apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat mij iig opvalt is dat dit een hype van de afgelopen tijd is die steeds frequenter gebeurd.
Kwestie van tijd voor we een leuk filmpje krijgt met een mooie aftermath. Of iemand die het vuur opent. Waar zijn die AR-15's als je ze nodig hebt.
Is een hype. Andersmans spullen slopen omdat het hen hun schuld is dat je zelf niks hebt.Verontrustend is het wel ja..enig idee waarom ze dit doen? (Eerste keer dat ik dit zie namelijk).
Is een hype. Andersmans spullen slopen omdat het hen hun schuld is dat je zelf niks hebt.
Dit is wat je krijgt wanneer je het slachtofferschap aanmoedigt en geen consequenties stelt aan wangedrag.
Er is wel 1 iemand die dit probleem zo op kan lossen...

Deze gewoon kapot rijden. Bescherming van je eigendommen.Niet als je ze kapot rijdt, dan word je oud in de gevangenis helaas..
Deze gewoon kapot rijden. Bescherming van je eigendommen.
Prima, maar dan ga je met plezier zitten. Steun genoeg zal je krijgen.
Dat komt omdat wij niet genoeg integreren in de cultuur van de nieuwkomers.Wat een teringhonden. Dit is de toekomst van west europa.
Prima, maar dan ga je met plezier zitten. Steun genoeg zal je krijgen.

900kg aan steun, meer heb je niet nodig.
Wij laten het ook toe. Polen, Hongaren e.d. Zullen massaal die gasten lynchen. Wij helpen elkaar niet.Dat komt omdat wij niet genoeg integreren in de cultuur van de nieuwkomers.
Als we nou wat meer thee zouden drinken.
Russen ook.Wij laten het ook toe. Polen, Hongaren e.d. Zullen massaal die gasten lynchen. Wij helpen elkaar niet.
Waarom niet?
Dat snap ik liever niet zitten maar ik kan de paniek snappen van een automobilist die een groep agressieve knapen op zich af ziet komen.Of je nou in de bak zit met 'oh wat goed van je!' of niet..je zit en de steunbetuigers niet. Heeft geen meerwaarde.
Beste is niet hoeven te zitten.
Dus blijven doorgassen tot er geen getuigen meer zijn.Of je nou in de bak zit met 'oh wat goed van je!' of niet..je zit en de steunbetuigers niet. Heeft geen meerwaarde.
Beste is niet hoeven te zitten.