Nee, ik bedoel een product wat gewoon al ergens op de planken ligt en niet iets wat specifiek ergens voor ontwikkeld wordt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik bedoel een product wat gewoon al ergens op de planken ligt en niet iets wat specifiek ergens voor ontwikkeld wordt.
Klopt en clown Bassie is premierIets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels...
Wat een circus zitten we toch in zeg.
Wel fijn dat ze dit nu eindelijk zo verdeelt meldenGejat van nu.nl click
Op de verpleegafdeling.
Percentage patiënten opgenomen:
Door alleen Covid: 58,6%
Door Covid + andere aandoening: 17,2%
Met Covid: 24,2%
Op de IC.
Percentage patiënten opgenomen:
Door alleen Covid: 63,1%
Door Covid + andere aandoening: 12,7%
Met Covid: 24,2%
Nee is iemand in de comments. Gaan ze wel doen meende ikWel fijn dat ze dit nu eindelijk zo verdeelt melden
Nee is iemand in de comments. Gaan ze wel doen meende ik

Prima toch, het is toch al totaal niet geloofwaardig meer. Niet hier in Europa en niet aan de andere kant van de plas.
www.rtlnieuws.nl
Bedankt, Justin!
Kan je speciaal voor Whoopi nog ff uitleggen of de Holocaust nu racisme is of "just white on white"? Gaarne CC'en naar de ADL, dan kunnen ze hun definitie van racisme weer aanpassen. Misschien kan je ook aangeven waar het omslagpunt ligt dat Joden in Amerika, zoals ook Ieren, Italianen en andere niet-WASPs opeens bij het uitverkoren volk horen.
Bedankt, Justin!
Kan je speciaal voor Whoopi nog ff uitleggen of de Holocaust nu racisme is of "just white on white"? Gaarne CC'en naar de ADL, dan kunnen ze hun definitie van racisme weer aanpassen. Misschien kan je ook aangeven waar het omslagpunt ligt dat Joden in Amerika, zoals ook Ieren, Italianen en andere niet-WASPs opeens bij het uitverkoren volk horen.