Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het overgrote merendeel van de Turken in Europa is pro-Erdogan, vandaar dat het stemmen hier gefaciliteerd wordt.Belachelijk dat je mag mee beslissen over een land terwijl je er niet woont. Ga dan lekker terug.
Het beeld vertekent doordat het vooral de pro-Erdogan Turkse Europeanen zijn die gaan stemmen.Het overgrote merendeel van de Turken in Europa is pro-Erdogan, vandaar dat het stemmen hier gefaciliteerd wordt.
Daar heb je mogelijk inderdaad een punt.Het beeld vertekent doordat het vooral de pro-Erdogan Turkse Europeanen zijn die gaan stemmen.
Het overgrote merendeel van de Turken in Europa is pro-Erdogan, vandaar dat het stemmen hier gefaciliteerd wordt.
Nog steeds niet?
Rijbewijzen invorderen, is het zo afgelopen.Vorig jaar kregen 179.295 verkeersdeelnemers een bekeuring voor het vasthouden van een mobieltje.
Nee, leg eens uit.
Het is volgens mij ook erg afhankelijk van het opleidingsniveau van de Turken.Het beeld vertekent doordat het vooral de pro-Erdogan Turkse Europeanen zijn die gaan stemmen.
Als in, de lager opgeleiden zijn over het algemeen vaker pro Erdogan?Het is volgens mij ook erg afhankelijk van het opleidingsniveau van de Turken.
Al die Turken zijn pro-Erdogan, er wonen meer allochtonen dan autochtonen in Amsterdam, dus dan mag Turkije Amsterdam inlijven.
Daar lijkt het wel op.Als in, de lager opgeleiden zijn over het algemeen vaker pro Erdogan?
Ja.. nee.. ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt.Al die Turken zijn pro-Erdogan, er wonen meer allochtonen dan autochtonen in Amsterdam, dus dan mag Turkije Amsterdam inlijven.
Leuk dat je een heel artikel plaatst maar wel zo handig als je dan ff het stukje citeert waaruit dat zo blijktAls deze cijfers kloppen heeft hij wel gelijk.
. Of verwacht je dat ik het hele artikel ga lezen?Het ging mij om de grafiek.Leuk dat je een heel artikel plaatst maar wel zo handig als je dan ff het stukje citeert waaruit dat zo blijkt![]()

Welke? Ik zie er wel meer
.