- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Waartegen? Niemand is tegen het EOKM.
Lees het verder zelf maar hoor.
Stenogram
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren ongetwijfeld achteraf afkeurend en verontwaardigd en moet allemaal niet kunnen en stap te ver enzo. Maar wel doorgaan met de polarisatie die ze nu zo goed bij de andere kant herkennen.Wel jammer dat ik die verontwaardiging niet zo hoorde over het partijkantoor van FVD. Over de voordeur van Baudet kan ik me dat niet goed meer herinneren.
Ja zo weet ik er ook nog wel die polarisatie gezaait en aanslagen geoogst hebben.Ook Kamerleden van andere partijen zijn verontwaardigd en vinden dat een grens is overschreden. "Als je keer op keer het gif van 'verzet', 'tribunalen' en 'opsluiting van je politieke tegenstanders' zaait, dan is dit het soort intimidatie en bedreiging wat je oogst"
Bedankt, maar is mij nog steeds niet duidelijk waarom je tegen zou stemmen?Waartegen? Niemand is tegen het EOKM.
Lees het verder zelf maar hoor.
Stenogram
Bedankt, maar is mij nog steeds niet duidelijk waarom je tegen zou stemmen?
Volgens mij gaat het puur om het deel van opsporing.

Sigrid Kaag werkt stiekem bij de Pizza Hut.Bedankt, maar is mij nog steeds niet duidelijk waarom je tegen zou stemmen?
Hahaha! Pizza gate zeker?
Klinkt meer als een sekte/bubbel, lekker lovebombing en/of het idee hebben dat je deel uitmaakt van een groep.
Hij hep et toch over GodKlinkt meer als een sekte/bubbel, lekker lovebombing en/of het idee hebben dat je deel uitmaakt van een groep.
Ja, eentje van 'Jezus leeft' ofzo. Met z'n Jezus petje
@Mentat heeft alleen een Jezus bumpersticker.Ja, eentje van 'Jezus leeft' ofzo. Met z'n Jezus petje