Fitness Seller

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Gaat lekker..

1644141075933.png

Voor op je werk @Steks ?
Ze zijn er gek genoeg voor, vanaf maandag moeten we allemaal minimaal een type II masker dragen.

Maar aan de andere kant zijn ze zo hypocriet als de pest en mag ik ineens zonder werkschoenen werken omdat ik ze niet kan verdragen door een ontsteking aan mijn achillespees, ik mag nu alleen geen zware gasflessen verplaatsen.

Zware dingen verplaatsen was je toch al niet zo goed in, dus dat scheelt @Steks

De baas van mijn vriendin (huisarts) is zo hypocriet. Al maanden lopen afgeven op ongevaccineerden en bij elke snotneus van een ander in paniek hoe ze in de buurt durven komen.

Nu heeft meneer 2 positief geteste kinderen thuis, is hij zelf goed verkouden maar heeft zich niet laten testen. Reden: De wintersportvakantie gaat er anders aan! Typerend weer hoe mensen daadwerkelijk zijn.

De baas van mijn vriendin (huisarts) is zo hypocriet. Al maanden lopen afgeven op ongevaccineerden en bij elke snotneus van een ander in paniek hoe ze in de buurt durven komen.

Nu heeft meneer 2 positief geteste kinderen thuis, is hij zelf goed verkouden maar heeft zich niet laten testen. Reden: De wintersportvakantie gaat er anders aan! Typerend weer hoe mensen daadwerkelijk zijn.
Precies! Altijd afgeven op anderen, maar zodra ze zelf iets moeten opgeven, moet dat ineens kunnen. Bah!

Maar hij is waarschijnlijk gevaccineerd. :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.712

Typisch

Dit was toch ook een complot theorie? :o

• #9.714

Nee, dit was geen complottheorie, dit was al bekend uit dat Amerikaanse onderzoek en zo zijn er al vaker Chinese techbedrijven van mogelijkheden tot spionage verdacht.

Bij handel met China weet je dat alles ook een pokitieke component heeft. Het is ook niet louter goodwill als ze ergens een snelweg, spoorbaan of haven aanleggen.

Het wordt het kabinet te heet onder de voeten met die petitie en die aangekondigde actie van de nachthoreca. Dan maar snel in een vroeg stadium versoepelingen lekken om het protest de wind uit de zeilen te nemen.

🐶

• #9.719

🐶
Het gaat helemaal nergens meer over. Volgens alle paniekzaaiers zouden alle ziekenhuizen nu moeten overstromen.

Slechts 8 doden in het afgelopen etmaal.

🐶
Dit zou wel eens één vd laatste (beknopte) 'Zweden-updates' kunnen zijn (vandaag kan men hier bv voor het laatst testafspraken maken.. voortaan gaat men op andere manieren infecties bijhouden, zoals mensen die in de zorg positief testen en rioolwateronderzoek).

Aantal positieven daalt in alle regio's.

Zweden beschouwt covid niet langer als risico voor de samenleving en trekt beperkingen morgen in.

IC-opnamen zijn landelijk al weken constant (in Stockholm liggen er 10 patiënten minder op de IC tov vorige week, 30 ipv 40). Alle covidzorg tov vorige week is in Stockholm +2 patiënten. In overeenstemming met de week 5-prognose (regionale daling van zowel IC- als non-IC-zorg).
:eek:

Terug
Naar boven