apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
De gemiddelde temperatuur in april 2021 was 6,7 graden celcius en dat stipje zie ik niet terug in die grafiek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gemiddelde temperatuur in april 2021 was 6,7 graden celcius en dat stipje zie ik niet terug in die grafiek.
Ik ook niet, ik zei ook niet niets "als deze cijfers kloppen heeft hij wel gelijk".De gemiddelde temperatuur in april 2021 was 6,7 graden celcius en dat stipje zie ik niet terug in die grafiek.
Volgens je artikel is die grafiek fout. En daarin was 8.7 graden 20 jaar geleden zo op het oog (dus zeker niet significant) ook niet bovengemiddeld warm. Met de linaire regressie ook niet.
Volgens die grafiek waren alle gemiddelde april temperaturen voor 2000 op het oog beneden de 8,7 graden.Volgens je artikel is die grafiek fout. En daarin was 8.7 graden 20 jaar geleden zo op het oog (dus zeker niet significant) ook niet bovengemiddeld warm. Met de linaire regressie ook niet.
Nee toch? De rode stippen zijn de gemiddelde temperatuur in april per jaar.Volgens die grafiek waren alle gemiddelde april temperaturen voor 2000 op het oog beneden de 8,7 graden.
My bad, dan is de rode lijn dus het voortshrijdend gemiddelde en was het 20 jaar gelden in april gemiddeld (op het oog) exact 8,7 graden.Nee toch? De rode stippen zijn de gemiddelde temperatuur in april per jaar.
Goed stuk, en in wát een zieke wereld leven wijStuk geschreven door Bart Nijman.
![]()
De transgender-hype is een zeer zorgelijke sociale besmetting
Levensgevaarlijke headline misschien, maar het is gewoon wel zosubstack.zzp.pt
Stuk geschreven door Bart Nijman.
![]()
De transgender-hype is een zeer zorgelijke sociale besmetting
Levensgevaarlijke headline misschien, maar het is gewoon wel zosubstack.zzp.pt
Zelfs de schrijfster van de Harry Potter-boeken wordt er om bedreigd, uitgesloten of gecanceld.
wat een held
www.rtlnieuws.nl
Is dat een grap of daadwerkelijk beeldmateriaal?Heb je haar ook de trap op zien springen?
(Denk dezelfde)
Dit.
UghDit.
In de achtergrond van een ander interview zie je een vrouw met een lange jurk aan de hand van een man trede voor trede opspringen omdat gewoon lopen blijkbaar niet lukt.
Komt door global warming.![]()
Al een half jaar was het geen 20 graden, en dat is uitzonderlijk
30 oktober werd er voor het laatst een landelijke warme dag gemeten in Nederland. Dat betekent dat het al een half jaar kouder dan 20 graden is in De Bilt. En dat is uitzonderlijk, vertelt meteoroloog Nicolien Kroon.www.rtlnieuws.nl
Ik vond het vooral grappig dat dit ook van rtl was.