Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

In de categorie een foto zegt meer dan 1000 woorden.

Die kroning van Charles is toch ook een potsierlijk gebeuren als je er een beetje nuchter naar kijkt

Nogal ja.

Zelfs al zou ik er straalbezopen naar kijken, dan nog zie ik slechts de kluchtige poppenkast die monarchie heet. :emo:
Vraag me af of al die hoogwaardigheidsbekleders, religieuze leiders, king's guards et cetera vanavond op de bank stiekem ook een beetje moeten gniffelen om zichzelf. Hoop t wel.

In de categorie een foto zegt meer dan 1000 woorden.
ESccc5U9

Zeker.

Geen idee overigens wie hier met "ons" bedoeld wordt.

Vraag me af of al die hoogwaardigheidsbekleders, religieuze leiders, king's guards et cetera vanavond op de bank stiekem ook een beetje moeten gniffelen om zichzelf. Hoop t wel.

Ik hoop het ook, van harte zelfs, maar ik krijg de indruk dat ze zichzelf en het ceremoniële gebeuren meestal toch wel heel erg serieus nemen..

Naar mijn mening verdiend dit geen lintje.

We zijn duidelijk niet de enigen die dit vinden:

Zijn claim "„Als mensen meer historisch besef hadden en kennis van de koloniale geschiedenis, dan zouden ze denk ik meer openstaan voor andere geluiden en perspectieven.” raakt in mijn optiek kant noch wal.

Het doet vermoeden dat hij zelf historisch besef en kennis ontbeert, zeker voor wat betreft de geschiedenis van Sint Nicolaas en het verschijnsel sinterklaas-feest in het algemeen.

We zijn duidelijk niet de enigen die dit vinden:

Zijn claim "„Als mensen meer historisch besef hadden en kennis van de koloniale geschiedenis, dan zouden ze denk ik meer openstaan voor andere geluiden en perspectieven.” raakt in mijn optiek kant noch wal.

Het doet vermoeden dat hij zelf historisch besef en kennis ontbeert, zeker voor wat betreft de geschiedenis van Sint Nicolaas en het verschijnsel sinterklaas-feest in het algemeen.
Misschien dat @yasmine zijn licht hier kan laten schijnen.

:headbang:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.134
Zoals hier
1683462815924.jpg

Ja het is echt. Koning Richard de derde wordt gespeeld door een negerin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.135

Opeens lijkt een wapen dragen geen gek idee meer.

Is dit geen racisme?
Zie ik nou een aapje van een meter hoog ook nog een schop uitdelen...

En een sneeuwvlokje, je verzint het niet...

Terug
Naar boven