AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Was te verwachten, het gaat daar al een tijd bergafwaarts.

In maart 2020, toen het allemaal begon heeft men in Tirol, onder druk van een paar invloedrijke families alles stilgehouden, want geld verdienen in het wintersportseizoen.

Dat was erg succesvol bij de verspreiding door Europa en in Nederland.

In maart 2020, toen het allemaal begon heeft men in Tirol, onder druk van een paar invloedrijke families alles stilgehouden, want geld verdienen in het wintersportseizoen.

ZKH heeft persoonlijk de verspreiding naar Oost-Europa op zich genomen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.849

Ik snap het wel.

Linksom of rechtsom was het ook wel verspreid in europa. Je kan het niet tegengaan. Geld verdienen en de economie draaiende houden is dan idd belangrijker.

Het is erg maar is inmiddels niet iedereen die niet bestand is tegen het virus overleden ? Dan kunnen we toch weer gaan leven ?

Waarom je een winkelwagentje niet hoeft te desinfecteren - https://nos.nl/l/2412005
@Schwarzeneggertje zoals ik al zei, succes met je handschoentjes.

Het duurt 2 jaar maar dan valt het kwartje ook eindelijk bij de NOS.

Nee nee, handen wassen en ontsmetten is nog steeds belangrijker dan ventileren. Staat er nog letterlijk :roflol:

Hoppa, Stanford Professor in het expert kwartet, wie bied hoger?

so many older people live in institutionalised settings in nursinghome settings. And that's where older really vulnerable chronically ill often live. And you know this disease affects this group most commonly. It is absolutely vital to protect that group. We should've known that in februari 2020, just from the chinese data.
1641405389910.png

Daar was ik bij! Dat zei ik ook!

Laatst bewerkt:
Dit kunnen we het best aan jou stellen. Ben je nu overtuigd, of wanneer denk je dat iets wat de critici een tijd lang beweren eindelijk juist is? Op dit soort momenten?
Ik denk dat de kans op besmetting via een gebruikt winkelwagentje weleens lager kan zijn dan de kans op besmetting via de lucht in dezelfde winkel, ook als iedereen een mondkapje draagt. De aandacht voor handhygiëne vind ik vanaf dag 1 al overdreven, ik ben mijn handen ook amper vaker gaan wassen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.860
Terug
Naar boven