AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Jij snapt toch ook wel dat een man als Van Dissel vragen van de gemiddelde journalist anders interpreteert dan dat ze bedoelt zijn en de daaropvolgende antwoorden worden dan op hun beurt door de argelozen toehoorder ook nog eens een keer verkeerd geïnterpreteerd.

Dat snap ik (als ik jou tenminste goed interpreteer ;))
Echter, dat gegeven op zich is nog geen pleidooi om dan maar iemand neer te zetten die voortdurend met de waarheid een loopje neemt.

Gisteren hebben m’n vriendin en ikzelf de derde prik gehad. M’n vriendin was de dagen voordien al wat verkouden. Vandaag heeft ze een zelftest gedaan en die was positief :o hebben beide nu een PCR test laten afnemen daar ik ook wat symptomen heb. Benieuwd wat het verdict zal zijn.
Wat had je dan verwacht?

"Vooralsnog heb ik de verwachting dat we echt nog een aantal prikken te gaan hebben", zei De Jonge. "Je moet toe naar een structurele vaccinatieorganisatie en niet elke prik als apart project zien."

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.351
"Vooralsnog heb ik de verwachting dat we echt nog een aantal prikken te gaan hebben", zei De Jonge. "Je moet toe naar een structurele vaccinatieorganisatie en niet elke prik als apart project zien."
"Dat moet net zo lang totdat we met zijn allen voldoende beschermd zijn"

*insert spannende muziek*
Voor eeuwig dus..

Snap het wel, vaak prikken om je schommelingen in je bloedwaardes stabiel te houden om zo min mogelijk sides te hebben. Klinkt allemaal bekend.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.353

Maar maar, ik heb 3 prikjes!
:roflol:

20 dagen vakantie opnemen om 4 6 dagen te kunnen skiën 🤦

"Klinkt het vol ongeloof"
200 (6).gif

Geweldig hoe druk het bij de supermarkten is. 0 regels qua aantal personen binnen of looproutes.

Ik ga boodschappen doen en neem mee mijn 4 kinderen 👍🤦

Nou gelukkig is de gym dicht waar nog geen 50% van het aantal mensen binnen is. 🤣🤣🤣

Geweldig hoe druk het bij de supermarkten is. 0 regels qua aantal personen binnen of looproutes.

Nou gelukkig is de gym dicht waar nog geen 50% van het aantal mensen binnen is. 🤣🤣🤣

Zonder eten ga je dood.

Zonder gym niet.

#coronalogica :loony:

Terug
Naar boven