AndroidHealthClinic

Het grote biecht topic

• Topic Starter Topic Starter
Eigen gemaakte cake haha

Volgende keer eens wat whey perfection onder mixen kijken of dat smaakt haha

Warme broodjes en croissantjes bij het paasontbijt. En dan eet je je uiteraard bomvol :D en moet nog uit eten vanaaf!

gisteren broodje kip doner gegeten wel zonder saus ......

hele zak van 250 gram borrelnoten. moet wel toegeven; samen met 2 kipwraps het enige wat ik heb gegeten vandaag. kater.. auw

Net uitgebreid uit eten geweest... en zit nu alweer aan een zak chips.. had trek.. :(
maar wtf?? hoe kan dat nu?? zo snel al? ben net een uur thuis...

vandaag ook tiramusu, frituur en nasi op.. morgen weer gewone schemaatje volgen.

Grote domino's pizza gegeten en flink gezopen gisteren en vandaag veel vlaai op een verjaardag:klink: Morgen weer lekker gezond eten!

Vanochtend paar chocolade eitjes en paar sneetjes suikerbrood, nomnomnom

Net uitgebreid uit eten geweest... en zit nu alweer aan een zak chips.. had trek.. :(
maar wtf?? hoe kan dat nu?? zo snel al? ben net een uur thuis...

Ik krijg zelf vaak snel trek als ik veel koolhydraten/suikers gegeten heb, vooral icm met weinig eiwitten.
Kan dus best dat je veel gegeten hebt en toch al weer trek hebt.

Wel lekker gegeten vanavond? :)

Zelf trouwens ook aan het zondigen :(
Vegetable Crisps, klinkt gezond en zijn vind ik erg lekker, maar schrok toch wel van de voedingswaarde...
http://www.myfitnesspal.com/food/calories/lidl-deluxe-vegetable-crisps-64891380
Toch maar even afwegen en de helft ofzo in een bakje doen :grinny:

Laatst bewerkt:
Ik krijg zelf vaak snel trek als ik veel koolhydraten/suikers gegeten heb, vooral icm met weinig eiwitten.
Kan dus best dat je veel gegeten hebt en toch al weer trek hebt.

Wel lekker gegeten vanavond? :)

Zelf trouwens ook aan het zondigen
Vegetable Crisps, klinkt gezond en zijn vind ik erg lekker, maar schrok toch wel van de voedingswaarde...
[Link niet meer beschikbaar]
Toch maar even afwegen en de helft ofzo in een bakje doen
Nou als eerste lekker was het zeker! :) ik neem niet iets wat ik niet lekker vind hoor! hahaha

Nou het was op zich imo niet heel veel koolhydraten... was juist meer eiwitten. Vooraf tomaten basilicumsoep met stokbroodjes en van 2 anderen nog carpaccio en tonijnsalade (ze konden het niet op. :D) en main een gebakken biefstuk (large 300 gr) met champignons en salade en groentes met sausje met klein beetje aardappelgratin... en nog een stuk biefstuk van een ander... dus niet overdreven veel kh/suikers dacht ik zo...was vnl veel vis en vlees...

maar nu na de chips is het knagende trek gevoel weg.. zo ook nog maar mijn kwark erin mikken.
Kan het ook gewenning zijn omdat ik altijd rond deze tijd nog eet?

was de chips wel lekker?

Nou als eerste lekker was het zeker! :) ik neem niet iets wat ik niet lekker vind hoor! hahaha

Nou het was op zich imo niet heel veel koolhydraten... was juist meer eiwitten. Vooraf tomaten basilicumsoep met stokbroodjes en van 2 anderen nog carpaccio en tonijnsalade (ze konden het niet op. :D) en main een gebakken biefstuk (large 300 gr) met champignons en salade en groentes met sausje met klein beetje aardappelgratin... en nog een stuk biefstuk van een ander... dus niet overdreven veel kh/suikers dacht ik zo...was vnl veel vis en vlees...

maar nu na de chips is het knagende trek gevoel weg.. zo ook nog maar mijn kwark erin mikken.
Kan het ook gewenning zijn omdat ik altijd rond deze tijd nog eet?

was de chips wel lekker?

Wow je etentje klinkt erg lekker :D en inderdaad nog best verantwoord met de vele eiwitten uit het vlees en de tonijn. kan me voorstellen dat je daarvan genoten hebt ;)

Denk inderdaad dat het gewenning kan zijn! Ik heb dat zelf op bepaalde momenten overdag.
Had het er toevallig net nog over dat IF niks voor mij zou zijn omdat ik echt op de tijden waarop ik normaal eet gewoon automatisch trek heb alsof er een intern wekkertje af gaat :o

Chips smaakt wel lekker vind ik, al is gewone chips nog wel iets lekkerder. Misschien omdat mijn bubble dat ik verantwoord aan het snacken was toch wel een beetje doorgeprikt is :grinny: snap wel waarom ze de voedingswaarde niet op de verpakking zetten.

