XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Er is nauwelijks twijfel aan het bestaan van de historische Jezus.

Even los wat je van hoe je over de meer wonderbaarlijke verhalen denkt. Voor het bestaan van Mohammed of Mozes is minder bewijs.
Ik had het eerder over de figuur Jezus die wonderen verrichtte. Ik kan er wel inkomen dat er iemand is geweest die riep 'God is mijn vader' maar als er in deze tijd dat iemand zou zeggen, steken we die in een gesticht.
Getuigt er wel van dat het een man was met een opmerkelijk talent de mensen te overtuigen

Ik had het eerder over de figuur Jezus die wonderen verrichtte. Ik kan er wel inkomen dat er iemand is geweest die riep 'God is mijn vader' maar als er in deze tijd dat iemand zou zeggen, steken we die in een gesticht.
Getuigt er wel van dat het een man was met een opmerkelijk talent de mensen te overtuigen
Tegenwoordig zou hij een uitstekend politicus of influencer zijn.

Als je kijkt wat veel politici en influencers beloven dan zijn die van Jezus nog vrij bescheiden.

Laatst bewerkt:

Ze kiezen ook wel een slachtoffer uit. Als je weerbaar bent en je weert krijg je vast last met de politie...

Of een mes tussen je ribben.
Ik zou zelf korte metten maken met dit soort beesten, maar dat kan je weer niet uitleggen aan de politie.

Een mannelijke collega van mij stuurde van de week een voordringer terug bij de kassa van een supermarkt. Die belde 112 en de politie was meteen ter plekke om de collega te berispen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.355
Als je in een tram zit en de groep die je wat wilt aan doen is groot genoeg verlies je het altijd.
Ligt eraan hoe aggresief jij wordt.

Als jij uit het niks flipmode gaat en 2 van die snollen meteen dropped dan denken die overige wijven wel 2x na.

Volle aggresie is het enige dat werkt.

Ligt eraan hoe aggresief jij wordt.

Als jij uit het niks flipmode gaat en 2 van die snollen meteen dropped dan denken die overige wijven wel 2x na.
Ik zie sowieso ook 3 mannen/jongens zie zich er mee bemoeien. Die met het blauwe shirt, zwarte jas an afro lijkt rond 10sec ergens mee te steken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.357
Hoeveel daarvan zouden bij PostNL werken?

Hier helaas veelvoorkomend, maar vaak wel gelijk met een mes :(

Volgens mij een tijdje terug was er iemand die de tram inkwam en met een mes begon rond te zwaaien.

Er werd gezegd (door meerdere ooggetuigen): Een man vocht tegen hem, greep het mes en stak hem in z'n borst. Hij dood. Man vast voor onderzoek naar moord (zelf snijwonden in z'n arm). Dode wordt neergezet als slachtoffer. Nergens wordt vermeld of de overledene wel of niet de dader was of dat degene die nu vast zit dit gedaan heeft.

Dit was paar weken nadat een gek 3 mensen doodstak. Random. Omdat het kan.

Allemaal in de stad waar ik woon trouwens.

Terug
Naar boven