XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Het wordt het kabinet te heet onder de voeten met die petitie en die aangekondigde actie van de nachthoreca. Dan maar snel in een vroeg stadium versoepelingen lekken om het protest de wind uit de zeilen te nemen.

Inderdaad, wat dan nu weer fascinerend is -naast dodelijk irritant en hypocriet-, is hoe ze nu weer zo gaan draaien en "rommelen" dat het net lijkt alsof de overheid zelf tot die lumineuze inzichten is gekomen.

En niet te vergeten natuurlijk de aankomende verkiezingen. Wat zijn politiek en media toch een walgelijke fenomenen.
Gelukkig heb ik een goed gestel en een sterke maag, want anders zou ik voortdurend de boel onderkotsen zo misselijk word ik er van.

Het gaat helemaal nergens meer over. Volgens alle paniekzaaiers zouden alle ziekenhuizen nu moeten overstromen.

Slechts 8 doden in het afgelopen etmaal.

Bijna 400.000 tests die handmatig worden ingevoerd :roflol:

Ik neem aan dat ze heel veel mensen met een uitkering aan het werk hebben gezet om dit te doen?

Laatste stuiptrekkingen.

Waar gaat dit over?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.732
Het zijn nog maar bronnen, maar toch. "Het kabinet gaat morgen op de coronapersconferentie vrijwel zeker bekendmaken dat de meeste maatregelen per 25 februari, oftewel volgende week vrijdag, worden opgeheven. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd. Dat zeggen bronnen in Den Haag.

Het zijn nog maar bronnen, maar toch. "Het kabinet gaat morgen op de coronapersconferentie vrijwel zeker bekendmaken dat de meeste maatregelen per 25 februari, oftewel volgende week vrijdag, worden opgeheven. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd. Dat zeggen bronnen in Den Haag.
Veel te vroeg

Net als vorig jaar, vlak voor de verkiezingen. Wat toevallig

Net als vorig jaar, vlak voor de verkiezingen. Wat toevallig

1644867594379.png

Terug
Naar boven