Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Nog een reden om ten alle tijden te zorgen dat je jezelf kunt verdedigen. Heb het hier al vaker gezegd maar als je zelf niet fysiek in staat bent tot het beschermen van jezelf en naasten, zorg hier dan voor. Neem lessen, koop een grote waakse hond of, mijn persoonlijke voorkeur, bewapen jezelf. Kan iets simpels als pepperspray zijn of train jezelf in het gebruik van een mes of vuurwapen. Het is simpelweg nodig imo.

Nog een reden om ten alle tijden te zorgen dat je jezelf kunt verdedigen. Heb het hier al vaker gezegd maar als je zelf niet fysiek in staat bent tot het beschermen van jezelf en naasten, zorg hier dan voor. Neem lessen, koop een grote waakse hond of, mijn persoonlijke voorkeur, bewapen jezelf. Kan iets simpels als pepperspray zijn of train jezelf in het gebruik van een mes of vuurwapen. Het is simpelweg nodig imo.
lid worden van een schietvereniging is een goede start.

lid worden van een schietvereniging is een goede start.
Bijvoorbeeld. Het eindresultaat in het filmpje waar ik op reageerde was heel anders geweest als de dame in kwestie een .22 had getrokken en er mee overweg had gekund. Oke, misschien ga je zitten voor verboden wapenbezit maar je ligt in ieder geval niet met een gebroken nek op straat terwijl je vriendje doodgeslagen wordt.

• Like
Waarderingen: Boca
Bijvoorbeeld. Het eindresultaat in het filmpje waar ik op reageerde was heel anders geweest als de dame in kwestie een .22 had getrokken en er mee overweg had gekund. Oke, misschien ga je zitten voor verboden wapenbezit maar je ligt in ieder geval niet met een gebroken nek op straat terwijl je vriendje doodgeslagen wordt.
Al had ze ermee in de lucht geschoten dan was het denk ik al beter afgelopen voor beiden.

Al had ze ermee in de lucht geschoten dan was het denk ik al beter afgelopen voor beiden.
Zou ik het niet op gokken. Die gast interesseert het klaarblijkelijk allemaal niets, anders sla je niet zo door op iemand die op de grond ligt. Dat is niet het moment om hem af te schrikken in de hoop dat ie weg gaat. Dan is het enkel life or death, jij of hij. Ofwel, tussen de ogen mikken en het magazijn legen.

Maar ik begrijp heel goed dat dit makkelijk oordelen is op basis van een filmpje en het anders werkt indien je bepaalde training en/of instincten mist en er dan daadwerkelijk staat.

A number of parents of female pupils at Ormiston Bolingbroke Academy contacted the World and alleged that their children were among around 100 who had been ‘isolated’ because their skirts were 'too short' and causing a ‘distraction’.

LINKJE

Distraction..VOOR WIE?!

Dit is een middelbare school in Engeland en de rokken mogen niet boven de knieën uitkomen, want blijkbaar is het anders een afleiding.
De nieuwe regel kwam uit op de 1e schooldag (lekker laat) en gaat dus over uniform (wat ouders dus veelal van tevoren flink inkopen).

Ik hoop dat ze met afleiding zich richten op de schoolgaande jongens en niet de leraren ..

Distraction is een nettere uitleg dan zeggen dat de school hoopt dat ze jonge meisjes kunnen aanleren er niet als goedkope snol bij te lopen in rokjes waar je alles in kunt zien.

En dat kan natuurlijk alleen als de rokken langer zijn dan knie lengte.
Niet boven de knie is in ieder geval duidelijk. "Niet te kort" betekent tegenwoordig dat een stringetje voldoende is dus dat is lastig. 10 centimeter boven de knie, moeilijk handhaven want je mag er niet met een meetlint bij. Dus gewoon knielengte, weinig over te discussiëren als je wilt dat je kind naar die school gaat.

Niet boven de knie is in ieder geval duidelijk. "Niet te kort" betekent tegenwoordig dat een stringetje voldoende is dus dat is lastig. 10 centimeter boven de knie, moeilijk handhaven want je mag er niet met een meetlint bij. Dus gewoon knielengte, weinig over te discussiëren als je wilt dat je kind naar die school gaat.

Ja, alleen moeten ze daar wel eerder mee komen dan 1e schooldag en dan 1000 meiden naar huis sturen :roflol:

De nieuwe regel kwam uit op de 1e schooldag (lekker laat)
She said: “We have always had a uniform policy, with students aware of the expectations for different items of clothing and we communicated this to students and families ahead of the summer break.

Oh, ja joh…

She said: “We have always had a uniform policy, with students aware of the expectations for different items of clothing and we communicated this to students and families ahead of the summer break.

Oh, ja joh…

Another said: “A new rule, brought out the first day of school term states girls' skirts should not be above knee length. Because of the new rule, over 100 female students were isolated due to their skirt length. An uproar has occurred with parents complaining, as they should, about their students missing their education.”

Gevalletje he said she said dan he

Terug
Naar boven