- Waardering
- 7.124
Iets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels...
Wat een circus zitten we toch in zeg.
Vroeger was alles beter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels...
Wat een circus zitten we toch in zeg.
Maar uit recent onderzoek van de TU Delft blijkt dat de invoering van het 2G- of 3G-systeem op dit moment door de besmettelijkheid van de Omikronvariant nauwelijks het aantal coronagevallen remt.
Of dat 3G geaccepteerd wordt met de optie daar makkelijk 2G van te kunnen maken, als er bv na omicron een ernstigere variant de kop op steekt.![]()
Kabinet stelt 2G-plannen opnieuw uit, Kuipers wil nog meer onderzoek
Minister van Volksgezondheid Ernst Kuipers wil de 2G-plannen van het kabinet opnieuw uitstellen. De bewindsman wil meer onderzoek laten uitvoeren, nu blijkt dat het instrument eigenlijk nauwelijks effect heeft, schrijft hij dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer. Het lijkt een opmaat tot de...www.nu.nl
Waar ik een beetje bang voor ben, is dat de weerstand tegen G2 ervoor zorgt dat G3 dan wel geaccepteerd zal worden.
Je weet hoe het werkt, moeilijk doen over G2 en als compromis doen we de "mildere" G3.
We kunnen ook afspreken dat de bangerds thuisblijven en dr boodschappen bestellen en dat de anderen lekker doorgaan met leven?Of dat 3G geaccepteerd wordt met de optie daar makkelijk 2G van te kunnen maken, als er bv na omicron een ernstigere variant de kop op steekt.
Sounds like a planWe kunnen ook afspreken dat de bangerds thuisblijven en dr boodschappen bestellen en dat de anderen lekker doorgaan met leven?
Zelf zie ik meer in een GM-systeem, een Gulden Middenweg. Op dit moment is een 2G- of 3G-systeem dat niet.We kunnen ook afspreken dat de bangerds thuisblijven en dr boodschappen bestellen en dat de anderen lekker doorgaan met leven?
Zelf zie ik meer in een GM-systeem, een Gulden Middenweg. Op dit moment is een 2G- of 3G-systeem dat niet.
Er zijn genoeg mensen die gegronde redenen hebben om zich zorgen te maken.
Vertrouwen we de farmaceuten wel/niet/als het ons uitkomt?![]()
Ivermectin shows ‘antiviral effect’ against COVID, Japanese company says
Japanese trading and pharmaceuticals company Kowa Co Ltd on Monday said that anti-parasite drug ivermectin showed an "antiviral effect" against Omicron and other coronavirus variants in joint non-clinical research.www.reuters.com
We vertrouwen het zodra het ons boerenverstand bevestigd, ok?Vertrouwen we de farmaceuten wel/niet/als het ons uitkomt?
Ik bedoel mensen met klachten voor wie het krijgen van covid wel een risico vormt.Je bedoelt de ongevaccineerden die zich zorgen maken? Daar horen inmiddels ook de personen die geen booster nodig achten bij.
Vertrouwen we de farmaceuten wel/niet/als het ons uitkomt?
Wat is het volgende, dat monoclonal antibodies ook effectief blijken te zijn?Ik dacht dat er niet over Ivermectine gesproken mocht worden als arts, je werd dan verwijderd van alle kanalen. Waarom nu wel?
![]()
Interview: Waarom helpt ivermectine niet tegen corona?
Sinds de uitbraak van het coronavirus is de vraag naar ivermectine toegenomen. Dit middel tegen parasieten zou corona bestrijden én zelfs kunnen voorkomen. Klopt dat? Nee. Arts-epidemioloog Frits Rosendaal legt uit.www.rijksoverheid.nl
Wie moet je dan nog geloven?
“Dat is ook lastig. Wat kan helpen, is te controleren of je hetzelfde bericht ook tegenkomt op websites van bijvoorbeeld de WHO, het RIVM of andere overheden.
Ik weet niet wie er lachwekkender mee omgaat, de media, of de mensen die het vanaf dag één als tovermiddel naar voren schoven.Of het werkt of niet maakt me niet veel uit, hoe de media er mee om gaat vond ik wel opmerkelijk. Ik neem aan dat jij dat ook wel lachwekkend vindt.
Dit gaat over het vaccin?Ik weet niet wie er lachwekkender mee omgaat, de media, of de mensen die het vanaf dag één als tovermiddel naar voren schoven.