AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Iets met (begrijpelijke) hypocrisie en struisvogels... :D

Wat een circus zitten we toch in zeg.

Krant-azia.jpg

Vroeger was alles beter.

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat de weerstand tegen G2 ervoor zorgt dat G3 dan wel geaccepteerd zal worden.
Je weet hoe het werkt, moeilijk doen over G2 en als compromis doen we de "mildere" G3.

Maar uit recent onderzoek van de TU Delft blijkt dat de invoering van het 2G- of 3G-systeem op dit moment door de besmettelijkheid van de Omikronvariant nauwelijks het aantal coronagevallen remt.

En de 2e omicron variant komt al die nog besmettelijker is. (en ongetwijfeld weer nog wat milder dan alle voorgaande varianten)

Waar ik een beetje bang voor ben, is dat de weerstand tegen G2 ervoor zorgt dat G3 dan wel geaccepteerd zal worden.
Je weet hoe het werkt, moeilijk doen over G2 en als compromis doen we de "mildere" G3.
Of dat 3G geaccepteerd wordt met de optie daar makkelijk 2G van te kunnen maken, als er bv na omicron een ernstigere variant de kop op steekt.

Goh na 2 jaar een licht kritisch stukje van de NRC.

John Cena Mind Blown GIF

Of dat 3G geaccepteerd wordt met de optie daar makkelijk 2G van te kunnen maken, als er bv na omicron een ernstigere variant de kop op steekt.
We kunnen ook afspreken dat de bangerds thuisblijven en dr boodschappen bestellen en dat de anderen lekker doorgaan met leven?

We kunnen ook afspreken dat de bangerds thuisblijven en dr boodschappen bestellen en dat de anderen lekker doorgaan met leven?
Zelf zie ik meer in een GM-systeem, een Gulden Middenweg. Op dit moment is een 2G- of 3G-systeem dat niet.

Er zijn genoeg mensen die gegronde redenen hebben om zich zorgen te maken.

Zelf zie ik meer in een GM-systeem, een Gulden Middenweg. Op dit moment is een 2G- of 3G-systeem dat niet.

Er zijn genoeg mensen die gegronde redenen hebben om zich zorgen te maken.

Je bedoelt de ongevaccineerden die zich zorgen maken? Daar horen inmiddels ook de personen die geen booster nodig achten bij.

Je bedoelt de ongevaccineerden die zich zorgen maken? Daar horen inmiddels ook de personen die geen booster nodig achten bij.
Ik bedoel mensen met klachten voor wie het krijgen van covid wel een risico vormt.

Over het algemeen denk ik niet dat mensen, ongeacht hun vaccinatiestatus, zich veel zorgen hoeven te maken dat zij zelf de omicron-variant krijgen.

Vertrouwen we de farmaceuten wel/niet/als het ons uitkomt?

Ik dacht dat er niet over Ivermectine gesproken mocht worden als arts, je werd dan verwijderd van alle kanalen. Waarom nu wel?

Of het werkt of niet maakt me niet veel uit, hoe de media er mee om gaat vond ik wel opmerkelijk. Ik neem aan dat jij dat ook wel lachwekkend vindt.

Wie moet je dan nog geloven?

“Dat is ook lastig. Wat kan helpen, is te controleren of je hetzelfde bericht ook tegenkomt op websites van bijvoorbeeld de WHO, het RIVM of andere overheden.

data-laugh-laugh.gif

Terug
Naar boven