XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik zag er gisteren 1 op Tweakers, ik dacht dat het steks was.
20 pcr tests, 10 thuistests en 10 antigeen tests had ie al gehad. :roflol:
Heb zelf 2 pcr tests en zo'n 35 antigeen tests gehad.

Gaat hard als je 6 weken lang, 6x per week gaat trainen en iedere keer langs Testen voor Toegang moet voor een 24u QR :roflol:

De EU werkt in het geheim aan een vaccinatiepaspoort waarmee reisbeperkingen kunnen worden opgelegd aan mensen die niet gevaccineerd zijn." Dit blijkt ongefundeerd.

Update: Dit bericht beschrijft de situatie op 1 september 2020. Sinds begin 2021 pleiten een aantal EU-lidstaten voor een Europees vaccinatiepaspoort. Of dat er ook gaat komen en hoe dat er dan uit komt te zien, is onduidelijk.

:orly:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.587
Nu.nl is full of shit. Vrijwel al die 'fact-checkers' btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.589

FKSs7ySXEAUBn0s.jpeg

Als je IQ hoger zou zijn, kon je de theorie gewoon bewijzen. ;)

Dit doet mij denken aan mijn eerste "complot" gedachte waar mijn destijds "hoog opgeleide" vrienden het maar niet over eens waren. Lance Armstrong kan nooit clean de tour hebben gewonnen.

"bewijs het dan - hij wordt toch getest - iemand na kanker nog doping gebruiken jaja - misgunnen - valse aannames - tot aan "hoezo denk je gelijk te kunnen hebben zonder gestudeerd te hebben".

Dit doet mij denken aan mijn eerste "complot" gedachte waar mijn destijds "hoog opgeleide" vrienden het maar niet over eens waren. Lance Armstrong kan nooit clean de tour hebben gewonnen.

"bewijs het dan - hij wordt toch getest - iemand na kanker nog doping gebruiken jaja - misgunnen - valse aannames - tot aan "hoezo denk je gelijk te kunnen hebben zonder gestudeerd te hebben".

Leuke podcast

En als hij het wel clean had gedaan had je gezwegen.;)

En als hij het wel clean had gedaan had je gezwegen.;)

Iemand is clean tot het tegendeel is bewezen dus de rollen zijn bij voorbaat al omgedraaid. Je bent een gekkie, pas als bewijs er is kan dat stempel er af.

Met Michael Boogerd begon het trouwens weer van voor af aan. :roflol:

Iemand is clean tot het tegendeel is bewezen dus de rollen zijn bij voorbaat al omgedraaid. Je bent een gekkie, pas als bewijs er is kan dat stempel er af.

Met Michael Boogerd begon het trouwens weer van voor af aan. :roflol:
Straks ga je nog beweren dat Marianne Vos en Sven Kramer het ook niet van de boterhammen met pindakaas moesten hebben.

2e besmetting weer overleefd. Vrijdag jl de slangen uit mijn neus, vandaag voor t eerst hele dag op mijn rug liggen morgen weer werken.

The Rock Reaction GIF

Terug
Naar boven