MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik wou inderdaad dat meer mensen zo slim waren als ik en begrepen wat context en logische redenaties waren want godsamme wat een fucking r**ards posten hier.

Dus 8 uur op het werk is ook nutteloos?
Nee je kunt een sok op je neus binden en onder elke omstandigheid voor elke duratie hoe je je verder ook gedraagt zal dat voor ca 40% de transmissie minderen want een niet bestaande studie van Stek's manager heeft dat precies zo in die vorm als studie opzet weten te vormen en bewezen want mensen op een ander forum zeiden niet dat het niet zo was en dan hoeven we het zelf niet eens te lezen om te weten dat het dan een allesoverkoepelend feit is.

Ik wou inderdaad dat meer mensen zo slim waren als ik en begrepen wat context en logische redenaties waren want godsamme wat een fucking r**ards posten hier.

Nee je kunt een sok op je neus binden en onder elke omstandigheid voor elke duratie hoe je je verder ook gedraagt zal dat voor ca 40% de transmissie minderen want een niet bestaande studie van Stek's manager heeft dat precies zo in die vorm als studie opzet weten te vormen en bewezen want mensen op een ander forum zeiden niet dat het niet zo was en dan hoeven we het zelf niet eens te lezen om te weten dat het dan een allesoverkoepelend feit is.
Je was mij kwijt bij sok

Je kan dus toch als geen ander begrijpend lezen.

Jullie kunnen ook allemaal eens een beetje rustig worden, uitloggen hier en lekker kerstavond gaan vieren met of zonder zelfgemaakt mondkapje

Jullie kunnen ook allemaal eens een beetje rustig worden, uitloggen hier en lekker kerstavond gaan vieren met of zonder zelfgemaakt mondkapje
Hallo, ruzie maken op een obscuur bb forum is belangrijk!

De groeten, ik ga weer verder vreten en zuipen 🥳

Maar de vrouw en kids zijn bijna thuis dus ik ga afsluiten en zo all you need is love kijken.

Sinds ik een zelfgemaakt mondkapje van een oude sok, of onderbroek, draag...

Dus ondanks dat je het zelf onzinnig vindt doe je het omdat men dat verwacht. Ik kan dat gewoonweg niet begrijpen.
Dat is de prijs van samenleven.

Er zijn een heleboel dingen in het samenleven en sociale contacten met mensen die volkomen onzinnig zijn, dat is de prijs die ik verkies te betalen.

De meeste mensen heb ik niets mee en waarschijnlijk is dat wederzijds, maar laten we het elkaar een beetje makkelijk maken, je zit toch met elkaar opgescheept.

Btw: zalig kerstmiss of u nu doublemasked and tripplejabbed of wars van alles bent.

Terug
Naar boven