- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
Ook een booster? Anders tel je niet meer mee anno 2022.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook een booster? Anders tel je niet meer mee anno 2022.
Ik tel tot drie en dan verontschuldig je je voor mij binkie te noemen!!!Rustig nou maar binkie, hij bedoelt het niet zo hoor![]()
Eergisteren geboostOok een booster? Anders tel je niet meer mee anno 2022.

is hij dan nog true natty?
Griepprik ook. Nee galen kan weer rustig het hele jaar binnen zitten en pizza's bestellen 😆Ook een booster? Anders tel je niet meer mee anno 2022.
Ik tel tot drie en dan verontschuldig je je voor mij binkie te noemen!!!
Eergisteren geboost![]()
Ja, maar niet zo erg als de modaal verdienende single.
Nog best een goede username, booster binkie. Klinkt wel catchy.
Beta-Binky is in deze meer op zijn plaats.Nog best een goede username, booster binkie. Klinkt wel catchy.
Wat een taal.Dus ik ben jeugd voor jou? Nou, dan ben jij god***domme bejaard voor mij!
Herkenbaar. Volgens mij is het trouwens vrijdagavond.Soms voel ik me ook nog een jeugdige, maar dan is het weer zaterdag avond en val ik om 20.00 weer in slaap op de bank en komt de reality check weer dat ik geen fitte 18er ben. 🙁
't Heeft mijn prestaties op de marathon alleszins geen kwaad gedaan.
't Heeft mijn prestaties op de marathon alleszins geen kwaad gedaan.
Dat is wel een flinke gewichtsdaling, kun je je nog herinneren wanneer je voor het laatst zo 'licht' was?My bodyweight dropped to 84 kg at about 8% bodyfat.
Poh netjes't Heeft mijn prestaties op de marathon alleszins geen kwaad gedaan.
Ik heb we eens vaker 85 kg aangeraakt wanneer ik een half jaar of langer niet getrained (meestal o.w.v. blessures) en gegeten (lees 'weinig eiwitten en calorieën) had.Dat is wel een flinke gewichtsdaling, kun je je nog herinneren wanneer je voor het laatst zo 'licht' was?
1 uur cardio klinkt al als straf.
Je hebt gelijk, het wordt pas leuk na 1 uur.