Ok, eigenlijk een collega van mijn vrouw (en dus feitelijk ook van mij), maar ik beschouw hem tegenwoordig ook als een vriend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, eigenlijk een collega van mijn vrouw (en dus feitelijk ook van mij), maar ik beschouw hem tegenwoordig ook als een vriend.
Wat Maurice de Hond doet is niet zo moeilijk.
Netjes, ik schijt ook het liefst waar en wanneer het mij uitkomt. Even laten opdrogen en je krabt het er meestal zo vanaf. Alleen bij de gestucte muren is het altijd even opletten.Yep, ik kan letterlijk mijn inloopdouche uitlopen en beginnen schijten als het nodig is.
Maar nogmaals: ik heb het niet over de piek. Ik heb het over de afgelopen maand.
En dat is dus interessant, omdat de cijfers in Europese landen - voor zover mij bekend - stijgen (uitgezonderd Nederland, maar dat is logisch vanwege de lockdown). In Tsjechië dus niet, ondanks het feit dat men leeft alsof er geen corona is. Overigens prima als je er geen antwoord op hebt. Dat heb ik ook niet, vandaar dat ik de vraag opwierp.
Ja geen ideeDuidelijk, alleen weet ik nog niet waar geel voor staat.
Nederland, Duitsland, België, Polen, Oostenrijk, Slowakije hebben allen dezelfde daling. UK, Zwitserland, Hongarije zijn helaas niet aan te klikken.
Portugal, Spanje, Frankrijk, Italië vertonen dezelfde piek maar dan omhoog.
Die lopen eigenlijk een week of 4 achter met de piek die wij dus in November hadden. Die hebben zij nu en je kan nu al voorspellen dat ze alle 4 ongeacht de maatregelen tegelijk zullen gaan dalen.
Komt het doordat daar de winter wat later is begonnen? Waar mensen hier in oktober echt binnen blijven kon je daar nog lekker naar buiten. Dus gaat de grote verspreiding pas een maand later in en komt de piek dus ook een maand later.
Bij elke sterke piek volgt deze sterke daling, bijna overal gelijktijdig. Maar nee, het is vast allemaal toeval...
Hongarije daalt ook, zie ik. Lijkt me nou ook zo'n land waar men weinig coronamaatregelen neemt en/of ze niet volgt. Typisch.
Met 90% meer doden en 45% minder inwoners dan Nederland is daar ook iedereen uit de risicogroep dood.Hongarije daalt ook, zie ik. Lijkt me nou ook zo'n land waar men weinig coronamaatregelen neemt en/of ze niet volgt. Typisch.
Jammer joh!Met 90% meer doden en 45% minder inwoners dan Nederland is daar ook iedereen uit de risicogroep dood.
Wat? Ik heb geen idee wat je plaatje laat zien.
Nevermind, ik kijk idd verkeerd
Netjes, ik schijt ook het liefst waar en wanneer het mij uitkomt. Even laten opdrogen en je krabt het er meestal zo vanaf. Alleen bij de gestucte muren is het altijd even opletten.
Precies de reden waarom ik nog steeds hoop dat het hier ook een keer goed uit de klauwen loopt. Weg met die ouwe takken, die al met één been in het graf staan. Ze zijn te zwak en houden de kudde op.Met 90% meer doden en 45% minder inwoners dan Nederland is daar ook iedereen uit de risicogroep dood.
Precies de reden waarom ik nog steeds hoop dat het hier ook een keer goed uit de klauwen loopt. Weg met die ouwe takken, die al met één been in het graf staan. Ze zijn te zwak en houden de kudde op.
Wel grappig, in Tsjechië werd ik voorgesteld aan de overgrootmoeder van 94, die nog fit is en volledig zelfstandig leeft. Ze wilde ons in eerste instantie niet zien, omdat ze de dag van tevoren een feest had met 25 mensen en ze ons niet wilde besmetten :') Dat is zo'n taai oudje, die nog wel een paar jaar meegaat. Corona of niet.
Ja, nou, duidelijk toch?
Ik zou het zelf ook wel weten.Als die oudjes zelf mogen kiezen. Nog feesten die paar jaar dat het nog kan met het risico dat 5% de pijp uit gaat of die laatste paar jaar zo door kabbelen en dat 2% wat eerder de pijp uit gaat.
We zijn als een kudde Gnoes massaal aan het wachten tot de krokodillen slapen om de rivier over te steken omdat 0,2% de oversteek niet zal halen vanwege hun leeftijd. Ondertussen wordt de kudde steeds zwakker en ligt iedereen in eigen stront te grazen.
Wat is feesten?Als die oudjes zelf mogen kiezen. Nog feesten die paar jaar dat het nog kan met het risico dat 5% de pijp uit gaat of die laatste paar jaar zo door kabbelen en dat 2% wat eerder de pijp uit gaat.
We zijn als een kudde Gnoes massaal aan het wachten tot de krokodillen slapen om de rivier over te steken omdat 0,2% de oversteek niet zal halen vanwege hun leeftijd. Ondertussen wordt de kudde steeds zwakker en ligt iedereen in eigen stront te grazen.
Ik weet wel wat veesten zijn.
Niet te hoeven werken.
Dat klinkt goed.