XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.643
:mad:

Nu weet de vader/partner van die vrouw in ieder geval bij welke rechter hij moet wezen. Ik had het wel geweten als zoiets bij mijn kind zou gebeuren. Volgas Gerard Butler in Law abiding citizen op ze gaan.

Nu blijkt dit niet het falen van het TBS-systeem, maar het falen van het systeem dst iemand een maatregel als TBS krijgt opgelegd.
Ondanks dat Lomp wordt omschreven als "levensgevaarlijk en gestoord" en al eerder is gediagnostiseerd met een ernstige realiteitsstoornis weet hij iedere keer verplichte mentale hulp te ontlopen via de kleinste mazen van het juridische net.
Overigens schijnen criminelen er vaak zoveel mogelijk aan te doen om aan TBS te ontkomen, in theorie kan het vrijwel oneindig worden verlengd.

Nee, dan zullen mannen en vrouwen niet meer bestaan of we zullen moeten doen alsof ze niet meer bestaan.
Maar wat maakt het uit als dat dan de norm is geworden? Het overgrote deel van de kritiek is nu toch ook dat die beweging te veel afwijkt van de norm? ;)

Althans wat crossdressing betreft.

• #2.646
Als het systeem niet werkt dan moet het op de schop.

En dan blijkt dat klakkeloos termen overnemen toch niet zo goed te werken. :D

Een clusterfuck van jewelste.

In de politiek zal iedereen zich afvragen hoe dit kon gebeuren. In de samenleving weet men precies waardoor deze dingen gebeuren.
Gebrek aan capaciteit bij TBS, OM, rechterlijke macht en beoordelaars.

Het systeem piept en kraakt aan alle kanten en dan komt er druk vanuit de politiek om meer aandacht te besteden aan belangrijke zaken zoals gebruik van iemands deadname en de verkeerde pronouns.

• #2.650
Politici maken meer kapot dan je lief is.

*gebrek aan hersencapaciteit

In de politiek zal iedereen zich afvragen hoe dit kon gebeuren. In de samenleving weet men precies waardoor deze dingen gebeuren.
Het is toch geweldig dit. Maar nee, we maken ons druk om het veranderen van straatnamen omdat familie van Jamel zich gekwetst voelt door die naam. Of het controleren van elke uitgave boven de 100 euro. Debiel land.

Door het ontbreken van de doodstraf in onze kromme rechtssysteem.
1e keer tbs na het uitzitten van de straf, de gedetineerde betaald zijn eigen behandeling door arbeid.
2de keer, doodstraf. Ja dat mag met groene stroom :thumb:

Dit is toch prima vakwerk. Ik weet niet waar jullie Nederlanders altijd over klagen als het op Belgische wegen aankomt.

thumbnail_image0 (2).jpg

thumbnail_image1 (1).jpg

Vooral op en neer over de heuveltjes, is toch altijd een beleving als NLer.

Er was ooit een artikel over het feit dat de ophanging van wagens in België sneller verslijt.

En wij zullen hun nieuwe wegen mogen betalen.

Door het ontbreken van de doodstraf in onze kromme rechtssysteem.
1e keer tbs na het uitzitten van de straf, de gedetineerde betaald zijn eigen behandeling door arbeid.
2de keer, doodstraf. Ja dat mag met groene stroom :thumb:
Probleem met de doodstraf is in mijn ogen tweedelig.

1: Ik vind niet dat de staat op enig moment het recht moet hebben mij dood te maken tegen mijn wil in.
2: Er zijn altijd foute veroordelingen en dat is in het geval van de doodstraf volledig onacceptabel.

Terug
Naar boven