XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Laatst bewerkt:

Klopt daarom is het ook een leugen: Of 85% van de volwassenen gevaccineerd is is een leugen of het aantal ongevaccineerden op de ic is een leugen.

Nog een derde mogelijkheid: Er wodt gespeeld met cijfers zoals de hele fake crisis:

Even doorspoelen naar 11 minuten Galen.

De enige juiste verklaring zal je misschien niet bevallen.

Ik proefde op een gegeven moment mn taart niet meer🤣🤣🤣 zegt ze met bmi 60. Typisch

Ja dan word het peniebel, als je die niet meer proeft🤪

20211221_082041.jpg

5qnyvqkjmt681.jpg

Mogen de zorg wel ontzegt worden imho.

1640081214186.png

Toch wel veel Omicron bij de gevaccineerden in Denemarken, het lijkt wel of het virus zich van een vaccin of booster niks aantrekt.

1640081214186.png

Toch wel veel Omicron bij de gevaccineerden in Denemarken, het lijkt wel of het virus zich van een vaccin of booster niks aantrekt.
Niks is overdreven, maar de antilichamen hebben wel meer moeite de aanpassingen aan het spike eiwit. De gekleurde plekken zijn veranderd tov de originele variant.
CCA6B285-5A6C-4CDA-814A-9BD2CAFD219C.jpeg

Niks is overdreven, maar de antilichamen hebben wel meer moeite de aanpassingen aan het spike eiwit. De gekleurde plekken zijn veranderd tov de originele variant.
CCA6B285-5A6C-4CDA-814A-9BD2CAFD219C.jpeg
Dus werken de vaccins nu niet tegen Omicron? Als ik de cijfers moet geloven.

De effectiviteit van de door de vaccins gecreëerde antilichamen zijn een stuk minder werkzaam vandaar dat men een booster noodzakelijk acht. Je hebt dan veel meer antilichamen en dat heft de minder effectiviteit deels op. Als je toch geïnfecteerd raakt dan hebben je T-cellen wel een voorsprong door de vaccins.

De effectiviteit van de door de vaccins gecreëerde antilichamen zijn een stuk minder werkzaam vandaar dat men een booster noodzakelijk acht. Je hebt dan veel meer antilichamen en dat heft de minder effectiviteit deels op. Als je toch geïnfecteerd raakt dan hebben je T-cellen wel een voorsprong door de vaccins.
En die t-cellen zijn vooral belangrijk om niet te ernstig ziek te worden.

En waar staat dat in cijfers?
Ik zie alleen maar gefabriceerde grafiekjes van de prikpushers.

Nee, de vaccins werken wel, maar minder goed, tegen besmetting met omicron.

Je kan het ook omdraaien en zeggen dat de reden dat ongevaccineerden relatief vaker delta krijgen is dat de gevaccineerden daar beter tegen beschermd zijn.

De tabel zegt overigens niets over de verhoudingen gevaccineerden en ongevaccineerden, daar zou je zoiets mogelijk beter uit kunnen afleiden.

Nee, de vaccins werken wel, maar minder goed, tegen besmetting met omicron.

Je kan het ook omdraaien en zeggen dat de reden dat ongevaccineerden relatief vaker delta krijgen is dat de gevaccineerden daar beter tegen beschermd zijn.

De tabel zegt overigens niets over de verhoudingen gevaccineerden en ongevaccineerden, daar zou je zoiets mogelijk beter uit kunnen afleiden.
De status van vaccinatie staat er bij in de tabel en het gaat over Denemarken. (percentage gevaccineerden daar mag je zelf even opzoeken om te vergelijken :D )

Dat bedoel ik dus precies, ze kunnen het wel zeggen, maar de cijfers laten het niet zien.

Terug
Naar boven