Ik zeg ook niet dat ze daar eind januari niet weer op terugkomen.Net kerst en oud en nieuw gehad. Als de scholen opengaan dan stijgen de besmettingen ook weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg ook niet dat ze daar eind januari niet weer op terugkomen.Net kerst en oud en nieuw gehad. Als de scholen opengaan dan stijgen de besmettingen ook weer

Sowieso niet.Dus het kan niet anders dan dat we morgen te horen krijgen dan dat de zorg het wel aan kan en veel beperkende maatregelen worden geschrapt, ook de avondlockdown zal worden opgeheven
Was te verwachten, het gaat daar al een tijd bergafwaarts.
Eerst 10 januari scholen open, die moeten ze dan ook nog minstens 3 weken aankijkenIk denk eerder dat ze gaan zeggen dat ze de kerst en nieuwsjaars piek afwachten. En het met 2 weken verlengen. Nieuwe persco 17 jan.
ZKH heeft persoonlijk de verspreiding naar Oost-Europa op zich genomen.In maart 2020, toen het allemaal begon heeft men in Tirol, onder druk van een paar invloedrijke families alles stilgehouden, want geld verdienen in het wintersportseizoen.
Dat was erg succesvol bij de verspreiding door Europa en in Nederland.
Ik snap het wel.In maart 2020, toen het allemaal begon heeft men in Tirol, onder druk van een paar invloedrijke families alles stilgehouden, want geld verdienen in het wintersportseizoen.
Dat was erg succesvol bij de verspreiding door Europa en in Nederland.
Ik denk eerder dat ze gaan zeggen dat ze de kerst en nieuwsjaars piek afwachten. En het met 2 weken verlengen. Nieuwe persco 17 jan.
En nu geloof je die deskundigen ineens weer wel?Waarom je een winkelwagentje niet hoeft te desinfecteren - https://nos.nl/l/2412005
@Schwarzeneggertje zoals ik al zei, succes met je handschoentjes.
Het duurt 2 jaar maar dan valt het kwartje ook eindelijk bij de NOS.

Corona patiënt verzorgen is niet helemaal hetzelfde als de handgreep van een winkelwagentje vasthouden.Waarom je een winkelwagentje niet hoeft te desinfecteren - https://nos.nl/l/2412005
Waarom je een winkelwagentje niet hoeft te desinfecteren - https://nos.nl/l/2412005

so many older people live in institutionalised settings in nursinghome settings. And that's where older really vulnerable chronically ill often live. And you know this disease affects this group most commonly. It is absolutely vital to protect that group. We should've known that in februari 2020, just from the chinese data.
Ik denk dat de kans op besmetting via een gebruikt winkelwagentje weleens lager kan zijn dan de kans op besmetting via de lucht in dezelfde winkel, ook als iedereen een mondkapje draagt. De aandacht voor handhygiëne vind ik vanaf dag 1 al overdreven, ik ben mijn handen ook amper vaker gaan wassen.Dit kunnen we het best aan jou stellen. Ben je nu overtuigd, of wanneer denk je dat iets wat de critici een tijd lang beweren eindelijk juist is? Op dit soort momenten?
Die broer van je verzorgt covid patiënten terwijl hij boodschappen doet? Zitten wel veel helden in je familie.Corona patiënt verzorgen is niet helemaal hetzelfde als de handgreep van een winkelwagentje vasthouden.
Nee, die deskundigen geloven mij eindelijk.