AndroidHealthClinic

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.021
Wat mij iig opvalt is dat dit een hype van de afgelopen tijd is die steeds frequenter gebeurd.

Kwestie van tijd voor we een leuk filmpje krijgt met een mooie aftermath. Of iemand die het vuur opent. Waar zijn die AR-15's als je ze nodig hebt.

Wat mij iig opvalt is dat dit een hype van de afgelopen tijd is die steeds frequenter gebeurd.

Kwestie van tijd voor we een leuk filmpje krijgt met een mooie aftermath. Of iemand die het vuur opent. Waar zijn die AR-15's als je ze nodig hebt.

Verontrustend is het wel ja..enig idee waarom ze dit doen? (Eerste keer dat ik dit zie namelijk).

• #3.023
Verontrustend is het wel ja..enig idee waarom ze dit doen? (Eerste keer dat ik dit zie namelijk).
Is een hype. Andersmans spullen slopen omdat het hen hun schuld is dat je zelf niks hebt.

Dit is wat je krijgt wanneer je het slachtofferschap aanmoedigt en geen consequenties stelt aan wangedrag.

Er is wel 1 iemand die dit probleem zo op kan lossen...

• #3.025
1648541043000.jpg

• #3.038
In kan me nog een filmpje uit Amerika herinneren ten tijden van de BLM rellen bij Trump. Toen renden er een groep demonstranten een snelweg op, 's nachts.

1 van de eersten ging midden op de weg staan en werd met 100+ vol geraakt door een auto.

Was geweldig. Echt genieten.

Of je nou in de bak zit met 'oh wat goed van je!' of niet..je zit en de steunbetuigers niet. Heeft geen meerwaarde.
Beste is niet hoeven te zitten.
Dat snap ik liever niet zitten maar ik kan de paniek snappen van een automobilist die een groep agressieve knapen op zich af ziet komen.
Denk dat er een massale steunactie komt waardoor je familie financieel verder kan en jij in het gevang ook goed kan doorkomen en niet alleen de magnetronmaaltijden hoef te eten.

Terug
Naar boven