AndroidHealthClinic

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Ik had het toch ook niet over leidingwater.

Waarom vergelijk je het dan met huishoudens? Die gebruiken voor 98% toch alleen maar leidingwater? Is niet eens appels met peren maar aardbeien met meloenen.
 
Waarom vergelijk je het dan met huishoudens? Die gebruiken voor 98% toch alleen maar leidingwater? Is niet eens appels met peren maar aardbeien met meloenen.
Ik vergelijk zoetwaterverbruik met zoetwaterverbruik.
 
Ik haat Clouseau.
Ik mag m wel

peter sellers pink GIF
 
Je kan maar beter een VN resolutie aanvragen ter bescherming. Ik zal jou vernietigen! Verschroeide aarde! Ze zullen nooit meer iets van jou terug vinden!
 

Meisje van vijftien
Maar inmiddels heeft Marjolein al zestien weken niet gevoetbald. Niet alleen omdat ze veel pijn heeft in haar heupen – mogelijk een gevolg van het toedienen van vrouwelijke hormonen - maar vooral omdat de KNVB het niet toestaat dat ze meespeelt in een team dat verder alleen bestaat uit meiden jonger dan 20. ‘In mijn paspoort staat dat ik 31 jaar ben, maar zo voel ik me niet. Ik zit vol hormonen en voel me een meisje van vijftien. De KNVB is bang dat ik te sterk ben om met en tegen jonge meiden te spelen. Dat is niet zo, en dat kun je ook niet beoordelen vanuit een stoel in Zeist.’

En dus nodigde Marjolein de voetbalbond in een brief uit om eens te komen kijken bij een training. ‘U zult dan zien dat daar het gelukkigste meisje van de wereld een fijn potje voetbal met haar team speelt.’
Voor wie zich afvraagt hoe onze '15 jarige' Marjolein eruit ziet:
1661795831960.jpg


Wanneer beginnen we nou eens met die endlösung der Genderfrage? Ben inmiddels wel helemaal klaar met al die pedofiele mafklappers.
 
Laatst bewerkt:


Voor wie zich afvraagt hoe onze '15 jarige' Marjolein eruit ziet:
Bekijk bijlage 566560



Wanneer beginnen we nou eens met die endlösung der Genderfrage? Ben inmiddels wel helemaal klaar met al die pedofiele mafklappers

Die van geen stijl is leuker om te lezen :)
 
Gekkies hebbje altijd al gehad, maar waar ze vroeger ook daadwerkelijk als gekkie werden beschouwd wordt het nu genormaliseerd. Sterker nog, je mag ze geen gekkie meer vinden, want dan ben jij opeens de gekkie.

Check vanaf 01:08

Die Matt Walsh is wel een baas.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Gekkies hebbje altijd al gehad, maar waar ze vroeger ook daadwerkelijk als gekkie werden beschouwd wordt het nu genormaliseerd. Sterker nog, je mag ze geen gekkie meer vinden, want dan ben jij opeens de gekkie.

Check vanaf 01:08

Die Matt Walsh is wel een baas.
Helemaal gek zijn ze, eerder gestoord dat dit.
 
Maakt ze niet gewoon gebruik van haar recht om haar mening te ventileren? :D
 
Laatst bewerkt:
https://circleharvest.com.au/pages/school-programs :emo:

Established in 2007 by Skye Blackburn, an Entomologist and Food scientist with a passion for sustainable food practices, Edible Bug Shop was Australia's first farmer of insect proteins and is a world leader in Edible Insect farming techniques. As Australia's largest and most advanced insect protein farm, we have developed robotics and artificial intelligence to streamline our farming processes, as well as process the insects into powers, oils, pastes and even a Mylk. We have years of experience developing edible insect products suitable for the Western diet and educating the general public about the benefits of insects as a source of food through cooking demonstrations, media appearances and collaborations.

1662798966298.png


Ondernemerschap 10/10, dat dan weer wel.
 
Na een paar weken in groep 3 moeten kinderen dit kunnen lezen.
9730B4DD-DE85-4D0F-9903-7629E10ED7E1.jpeg
1E55027C-B7F5-4878-87F4-E2D37C199382.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Na een paar weken in groep 1 moeten kinderen dit kunnen lezen.
Bekijk bijlage 567847Bekijk bijlage 567848
Groep 1 of klas 1/groep 3?

Waarom meteen pissen en meppen?

Volgende week dat juf maike vroeger meester maikel was en dat geen moeder, een alleenstaande moeder of 2 moeders beter is dan een moeder en een vader, we pissen op het patriarchaat en meppen de beschaving stuk?
 
Groep 1 of klas 1/groep 3?

Waarom meteen pissen en meppen?

Volgende week dat juf maike vroeger meester maikel was en dat geen moeder, een alleenstaande moeder of 2 moeders beter is dan een moeder en een vader, we pissen op het patriarchaat en meppen de beschaving stuk?
Sorry, groep 3.

Het jongere broertje vind het geweldig de roep de hele dag door ik pis ver.
 
Back
Naar boven