- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Toevallig heeft die aflevering me vandaag door 2,5u cardio geholpen, was interessant. Wilde hem later vandaag nog tippen aan jullie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij snapt toch ook wel dat een man als Van Dissel vragen van de gemiddelde journalist anders interpreteert dan dat ze bedoelt zijn en de daaropvolgende antwoorden worden dan op hun beurt door de argelozen toehoorder ook nog eens een keer verkeerd geïnterpreteerd.
)Wat had je dan verwacht?Gisteren hebben m’n vriendin en ikzelf de derde prik gehad. M’n vriendin was de dagen voordien al wat verkouden. Vandaag heeft ze een zelftest gedaan en die was positiefhebben beide nu een PCR test laten afnemen daar ik ook wat symptomen heb. Benieuwd wat het verdict zal zijn.
Het is de zus van naar mijn mening.
en de dochter van in mijn optiek
Ben eigenlijk nauwelijks ‘ziek’. Eerder wat mottig. Ben ook off dus dat zou ook het een en t ander kunnen verklaren.Succes komende dagen. Zit nu op dag 5 na me positieve test en ben er heel eind vanaf, maar heb er behoorlijk last van gehad iig.
Niets, zou mij niet eens verbazen mocht ik het al doorgemaakt hebben zonder ik het wist.
"Dat moet net zo lang totdat we met zijn allen voldoende beschermd zijn""Vooralsnog heb ik de verwachting dat we echt nog een aantal prikken te gaan hebben", zei De Jonge. "Je moet toe naar een structurele vaccinatieorganisatie en niet elke prik als apart project zien."![]()
De Jonge wil structurele vaccinatiecampagne: na booster nog periodiek prikken
Er moet worden toegewerkt naar een structurele vaccinatiecampagne tegen COVID-19, zodat op zijn minst de kwetsbaarste groepen periodiek een vaccin kunnen krijgen. "Dat moet net zo lang totdat we met zijn allen voldoende beschermd zijn", zei demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid)...www.nu.nl
20 dagen vakantie opnemen om 4 6 dagen te kunnen skiën 🤦
46 dagen skiën is misschien een beetje teveel van het goede.20 dagen vakantie opnemen om 4 6 dagen te kunnen skiën 🤦
Geweldig hoe druk het bij de supermarkten is. 0 regels qua aantal personen binnen of looproutes.
Ik ga boodschappen doen en neem mee mijn 4 kinderen 👍🤦
Nou gelukkig is de gym dicht waar nog geen 50% van het aantal mensen binnen is. 🤣🤣🤣

Waar moet je ze anders laten, school, bso, sportclub, kdv?Ik ga boodschappen doen en neem mee mijn 4 kinderen 👍🤦

Geweldig hoe druk het bij de supermarkten is. 0 regels qua aantal personen binnen of looproutes.
Ik ga boodschappen doen en neem mee mijn 4 kinderen 👍🤦
Nou gelukkig is de gym dicht waar nog geen 50% van het aantal mensen binnen is. 🤣🤣🤣
Opa en oma?Waar moet je ze anders laten, school, bso, sportclub, kdv?![]()
Nu ze een booster hebben weer wel.