Wow je etentje klinkt erg lekker :D en inderdaad nog best verantwoord met de vele eiwitten uit het vlees en de tonijn. kan me voorstellen dat je daarvan genoten hebt ;)

Denk inderdaad dat het gewenning kan zijn! Ik heb dat zelf op bepaalde momenten overdag.
Had het er toevallig net nog over dat IF niks voor mij zou zijn omdat ik echt op de tijden waarop ik normaal eet gewoon automatisch trek heb alsof er een intern wekkertje af gaat :o

Chips smaakt wel lekker vind ik, al is gewone chips nog wel iets lekkerder. Misschien omdat mijn bubble dat ik verantwoord aan het snacken was toch wel een beetje doorgeprikt is :grinny: snap wel waarom ze de voedingswaarde niet op de verpakking zetten.

Ja mijn eten was nog niet zo slecht inderdaad. Heb er wel heel erg van genoten! :) gewoonlijk heb ik er nog een glaasje rode wijn bij maar ja.. BOB moet er ook zijn he!

Ik denk ook wel dat het gewenning is. Want overdag gaat bij mij dat wekkertje ook altijd.. ook vanmorgen om 6:00 dus.. grrrr....

Chips.. ja.. soms heeft iets een leuk en gezond uiterlijk.. maar schijn bedriegt he! ;)
Ik ben zelf echt van de cassave. :lick:

dus ja.. wekkertje zegt nu ook. * neem je kwark met noten*
dus ik zal maar braaf luisteren.. en dan slapen.

Vrijdag; paas eitjes
Zaterdag; koek, taart & courmette
Zondag; courmette
Morgen weer strak aan me Cut schema, normaal cheat ik niet. Dus dit mocht wel eventjes ;P

all-you-can-eat sushi... *zucht*

Ja mijn eten was nog niet zo slecht inderdaad. Heb er wel heel erg van genoten! :) gewoonlijk heb ik er nog een glaasje rode wijn bij maar ja.. BOB moet er ook zijn he!

Ik denk ook wel dat het gewenning is. Want overdag gaat bij mij dat wekkertje ook altijd.. ook vanmorgen om 6:00 dus.. grrrr....

Chips.. ja.. soms heeft iets een leuk en gezond uiterlijk.. maar schijn bedriegt he! ;)
Ik ben zelf echt van de cassave. :lick:

dus ja.. wekkertje zegt nu ook. * neem je kwark met noten*
dus ik zal maar braaf luisteren.. en dan slapen.

Glaasje wijn erbij is altijd lekker, maar voor nu kwam het misschien wel goed uit dat je de BOB was :p

Mijn interne wekker gaat in het weekend geluk niet af zoals doordeweeks :p maar ontbijt helemaal overslaan zoals ik sommige wel eens hoor doen word hem voor mij ook niet.

Cassave kan ik ook wel een x proberen. Hebben ze dat ook in de supermarkt of haal je het bij een toko?
Zo de voedingswaarde eens opzoeken, hopelijk zijn die minder bedriegelijk :grinny:

Geniet van je kwark en slaap lekker!

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 23:23 ----------

all-you-can-eat sushi... *zucht*

Wow beetje jaloers :grinny: ;)
Hier ga ik denk binnenkort ook maar weer eens mee cheaten :o

Extra portiekipfilet, gevuld met parmaham & kaas met een glas wijn.
Niet echt een cheat, maar het stond niet op m'n schema dus het vermelden waard :D

Glaasje wijn erbij is altijd lekker, maar voor nu kwam het misschien wel goed uit dat je de BOB was :p

Mijn interne wekker gaat in het weekend geluk niet af zoals doordeweeks :p maar ontbijt helemaal overslaan zoals ik sommige wel eens hoor doen word hem voor mij ook niet.

Cassave kan ik ook wel een x proberen. Hebben ze dat ook in de supermarkt of haal je het bij een toko?
Zo de voedingswaarde eens opzoeken, hopelijk zijn die minder bedriegelijk :grinny:

Geniet van je kwark en slaap lekker!

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 23:23 ----------

Wow beetje jaloers :grinny: ;)
Hier ga ik denk binnenkort ook maar weer eens mee cheaten :o

Ik zit eigenlijk te wachten tot je gaat opbiechten dat je een kloontje bent.

:trollface: leon?

Terug
Naar boven