Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Amerikanen zijn volledig de weg kwijt:

Vervolg: directeur ontslagen, wel geëerd in Italië, licentie lesmethode voor de school ingetrokken.

Als dit de mensen zijn die tegen "woke" protesteren wil je daar ook niet bijhoren.

Vervolg: directeur ontslagen, wel geëerd in Italië, licentie lesmethode voor de school ingetrokken.

Als dit de mensen zijn die tegen "woke" protesteren wil je daar ook niet bijhoren.
Als ik ooit moet stoppen met lesgeven als biologiedocent, dan zal dat zijn door haat vanuit woke ouders. :o Ik waarschuw niet eens als ik een bodybuilders cliemel laat zien wanneer een leerling vraagt hoe anabolenmisbruik vrouwen beïnvloeden.

Als ik ooit moet stoppen met lesgeven als biologiedocent, dan zal dat zijn door haat vanuit woke ouders. :o Ik waarschuw niet eens als ik een bodybuilders cliemel laat zien wanneer een leerling vraagt hoe anabolenmisbruik vrouwen beïnvloeden.
Je zit van twee kanten in het nauw:
- de wokies wie het niet ver genoeg gaat of inclusief genoeg is;
- de wappies die alles wat met voortplanting (-sorganen) te maken heeft als sexualiserend van tere kinderzielen zien.

Bij de David waren het niet de wokies.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.064
Het ministerie kampt juist met tegenvallende boeteontvangsten
Dit is fout op zoveel vlakken.

Laatst bewerkt:

"Alle departementen, behalve Defensie, moeten bijdragen aan het sluitend maken van de rijksbegroting. Voor Justitie en Veiligheid gaat het om structureel 190 miljoen euro. Dat brengt het departement voor het belangrijkste deel op via verhoging van de boetes."

Dit maakt het wel weer goed. 😎

De meeste burgers snappen het ook niet, als iedereen de verkeersregels aan hun laars lapt dalen de individuele boetes.

Dit soort mensen kunnen beter aan de Sarin
In mijn tijd wisteren we er wel raad mee.

990d6a22b3870e8514a8351a65b04650.gif

Maar ja, dat mag nu niet meer. :(

• #2.072

Turken in de Rai op de vuist bij de Turkse verkiezingen (???).

Import the turd world, become the turd world.

• #2.074
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Boca
  • #2.075

🤦‍♂️

Misschien moet ik hier ook maar naartoe gaan. Met een boombox en allerlei speeches van Trump en Matt Walsh op de afspeellijst.

Blijkbaar faciliteert de Rai de Turkse verkiezingen. Compleet absurd dit. Laat ze lekker allemaal de t*fus genieten. Zegt ook maar weer genoeg waar de loyaliteit van deze mensen ligt en waarom ze hier niks te zoeken hebben.

Als ik emigreer ga ik toch ook niet stemmen voor Nederlandse verkiezingen.
Blijkbaar faciliteert de Rai de Turkse verkiezingen. Compleet absurd dit. Laat ze lekker allemaal de t*fus genieten. Zegt ook maar weer genoeg waar de loyaliteit van deze mensen ligt en waarom ze hier niks te zoeken hebben.

Als ik emigreer ga ik toch ook niet stemmen bij Nederlandse verkiezingen.
Maar voor Russen in Oekraine gelden dan weer andere regels?

• #2.080
Nederland / Europa
Eerst maar eens kijken naar onszelf, krijgen wij last van El Niño? Het korte antwoord: niet echt. Maar het zou wel kunnen dat we door El Niño volgend jaar weer een nat voorjaar hebben.
🤦‍♂️

Terug
Naar boven