Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Is racisme dit. Maar dat mag je niet zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.363
Hier helaas veelvoorkomend, maar vaak wel gelijk met een mes :(

Volgens mij een tijdje terug was er iemand die de tram inkwam en met een mes begon rond te zwaaien.

Er werd gezegd (door meerdere ooggetuigen): Een man vocht tegen hem, greep het mes en stak hem in z'n borst. Hij dood. Man vast voor onderzoek naar moord (zelf snijwonden in z'n arm). Dode wordt neergezet als slachtoffer. Nergens wordt vermeld of de overledene wel of niet de dader was of dat degene die nu vast zit dit gedaan heeft.

Dit was paar weken nadat een gek 3 mensen doodstak. Random. Omdat het kan.

Allemaal in de stad waar ik woon trouwens.
Part and parcel of living in a city.

Er zijn belangrijkere zaken waar we ons zorgen over moeten maken. Namelijk de opmars van nazi-pluimvee.

200.gif

Ik vind dit persoonlijk alarmerend.

• #3.366
Er zijn belangrijkere zaken waar we ons zorgen over moeten maken. Namelijk de opmars van nazi-pluimvee.

200.gif

Dat komt door de indoctrinatie die al begint als ze nog kuiken zijn. Met name indoctrinerende tekenfilms. Ik waarschuw hier al jaren voor, tevergeefs.
dv7t9p-caabb52a-cb26-4bcb-bc76-f800e92b0538.jpg

200.gif

Suggereren de veren op de voeten niet eerder een Griekse haan?
Dat komt door de indoctrinatie die al begint als ze nog kuiken zijn. Met name indoctrinerende tekenfilms. Ik waarschuw hier al jaren voor, tevergeefs.
dv7t9p-caabb52a-cb26-4bcb-bc76-f800e92b0538.jpg
Dolf is geweldig rechtvaardig! (Toch?)

Laatst bewerkt:
Dolf Jansen... Ooooo, ik krijg gelijk een acute diarree aanval.

• Like
Waarderingen: Boca
-

Laatst bewerkt:
Het niveau van de leerkracht Engels op de school van m'n dochter.... pijnlijk....erg pijnlijk.
De gekozen zinnen en de vreemde formulering tonen aan dat ze best een andere job zoekt.

" When is the test for? ".... for????!!

" good morning! Sit down!
Neen..." have a seat'.

"Is the lesson for tomorrow ".... wat is dat voor een idiote zin?

"Excuse me to be late".

Neen! Excuse me for being late.

"Wash the black board?"
Neen ! Clean the black board.

Maar het ergste is de titel. A few useful vocabulary.... mijn god.... mijn dochter zegt ook dat haar uitspraak rampzalig is. " Tijdens het dictee begreep niemand wat ze zei". Het gaat snel bergaf. Nu mag ik dus niet alleen instaan voor het Nederlands maar ook het Engels.

Onbegrijpelijk!!

Ik toonde dit aan een vriendin van me. Die zei:" het lijkt wel of ze Google translate heeft gebruikt".
Ik zette de zinnen in het Frans in Google Translate....en ik kreeg inderdaad deze vreemde zinnen.

Hallucinant.

Bijlagen

• IMG_20230911_195856.jpg
    IMG_20230911_195856.jpg
    75,9 KB · Weergaven: 32
Nummer 1 is gebruikelijk in Engels.
'Is the lesson for tomorrow' kan ook kloppen, ligt eraan wat de context is.
'Excuse me to be late', ja, die is inderdaad idioot :roflol:

Rare leerkracht :o zou een klacht indienen.

Nummer 1 is gebruikelijk in Engels.
'Is the lesson for tomorrow' kan ook kloppen, ligt eraan wat de context is.
'Excuse me to be late', ja, die is inderdaad idioot :roflol:

Rare leerkracht :o zou een klacht indienen.
Serieus, "when is the test for"?

Serieus, "when is the test for"?

Ja, als je bijvoorbeeld in de klas zit en er wordt gezegd dat je een test moet maken, kun je zeggen 'when is the test for'.
Het is, zover ik weet, vooral 'gebruikstaal' en niet echt 'fatsoenlijk officieel' Engels :roflol:

Er zijn meer van dat soort dingen die ik raar vind klinken, zoals 'do you do Coca Cola' ipv 'do you sell/have Coca Cola'.

Ja, als je bijvoorbeeld in de klas zit en er wordt gezegd dat je een test moet maken, kun je zeggen 'when is the test for'.
Het is, zover ik weet, vooral 'gebruikstaal' en niet echt 'fatsoenlijk officieel' Engels :roflol:

Er zijn meer van dat soort dingen die ik raar vind klinken, zoals 'do you do Coca Cola' ipv 'do you sell/have Coca Cola'.
De vraag is in hoeverre er gebruikerstaal moet worden onderwezen.

Als ze op het eiland al niet eens meer The Queen's leren spreken...

• #3.380

Als in: when is the test for biochemistry?

Terug
Naar boven