Elk jaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elk jaar
Ja

Ik wist dat er iets mis met je was.
Ok, sorryJaOm het als noodweer te bestempelen, moet het aan strikte voorwaarden voldoen. Voldoet het daar niet aan, is het geen noodweer.
Ja daarom kom ik ook niet zo graag in bepaalde delen van Amsterdam.Niks mis met het vermijden van het ranzigste en meest ziekte dragende vlees dat er is![]()
Sowieso is er iets mis met mij, maar dit is 't niet hehe
Kans is groot dat ze het alle 30 plots opeens niet doen als je suikerspiegel laag is.Geen getuigen is ook lastig als je eens wist hoeveel camera’s er in NL hangen inmiddels,
Amsterdam cs was ook lage suikerspiegelKans is groot dat ze het alle 30 plots opeens niet doen als je suikerspiegel laag is.
Ja daar doelde ik op
.![]()
Uurloon minimaal 16 euro bruto: ‘Geld blijft hangen bij de top van de bedrijven’
Vakbond FNV wil dat het minimumuurloon naar 16 euro bruto gaat om te voorkomen dat er volgend jaar één miljoen Nederlanders in armoede leven. ‘Terwijl we als land nog nooit zo rijk zijn geweest.’www.ad.nl
Dat gaat ons allemaal weer veel kosten.
Propaganda.

Van 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...![]()
Uurloon minimaal 16 euro bruto: ‘Geld blijft hangen bij de top van de bedrijven’
Vakbond FNV wil dat het minimumuurloon naar 16 euro bruto gaat om te voorkomen dat er volgend jaar één miljoen Nederlanders in armoede leven. ‘Terwijl we als land nog nooit zo rijk zijn geweest.’www.ad.nl
Dat gaat ons allemaal weer veel kosten.
Propaganda.
Beter kan gewoon alles wat goedkoper worden imoVan 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...
Ongeveer het startsalaris van een verpleegkundige op de ambulance (2600bruto)Van 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...

€16 per uur is bij een 40-urige werkweek gewoon een modaal salaris.Ongeveer het startsalaris van een verpleegkundige op de ambulance (2600bruto)![]()
Het zou toch wel fijn zijn als je met een fulltime baan niet afhanbent van de voedselbank. Bovendien is het hoog inzetten en dan kijken waar het eindigt.Van 12 naar 16 euro is 33% verhoging :') dat is toch totaal niet realistisch. Ik snap dat vakkenvullers en krantenbezorgers en dergelijke super belangrijk zijn blabla maar om ze nou 16 euro per uur te gaan geven...