XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.681
Citation needed. Nooit gezegd, maar extreem-rechts is wel de politieke instantie die heel de boel opnaait, grotendeels verantwoordelijk is dat Nederland in lockdown moest door antivax gedoe(en sponsoring ervan), en dan profiteert van de eigen bullshit die ze gecreëerd hebben.
In België heeft dit gelukkig gefaald, doordat ze dachten dat een optocht kapen en hun geuzenliederen een goed idee was ipv vanuit de schaduw te blijven werken.
Extreem links doet dit ook hoor, maar extreem links is niet/amper relevant in de Benelux.
Ja verkeerd begrepen blijkbaar.

Want jij had het over
Nou nee, als jullie versie van extreem-rechts alle baat heeft om te boel op te blazen doen ze het ook. En dat is er hier gebeurt.
Maar daar bedoelde je dus politieke partijen mee neem ik aan?

Ik ben het zo goed als met je eens, maar in deze gepolariseerde wereld lijken we haast wel aan verschillende kanten te staan.

En misschien vind ik je constatering van datgene nog wel het ergste van alles.. :(

Blijkbaar is er aan de basis nog steeds een hoge mate van consensus m.b.t. heel veel zaken, maar door hoog oplopende emoties en verdeeldheid over bepaalde pijnpunten raakt dit volledig ondergesneeuwd.

Hierdoor wordt aan het oppervlak de suggestie gewekt dat we alleen nog maar lijnrecht tegenover elkaar staan.
Ik wil graag blijven geloven en vertrouwen dat dit niet zo is.

Dat notabene Steks "het zo goed als met me eens is", geeft in ieder geval weer hoop :) ;)

Citation needed. Nooit gezegd, maar extreem-rechts is wel de politieke instantie die heel de boel opnaait, grotendeels verantwoordelijk is dat Nederland in lockdown moest door antivax gedoe(en sponsoring ervan), en dan profiteert van de eigen bullshit die ze gecreëerd hebben.
In België heeft dit gelukkig gefaald, doordat ze dachten dat een optocht kapen en hun geuzenliederen een goed idee was ipv vanuit de schaduw te blijven werken.
Extreem links doet dit ook hoor, maar extreem links is niet/amper relevant in de Benelux.
Waarschijnlijk ben jij zelf een extreem-linkse gek en probeer je je kameraden uit de wind te houden. Extreem-links is vele malen groter en gewelddadiger dan extreem-rechts. Kleine vergelijking tussen verschillende vormen van extremisme in Nederland:

IMG_2371.JPG

Waarschijnlijk ben jij zelf een extreem-linkse gek en probeer je je kameraden uit de wind te houden. Extreem-links is vele malen groter en gewelddadiger dan extreem-rechts. Kleine vergelijking tussen verschillende vormen van extremisme in Nederland:

IMG_2371.JPG
Een tijdje geleden vertelde een vriend van me die bij de politie werkt dat extreem-links een van de 3 grootste "risico" groepen is waarnaar zij onderzoek doen.

Gelukkig, hoef ik nog niet zo stiekem te doen.

Een groot deel van wat heden ten dage als extreemrechts wordt beschouwd bestaat uit een stel puisterige zolderkamerrukkertjes die lekker zitten te larpen. Dus ja; het gedachtengoed is aanwezig en wordt ook online besproken, maar de kans dat het daadwerkelijk doorslaat naar extremisme is nihil. Sowieso kan je beter hebben dat die zaken openlijk worden besproken dan dat ze in de schaduwen blijven.

• #8.691
Een groot deel van wat heden ten dage als extreemrechts wordt beschouwd bestaat uit een stel puisterige zolderkamerrukkertjes die lekker zitten te larpen. Dus ja; het gedachtengoed is aanwezig en wordt ook online besproken, maar de kans dat het daadwerkelijk doorslaat naar extremisme is nihil. Sowieso kan je beter hebben dat die zaken openlijk worden besproken dan dat ze in de schaduwen blijven.
12 jarigen die een gevaar vormen voor de staat, aldus de NOS.

I shit you not.

*edit hier
Screenshot_20211227-224335_Chrome.jpg

Terrorisme dreiging :roflol:
Iemand uit groep 8 :roflol:

I shit you not.

*edit hier

Dan beginnen ze in bepaalde landen hun IS training met alles er op en er aan. Zou dat niet onderschatten. Wat in deze als extreem en rechts wordt beschouwd is weer wel de vraag.

• #8.693
Dan beginnen ze in bepaalde landen hun IS training met alles er op en er aan. Zou dat niet onderschatten. Wat in deze als extreem en rechts wordt beschouwd is weer wel de vraag.
Ja. Die blanke autochtone Nederlandse extreem-rechtse basisschoolkinderen moet je inderdaad niet onderschatten.

Voor je het weet neemt er 1tje een nerfgun mee naar school. Of tekent er 1 met wit stoepkrijt een verkeerd-om hakenkruis op een muurtje.

The horror.

I shit you not.

*edit hier

Ken je Straat Dawah nog? Die jochies uit Den Haag, die op straat gingen preken en met Is-vlaggen gingen zwaaien? En naar Urk gingen? Daar zaten ook tieners tussen. Meerdere van die jochies zijn veroordeeld voor terrorisme, o.a. omdat ze zijn uitgereisd of anderen hebben geronseld. Vergis je daar niet in.

• #8.695
Ken je Straat Dawah nog? Die jochies uit Den Haag, die op straat gingen preken en met Is-vlaggen gingen zwaaien? En naar Urk gingen? Daar zaten ook tieners tussen. Meerdere van die jochies zijn veroordeeld voor terrorisme, o.a. omdat ze zijn uitgereisd of anderen hebben geronseld. Vergis je daar niet in.
Ja, extremistische moslims.

