MuscleMeat

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.069
Ze hebben daar ook D66 rechters

De auto wordt gewoon gezien als wapen dan, niet alleen in Nederland, maar in heel veel landen. Als er doden zijn, dan is het toegepaste geweld extreem buiten proportioneel en ligt de bewijslast van zelfverdediging bij jou als verdachte en niet andersom. Dat soort zaken zijn heel lastig, maar in Nederland kom je er misschien wel (bij eerste vergrijp) met het overgrote deel voorwaardelijk vanaf. Als je geen D66 rechter treft zoals @Steks terecht opmerkt.

Geen getuigen is ook lastig als je eens wist hoeveel camera’s er in NL hangen inmiddels, waarvan ook al een groot deel netjes aangemeld door de nsb burger in Nederland, bij de politie, die dit weer netjes in een (waarschijnlijk slecht beveiligde) database heeft ingevoerd.

Comply, keep your head down, be Smart about it als je wraak wilt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.072
Maar wraak nemen? Als er morgen 30 n*gers op mijn motorkop springen terwijl ik met mijn kind in de auto zit dan is het pedal to the medal.

• Heart
Waarderingen: Vonk

Dat gaat ons allemaal weer veel kosten.

Propaganda.

Ik werk nieteens voor minimumloon en dit zou voor mij een geweldige loonsverhoging betekenen :roflol:

Dat gaat ons allemaal weer veel kosten.

Propaganda.
Van 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...

Van 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...
Beter kan gewoon alles wat goedkoper worden imo

Ongeveer het startsalaris van een verpleegkundige op de ambulance (2600bruto) :roflol:

Het zou toch wel fijn zijn als je met een fulltime baan niet afhanbent van de voedselbank. Bovendien is het hoog inzetten en dan kijken waar het eindigt.

Voor een EU maatstaf van wat een redelijk minimumloon is op basis van allerlei factoren zou het een paar jaar geleden in NL al 15 euro moeten zijn. Liever ook dat je het hele toeslagencircus ook voor een groot deel kan afschaffen.

Terug
Naar boven