MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

En je kunt niet je eigen regels handhaven in de klas?

Je bedoelt dat ik zelf handhaaf dat ze 1,5 meter afstand houden e.d. in de klas?

Kort antwoord, nee is niet te doen.

Langer antwoord: Dat lukt niet (meer), omdat ze na de zomervakantie alles helemaal open hebben gegooid en dus ook alle leerlingen weer tegelijkertijd op school mogen komen.

Handhaven van basisregels lukt dan niet, omdat het lokaal te klein is om met zoveel leerlingen 1,5 meter afstand te houden.
Mondkap op ook niet, want dit hoeft immers niet van het de corona-regels geldend op het mbo en daar houden ze zich natuurlijk wel in ene héél strikt aan.

1640613146401.png

"Maar je kan nog steeds besmetten jongens dus gewoon droog raw kontn**ken!"
That's how you sound...
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Gaat het er soms toch nog doorheen, of is die 5% wanneer het materiaal stuk gaat of verkeerd gebruikt wordt?

Denk binnenkort alle wappies dood aan omicron en dan wij over een jaar dood door lange termijn effecten van het vaccin. Gg.

2g zou wel de perfecte oplossing zijn, kunnen die gevaccineerden mooi elkaar flink aansteken.

Maar jij noemde iedereen die zich niet liet vaccineren extreem-rechts.
Citation needed. Nooit gezegd, maar extreem-rechts is wel de politieke instantie die heel de boel opnaait, grotendeels verantwoordelijk is dat Nederland in lockdown moest door antivax gedoe(en sponsoring ervan), en dan profiteert van de eigen bullshit die ze gecreëerd hebben.
In België heeft dit gelukkig gefaald, doordat ze dachten dat een optocht kapen en hun geuzenliederen een goed idee was ipv vanuit de schaduw te blijven werken.
Extreem links doet dit ook hoor, maar extreem links is niet/amper relevant in de Benelux.

Laatst bewerkt:
Hoe werkt dat dan eigenlijk? Gaat het er soms toch nog doorheen, of is die 5% wanneer het materiaal stuk gaat of verkeerd gebruikt wordt?
Geen expert op dit gebied want ik heb een bloedhekel aan condooms, maar het feit dat de meerderheid nog steeds denkt dat condooms genitale wratten, herpes of syfilis tegenhouden zal er wat mee te maken hebben. Men weet gewoon niet hoe dat ding werkt.

Condooms zijn waanzin.

En we zijn weer terug in april 2021.

Citation needed. Nooit gezegd, maar extreem-rechts is wel de politieke instantie die heel de boel opnaait, grotendeels verantwoordelijk is dat Nederland in lockdown moest door antivax gedoe(en sponsoring ervan), en dan profiteert van de eigen bullshit die ze gecreëerd hebben.
In België heeft dit gelukkig gefaald, doordat ze dachten dat een optocht kapen en hun geuzenliederen een goed idee was ipv vanuit de schaduw te blijven werken.
Extreem links doet dit ook hoor, maar extreem links is niet/amper relevant in de Benelux.
Bij elk bericht dat je plaatst zie ik je nu op de wc zitten :(

Lijkt mij best een goed idee als bepaalde mensen gewoon een condoom over hun hoofd trekken.

922fc01468604dcc617305ae6eef89f1.png

Maar dan wel goed dragen, niet van dat halve werk. Gegarandeerd dat het besmettingen voorkomt

Of bedoelen jullie dat niet? ???

Zonder dollen, ik heb altijd al aangegeven dat ik een voorstander ben van vaccinaties, maar dan wél altijd op vrijwillige basis.
Ook sta ik al vanaf het begin achter basismaatregelen zoals 1,5 meter afstand houden, handen wassen e.d. , maar in mindere mate de mondkapjes plicht.

Daarentegen ben ik er ook van overtuigd dat vaccinatie niet de enige en volledige oplossing is om een virus zoals corona onder 'controle' te krijgen.
Mijn stelling hierin wordt alleen maar versterkt door een toename van bewijs, dat vaccinatie niet die heilige graal is, die we gehoopt hadden.

Het zou mij ook niet verbazen dat het steeds maar weer herhaaldelijk blijven vaccineren de situatie alleen maar langer laat duren.
Mogelijk doordat hoge infectiedruk, virale lading en grote concentraties antigenen in de populatie er voor zorgen dat (nieuwe) mutaties sneller dominant kunnen worden.

Los hiervan..

Waar ik een absoluut tegenstander van ben zijn draconische maatregelen zoals QR codes, vaccinatiepaspoort en vaccinatieplicht.
Ik ben hier zo fel tegen gekant om 3 belangrijke redenen:

1. Ze zijn een schending van grondwettelijk bepaalde vrijheid

2. Ze polariseren, discrimineren en zorgen voor uitsluiting/buitensluiting van MENSEN.

3. Ze zijn disproportioneel t.o.v. de bestaande problematiek.

Er zijn veel mensen die vinden: Het doel -corona bestrijden- heiligt deze middelen, dus dit rechtvaardigt ook bovengenoemde dwangmaatregelen.
Ik ben het daar -echt uit de grond van mijn hart- niet mee eens.

Ik vind dat dus een dergelijk 'medicijn' vele malen erger is dan de kwaal in deze kwestie en tot veel ernstigere humane en sociale gevolgen leidt, mogelijk zelfs ontwrichting van de maatschappij en economie.
Ik ben het zo goed als met je eens, maar in deze gepolariseerde wereld lijken we haast wel aan verschillende kanten te staan.

Terug
Naar boven