XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Wel jammer dat ik die verontwaardiging niet zo hoorde over het partijkantoor van FVD. Over de voordeur van Baudet kan ik me dat niet goed meer herinneren.
Waren ongetwijfeld achteraf afkeurend en verontwaardigd en moet allemaal niet kunnen en stap te ver enzo. Maar wel doorgaan met de polarisatie die ze nu zo goed bij de andere kant herkennen.

Ook Kamerleden van andere partijen zijn verontwaardigd en vinden dat een grens is overschreden. "Als je keer op keer het gif van 'verzet', 'tribunalen' en 'opsluiting van je politieke tegenstanders' zaait, dan is dit het soort intimidatie en bedreiging wat je oogst"
Ja zo weet ik er ook nog wel die polarisatie gezaait en aanslagen geoogst hebben.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.889
Rutte-600.png

Gewoon een doorsnee antivaxxer.

Volgens mij zijn ze ons gewoon een beetje aan het treiteren nu. Record aantal besmettingen , kerst voorbij, hoop wintersporters terug.

Maar het aantal opnames daalt. Die Omikron is gewoon een covid Light ofzo.

Mijn huisarts zei nog : hoe meer mensen een booster nemen , hoe sneller we uit deze maatregelen komen. Maar als we iets hebben geleerd is het wel dat prikken niet zorgt dat deze ellende stopt.

Mind is Blown

Terug
Naar boven