Wat een fucking r*tard is die gast ook. Man man man.
Ik ben helemaal voor vrijheid van meningsuiting hoor, maar met mijn 50+ jaren levenservaring en wijsheid mag ik gerust zeggen: Snoer deze dwaas de mond!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een fucking r*tard is die gast ook. Man man man.

Iemand is hier aan het liegen.Een onderzoek bij een windmolenpark bij Aberdeen werpt een nieuw licht op de zaak. Twee jaar lang werden alle vogels die in de buurt van de windmolens kwamen met camera’s gevolgd. Dat leverde in totaal 10.000 video’s op. Het resultaat: geen enkele vogel vloog zich te pletter.
Naar mijn mening verdiend dit geen lintje.![]()
Kick Out Zwarte Piet-voorman Mitchell Esajas koninklijk onderscheiden
Kick Out Zwarte Piet-voorman Mitchell Esajas koninklijk onderscheidenwww.hartvannederland.nl
Nl is ver naar de klote als dit soort figuren een lintje krijgen. Haat alles wat Nl is en krijgt nog een lintje toe.![]()
Kick Out Zwarte Piet-voorman Mitchell Esajas koninklijk onderscheiden
Kick Out Zwarte Piet-voorman Mitchell Esajas koninklijk onderscheidenwww.hartvannederland.nl
Wilde hij niet Zwarte Piet voor zijn bek slaan?
Waar heb jij een lintje voor gekregen?Daarom heb ik mijn lintje inmiddels maar weer snel ingeleverd.
Kunnen ze die aan Wijnand Duyvendak geven volgend jaar ofzo.

Wat vind jij als docent biologie ervan?Even onder ons spermaproducenten, wat vinden jullie hier nou van?
(P.S. eierproducenten mogen ook reageren.)
![]()
Breek me de bek niet open..
Person who consumes eggs in place of bodybuilder.Even onder ons spermaproducenten, wat vinden jullie hier nou van?
![]()
De vele leden die op dit vlak non-binair zijn mogen van jou niet reageren?Even onder ons spermaproducenten, wat vinden jullie hier nou van?
![]()
De vele leden die op dit vlak non-binair zijn mogen van jou niet reageren?