Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Je staat denk ik niet echt aan "een kant" als je een vaccin neemt. Ik denk dat velen hier zo over denken en elk weldenkend mens tegen een G2 beleid is.

Alleen onnozele mensen die niet verder komen dan "maar door hun hebben wij deze maatregelen" zoals de hele propaganda is ingezet met het de schuld geven van dit hele gebeuren aan ongevaccineerden denken zo.
En dat terwijl we nu in lockdown zitten terwijl 90% gevaccineerd is, zijn er nog die niet wakker worden en denken dat het nog door de overige 10% komt. Schande.
Zo zwart-wit is het zeker niet, maar dat gaat op op voor de personen die tegen elke vorm van maatregelen zijn om de transmissie van het virus af te remmen.

Bent in de war gemaakt over welke kanten er zijn. Er zijn mensen die autoriteit op anderen willen dwingen en er zijn mensen die dat niet doen, alle rest is misleiding.

Een weldenkend mens laat zich, zonder er verder bij na te denken, gewoon vaccineren zou ik zo zeggen.
Over welk vaccin heb je het nu? Toch niet voor dat snelmuterende verkoudheidsvirus dat ze Covid19 noemen? Dit kan mijn immuunsysteem namelijk prima zelf oplossen en ben dan langer en beter beschermd dan mensen die wel die prik hebben genomen en geen covid hebben gehad.
Ook gewoon geen zin om me meerjaarlijks met nieuw ontwikkeld spul in te laten spuiten. Doe jij dat maar, ik sla deze ronde(s) even over tot wij als samenleving ons verstand weer hebben teruggevonden.

Laatst bewerkt:
Zo zwart-wit is het zeker niet, maar dat gaat op op voor de personen die tegen elke vorm van maatregelen zijn om de transmissie van het virus af te remmen.

Dat is niet juist, het gros is gewoon voor een G2 beleid omdat ze dagelijks te horen krijgen dat ongevaccineerden voor de maatregelen zorgen. Zijn gewoon peilingen van. Dat gaat dus op voor elke ongevaccineerden.

Moet wel eerlijk bekennen dat het steeds stiller is geworden op propaganda tv om ongevaccineerden de schuld te geven. Ze hebben het toch nog lang volgehouden, terwijl in alle landen waar eerder werd geprikt de werking achteruit holde bleef men hier stellig dat het toch echt die laatste 15% was die voor al die opnames zorgde.

Nu is rijkelijk toegegeven dat de 2 prikken tóch niet voldoende zijn, maar die booster die gaat ons er helemaal uit redden!

Laatst bewerkt:
Een weldenkend mens laat zich, zonder er verder bij na te denken, gewoon vaccineren zou ik zo zeggen.

Prima, je mag het oliedom vinden dat een ander het niet doet. Die ander gaat dan toch boeten door misschien wel long Covid te krijgen of misschien wel dood te gaan en jij niet. Ieder zijn keuze.

Ik zou zo zeggen dat een weldenkend mensen juist even verder nadenkt, voordat hij iets doet zoals zich laten vaccineren.
Omdat een weldenkend mens niet probeert na te denken over zaken waar hij niets vanaf weet en waarover bijna uitsluitend desinformatie te vinden is. Hoe kan je nou nadenken als je, praktisch gezien, niets weet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.628
Omdat een weldenkend mens niet probeert na te denken over zaken waar hij niets vanaf weet en waar bijna uitsluitend desinformatie te vinden is. Hoe kan je nou nadenken als je, praktisch gezien, niets weet.
Uh huh. Leg nog eens het verschil tussen gewicht en massa uit.

Ik kan me ook geen reden bedenken om het niet te doen. En als je jezelf zo onkwetsbaar voor het virus waant dan kun je het altijd nog nemen voor minder onkwetsbare dierbaren om je heen.

Omdat een weldenkend mens niet probeert na te denken over zaken waar hij niets vanaf weet en waar bijna uitsluitend desinformatie te vinden is. Hoe kan je nou nadenken als je, praktisch gezien, niets weet.

Het kan heel goed zijn dat je tot die conclusies komt, maar ook dan heb je daar toch eerst zo goed mogelijk over nagedacht voordat je tot dat inzicht kwam?

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, maar wat je stelt -en vooral hoe je het stelt- klinkt tegenstrijdig in mijn perceptie.

Laatst bewerkt:
Ik kan me ook geen reden bedenken om het niet te doen. En als je jezelf zo onkwetsbaar voor het virus waant dan kun je het altijd nog nemen voor minder onkwetsbare dierbaren om je heen.

Je zegt het goed. Kun je dat doen.

We moeten verplichten dat iedereen het neemt anders maken we je het leven zuur is van geheel andere orde.

Omdat een weldenkend mens niet probeert na te denken over zaken waar hij niets vanaf weet en waarover bijna uitsluitend desinformatie te vinden is. Hoe kan je nou nadenken als je, praktisch gezien, niets weet.
Ja maar op de sociale werkplaats zeggen ze tijdens de rookpauze dat het vaccin superongezond is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.634
Ugh dat werkt dus niet.

Je kan anderen nog steeds besmetten en creëert alleen een vals gevoel van veiligheid.

Een vaccin nemen voor een ander :roflol:.

Inmiddels is toch wel duidelijk geworden dat dit -helaas- niet zo werkt.
Integendeel zelfs, het creëert slechts schijnveiligheid met alle verdere gevolgen van dien.

Ja maar de 3e prik werkt wel! Die noemen we maar even booster voor het gemak, anders komt het ook wat vreemd over. Hoe weten we dat? Dat weten we nog niet zeker...maar nemen moet je hem wel!

Ugh dat werkt dus niet.

Je kan anderen nog steeds besmetten en creëert alleen een vals gevoel van veiligheid.

Een vaccin nemen voor een ander :roflol:.
1640613146401.png

"Maar je kan nog steeds besmetten jongens dus gewoon droog raw kontn**ken!"
That's how you sound...

Ja maar de 3e prik werkt wel! Die noemen we maar even booster voor het gemak, anders komt het ook wat vreemd over. Hoe weten we dat? Dat weten we nog niet zeker...maar nemen moet je hem wel!

Ok,ok, ok, ik ga hem vanuit welnietdenkendheid snel halen! ;)

1640613146401.png

"Maar je kan nog steeds besmetten jongens dus gewoon droog raw kontn**ken!"
That's how you sound...

Klinkt eerder als gevaccineerden die zich zo 'veilig' wanen, dat ze daarom alle -nog steeds geldende- basisregels maar volledig aan hun laars lappen.

Terug
Naar boven