Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.901
Volgens mij zijn ze ons gewoon een beetje aan het treiteren nu. Record aantal besmettingen , kerst voorbij, hoop wintersporters terug.

Maar het aantal opnames daalt. Die Omikron is gewoon een covid Light ofzo.

Mijn huisarts zei nog : hoe meer mensen een booster nemen , hoe sneller we uit deze maatregelen komen. Maar als we iets hebben geleerd is het wel dat prikken niet zorgt dat deze ellende stopt.

Mind is Blown
Kzou meteen switchen van huisarts want deze heeft blijkbaar geen idee waar hij het over heeft.

Volgens mij zijn ze ons gewoon een beetje aan het treiteren nu. Record aantal besmettingen , kerst voorbij, hoop wintersporters terug.

Mijn huisarts zei nog : hoe meer mensen een booster nemen , hoe sneller we uit deze maatregelen komen. Maar als we iets hebben geleerd is het wel dat prikken niet zorgt dat deze ellende stopt.

Mind is Blown
Ja, die paar wintersporters zorgen echt voor het verschil.

Mind is Blown
Met die instelling spraken we nu allemaal Duits.

Jup.

Volgende week met Ernst Kuipers gaat het allemaal anders en beter ;)
Die gaat zeggen dat de acute zorg in Nederland niet moet zeiken, maar gewoon een tandje bij moet zetten zodat alle beperkingen kunnen worden opgeheven en iedereen zo snel mogelijk natuurlijke immuniteit kan opbouwen dmv een omicron infectie.

Was dat maar zo makkelijk voor virale infectieziekten.
heb gehoord dat bijv ivermectine kan helpen, is echter verboden door onze overheid, niet om medicinale maar politieke redenen.
Monokonale antilichamen schijnen ook te helpen.
zo zijn er meer middelen die helpen, zeker in vroeg stadium...
maar wij nederlanders hebben ons wondermiddel nog... paracetamol !!!!

• #8.917
Verder gaan met leven. Laat maar woekeren.

We gooien toch ook niet elk jaar de maatschappij dicht voor andere ziektebeelden en pathogenen?

Allemaal gewoon weer ff normaal doen. Klaar met al dat spastische gedoe om iets waar vrijwel niemand aan sterft. (Ja op wat bejaarden na).

iets waar vrijwel niemand aan sterft. (Ja op wat bejaarden na).

een verwende generatie, zouden ze het zelf beseffen, de 70 plussers?

economische groei gekend, betaalbare bouwgrond, steeds toenemende ecologische voetafdruk gekend zonder zorgen over het milieu, lekker rijden met echte autos (van die dikke bakken die bezine verslinden, niet van die faggy elektrische autootjes), ...

en nu op hun oude dag gaan we allemaal in lockdown zodat ze hoogstens paar jaar langer kunnen leven.

• #8.920
een verwende generatie, zouden ze het zelf beseffen, de 70 plussers?

economische groei gekend, betaalbare bouwgrond, steeds toenemende ecologische voetafdruk gekend zonder zorgen over het milieu, lekker rijden met echte autos (van die dikke bakken die bezine verslinden, niet van die faggy elektrische autootjes), ...

en nu op hun oude dag gaan we allemaal in lockdown zodat ze hoogstens paar jaar langer kunnen leven.
Dat dus. Die babyboom generatie heeft niets te klagen gehad.

Maar los van dat. Het is nu wel welletjes geweest na 2 jaar maatregelen. Gooi alles open. Wie zich wilt beschermen beschermt zichzelf maar.

Of we gaan nog een paar jaar hiermee door en slopen de maatschappij.

Terug
Naar boven