit van de door de vaccins gecreëerde antilichamen zijn een stuk minder werkzaam vandaar dat men een booster noodzakelijk acht. Je hebt dan veel meer antilichamen en dat heft de minder effectiviteit deels op. Als je toch geïnfecteerd raakt dan hebben je T-cellen wel een voorsprong door de vaccins.
Tegen die tijd hoef je geen nieuwe varianten meer te bedenken, dan willen al die wappies uit zichzelf al een lockdown aan het begin van de winter.Wat doen we trouwens na de Omega variant, de laatste letter van het alfabet.
Beginnen we dan opnieuw, kiezen we een ander alfabet, of gooien we wat getallen er achter? De delta-2 of 2-delta variant?
Dan maken we er een traditie van. Elke 5e van december gezellig in lockdown.Tegen die tijd hoef je geen nieuwe varianten meer te bedenken, dan willen al die wappies uit zichzelf al een lockdown aan het begin van de winter.
Precies, onder het mom liever een feestje annuleren dan je leven.Dan maken we er een traditie van. Elke 5e van december gezellig in lockdown.
Gewoon een ander alfabet gebruiken.Wat doen we trouwens na de Omega variant, de laatste letter van het alfabet.
Beginnen we dan opnieuw, kiezen we een ander alfabet, of gooien we wat getallen er achter? De delta-2 of 2-delta variant?
Of net als met vogelgriep de variaties zo aanduiden: H5N8
Hij heeft zeker geen goede mediatraining gehad en is geen doorgewinterde leugenaar/politicus?Zo’n man (wetenschapper) moet je ook geen vragen laten beantwoorden.
Succes komende dagen. Zit nu op dag 5 na me positieve test en ben er heel eind vanaf, maar heb er behoorlijk last van gehad iig.Gisteren hebben m’n vriendin en ikzelf de derde prik gehad. M’n vriendin was de dagen voordien al wat verkouden. Vandaag heeft ze een zelftest gedaan en die was positiefhebben beide nu een PCR test laten afnemen daar ik ook wat symptomen heb. Benieuwd wat het verdict zal zijn.
Zo’n man (wetenschapper) moet je ook geen vragen laten beantwoorden.
Jij snapt toch ook wel dat een man als Van Dissel vragen van de gemiddelde journalist anders interpreteert dan dat ze bedoelt zijn en de daaropvolgende antwoorden worden dan op hun beurt door de argelozen toehoorder ook nog eens een keer verkeerd geïnterpreteerd.Inderdaad nee, dat moet je natuurlijk door een politiek competente leugenaar laten doen.
Wie is imo?Imo zijn situaties zoals gisteren bij Beau erg. De directeur van Pfizer probeert duiding te geven aan de anekdote van Van Dissel over dat omicron een andere jas aanheeft, hierbij vertelt hij imo onwaarheden. Kort daarna komt (ik dacht) een epidemioloog aan het woord en die vertelt hoe het werkelijk zit, maar zegt niet dat het vorige verhaal onjuist is.
In my opinion