Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Dat snap ik liever niet zitten maar ik kan de paniek snappen van een automobilist die een groep agressieve knapen op zich af ziet komen.
Denk dat er een massale steunactie komt waardoor je familie financieel verder kan en jij in het gevang ook goed kan doorkomen en niet alleen de magnetronmaaltijden hoef te eten.

Ja in paniek, maar we hadden het over gewoon expres kapot rijden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
In kan me nog een filmpje uit Amerika herinneren ten tijden van de BLM rellen bij Trump. Toen renden er een groep demonstranten een snelweg op, 's nachts.

1 van de eersten ging midden op de weg staan en werd met 100+ vol geraakt door een auto.

Was geweldig. Echt genieten.
Dit was het filmpje

• #3.046
Edelachtbare ik vreesde voor mijn leven.

Maar meneer, u zette de auto vervolgens in zijn achteruit waarna u weer naar voren reed.

Ja sorry edelachtbare, ik was totaal in paniek en dacht niet meer helder na.

Meneer, op de video is te zien dat u dit 5x herhaalde.

• #3.048

Goddamn joggers!

Edelachtbare ik vreesde voor mijn leven.

Maar meneer, u zette de auto vervolgens in zijn achteruit waarna u weer naar voren reed.

Ja sorry edelachtbare, ik was totaal in paniek en dacht niet meer helder na.

Meneer, op de video is te zien dat u dit 5x herhaalde.
De edelachtbaren zijn toch D66’ers?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #3.051
Je verzint het niet.

Hooooold up. Dus directeur van Vught die P. overplaatste naar Den Dolder, waarbij hij fouten maakte, is nu bestuurder van Den Dolder waar P. tijdens verlof Anne kon vermoorden?

Tf.

Vraag me wel af, was hij specifiek de reden dat hij naar Den Dolder ging? Wat voor fout maakte hij? En wie besloot P. vrijheden te geven in Den Dolder?

• #3.053
Hooooold up. Dus directeur van Vught die P. overplaatste naar Den Dolder, waarbij hij fouten maakte, is nu bestuurder van Den Dolder waar P. tijdens verlof Anne kon vermoorden?

Tf.

Vraag me wel af, was hij specifiek de reden dat hij naar Den Dolder ging? Wat voor fout maakte hij? En wie besloot P. vrijheden te geven in Den Dolder?
Ja, dit land is krankzinnig.

• Like
Waarderingen: Boca
Terug
Naar boven