Ik heb het over Jan Diederik die net de pubertijd in gaat. Het zogenaamde 'extreem rechts'. Of zijn moslimterroristen nu ook al extreem rechts?

Ja, extremistische moslims.

Ik heb het over Jan Diederik die net de pubertijd in gaat. Het zogenaamde 'extreem rechts'. Of zijn moslimterroristen nu ook al extreem rechts?
Als zij kunnen radicaliseren, kunnen autochtone tieners dat ook. Zeker als reactie op die woke-ideologie kan ik me daar wel wat bij voorstellen.

Ik ben het overigens verder wel met je eens dat geweld vanuit extreemlinkse hoek wordt gebagatelliseerd. Zie bijvoorbeeld de moord op Fortuyn, de veganstreaker of de rellen in Hamburg enkele jaren geleden.

Toch mooi dat wij als klein landje erbij horen
FHAg65cWUAcGCZh.jpeg

Tijdens deels gewelddadige Coronaprotesten in het Duitse Schweinfurt is gisteren ook een vierjarig kind gewond geraakt door pepperspray. De kwestie roept veel kritiek op tegen zowel de moeder als het politieoptreden. Volgens de Duitse politievakbonden zijn kinderen bij dergelijke demonstraties echter geen uitzondering.

Het geval van tijdens een demonstratie tegen de coronamaatregelen met pepperspray bespoten kind heeft scherpe kritiek uitgelokt van zowel de politievakbonden als de kinderbescherming. Het vierjarige kind werd met pepperspray bespoten toen zijn moeder door een politiebarrière probeerde te breken.

De voorzitter van de Kinderbescherming, Heinz Hilgers, zei tegen Redaktionsnetzwerk Deutschland: "Ik vind het onverantwoord dat zeer jonge kinderen, die nog niet in staat zijn hierover zelf te beslissen, worden meegenomen naar demonstraties waarvan men weet dat er gewelddadige confrontaties kunnen plaatsvinden."

Volgens Oliver Malchow, de bondsvoorzitter van de politiebond (GdP), had de moeder kunnen verwachten dat ook haar kind gewond zou kunnen raken. Malchow zei in de "Rheinische Post" dat het geenszins een op zich staand geval is dat kinderen worden meegenomen naar protesten tegen het Coronabeleid: "Het komt vaker voor dat ouders met hun kinderen, vaak in kinderwagens, naar anti-vaccinatiedemonstraties gaan en de kinderwagen met hun kind als schild tegen politieoptreden te gebruiken."

Politiediensten staan voor de uitdaging om af te wegen welke middelen zij kunnen inzetten tegen mogelijke rellen en hoeveel rekening zij kunnen houden met kinderen. De aanwezigheid van kinderen verhoogt de 'bescherming' van aggressieve demonstranten- "maar ten koste van de veiligheid van de kinderen", waarschuwde Malchow. Wie vreedzaam en zonder wapens demonstreert, heeft geen beschermend schild nodig - en zeker geen kind als 'levend schild' om hem of haar te beschermen.

'Moeder nam een absoluut berekende beslissing'
Thorsten Grimm, de districtsvoorzitter van Neder-Franken van de Duitse politiebond (DPolG), heeft soortgelijke standpunten ingenomen. "Men moet zich ernstig afvragen wat een moeder bezielt om haar kind in een kinderwagen naar zo'n bijeenkomst te brengen en dan ook nog in de frontlinie te gaan staan om zo te proberen de politiebarrières te omzeilen." Voor hem is het "misbruiken" van een kind als een soort levend schild een "daad van onmenselijkheid" die moet worden voorgelegd aan het Bureau Jeugdzorg.

Ook de voorzitter van de Beierse regionale vereniging DPoIG, Jürgen Köhnlein, veroordeelde het besluit om kinderen mee te nemen naar protesten zoals die in Schweinfurt. Dit werd gedaan "uit absolute berekening en ook als een doel op zich".

Bureau Jeugdzorg ingelicht over de kwestie
Volgens de politie hebben ongeveer 2500 mensen deelgenomen aan de onaangekondigde demonstratie in Schweinfurt. Op sommige plekken ontstonden geweldadige rellen. Verschillende politieagenten raakten gewond. De politie gebruikte wapenstokken en pepperspray. Toen een moeder met een vierjarig kind langs een menselijke politiebarriëre probeerde te komen kwam ze in een wolk van pepperspray terecht.

Het kind had last van irritaties aan zijn ogen, maar kon ter plaatse worden behandeld door politiemedewerkers. Volgens de politie gaat het weer goed met hem. Het Bureau Jeugdzorg is op de hoogte gebracht van het voorval. Tegen de moeder is ook een aanklacht ingediend wegens overtreding van de wet op de samenscholing.

In totaal werden acht demonstranten gearresteerd. Vier van de gearresteerde personen zijn maandag voor de districtsrechtbank van Schweinfurt gebracht wegens verzet tegen ordehandhavers en mishandeling van politieagenten.

Toch ook volslagen debiel dat wanneer je een snorfietsje wilt besturen je een diploma moet hebben, en elke volslagen debiel zich gewoon maar kan voortplanten en daarna kinderen op mag voeden op welke krankzinnige manier die wil.
Tijd geleden ook al met zo'n idioot die met opzet een verslaggever aanreed bij een kerk en daarna met z'n kind uitstapt. Echt diep triest zoiets.

Terug
Naar boven