Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Ok hier moet ik wel op reageren omdat je Nazi Duitsland benoemd.
Ik heb NERGENS gezegd dat Israël veel slechter is dan Nazi Duitsland!!!!!!
Als je dat zo leest, moet je even citeren waar jij denkt dat ik het zei, dan kan ik het uitleggen, want ik zeg het namelijk nergens.

Ik heb het inmiddels aangepast, was NAV van de post van Horn maar ik kan het inderdaad niet vinden..

Ook heeft mijn religie hier helemaal niks mee te maken.

:roflol:

Geloof(yes pun intended) je dit zelf?

Ik heb het inmiddels aangepast, was NAV van de post van Horn maar ik kan het inderdaad niet vinden..

:roflol:

Geloof je dit zelf?

Wat heeft mijn religie hiermee te maken dan..? Leg even uit..

(nav post van Horn was waarschijnlijk omdat ik een verzonnen stukje mbt Duitsland en Nederland neergezet had en toen begonnen anderen over Nazi en dergelijke. Ook staat er ergens, volgens mij van Mentat, waarin hij vraagt of dat (oorlog begon voor 7 oktober) het minder erg maakt, waarna hij ook Nazi Duitsland benoemd. Ik reageer erop dat dat Israël erger maakt. Niet erger dan Nazi Duitsland, maar erger dan wanneer het enkel begon met oorlog op 7 oktober).
Wellicht is dat het.

Ok hier moet ik wel op reageren omdat je Nazi Duitsland benoemd.
Ik heb NERGENS gezegd dat Israël veel slechter is dan Nazi Duitsland!!!!!!
Als je dat zo leest, moet je even citeren waar jij denkt dat ik het zei, dan kan ik het uitleggen, want ik zeg het namelijk nergens.
Deze posts kán je wel zo lezen of interpreteren. Gezien de context van de hele discussie ging ik daar niet van uit.
===
De Tweede Wereldoorlog begon ook al bij de Vrede van Versailles. Dat maakt het nazi-regime niet minder kwaadaardig.

Klopt, Israël is niet minder kwaadaardig. Ze zijn erger.
===
Ook heeft mijn religie hier helemaal niks mee te mamaken
Natuurlijk heeft dat invloed op je perceptie, maak jezelf niets wijs.

Deze posts kan je wel zo lezen of interpreteren.
===

===

Natuurlijk heeft dat invloed op je perceptie, maak jezelf niets wijs.

Als je het zonder na te denken leest, wel ja. Ik bedoelde dat Israël niet minder kwaadaardig is, maar erger (dan wanneer ze NIET vóór 7 oktober zouden zijn begonnen).
Met andere woorden; ik ben zelf niet inhoudelijk ingegaan op jouw Tweede Wereldoorlog en nazi-regime opmerking.

En nee, dat heeft geen invloed op mijn perceptie.

Een andere perceptie.

Laten we aub niet 'mainstream media' verwarren met mijn religie. Wat ik lees, zie, hoor..is allemaal via media, internet..nieuws. Niks religie.

Dus mijn perceptie is door de media, cijfers (welke ik heb al heb gedeeld) en nieuws. NIET mijn religie.

Mijn religie zegt namelijk niks over Palestina of de oorlogen die er gaande zijn..Dus....

Oké, dus mijn perceptie is anders op welke manier? Kun je bepaalde dingen noemen die jij denkt dat mijn perceptie is en waarbij jij of een niet-Moslim het anders (en hoe) zou zien?
Onder andere dat mensen neigen een voorkeur te hebben voor mensen die in iets op ze lijken. Het zijn je "broeders en zusters" in het geloof.

Zo zien wokies dit conflict door de lens van het dader- en slachtofferdenken.

Onder andere dat mensen neigen een voorkeur te hebben voor mensen die in iets op ze lijken. Het zijn je "broeders en zusters" in het geloof.

Zo zien wokies dit conflict door de lens van het dader- en slachtofferdenken.

Dus daarom neem je maar aan dat ik voorkeur heb op basis van mijn religie?
Waarom ligt mijn voorkeur niet bij alle vrouwen? Of alle moeders? Of de mensen die blank zijn? Waarom religie?

Wat laat ik keer op keer zien?

Als je niet kunt zeggen op welke manier ik door mijn religie deze oorlog anders bekijk dan een ander, zeg dan niks..
Elke kans die je krijgt neem je met open armen aan om te laten zien dat je volledig geindoctrineerd bent door de Islam.

Dus daarom neem je maar aan dat ik voorkeur heb op basis van mijn religie?
Waarom ligt mijn voorkeur niet bij alle vrouwen? Of alle moeders? Of de mensen die blank zijn? Waarom religie?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je religie er waarschijnlijk niet niets mee te maken heeft.

Een heleboel van de discussie in dit topic doe jij jezelf aan. Jij noemt iets of sleept iets erbij, als anderen daarop reageren dan baal jij ervan dat de discussie daarover gaat.

Elke kans die je krijgt neem je met open armen aan om te laten zien dat je volledig geindoctrineerd bent door de Islam.

Oh je bedoelt doordat jij erover begon? Grappig.
Dit heeft niks met mijn religie te maken.

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je religie er waarschijnlijk niet niets mee te maken heeft.

Een heleboel van de discussie in dit topic doe jij jezelf aan. Jij noemt iets of sleept iets erbij, als anderen daarop reageren dan baal jij ervan dat de discussie daarover gaat.

Oké. bij deze; mijn religie heeft niks te maken met mijn perceptie over deze oorlog.

Dit heeft niks met mijn religie te maken.

Oké. bij deze; mijn religie heeft niks te maken met mijn perceptie over deze oorlog.

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.png

Zou dit te maken hebben met Empatie boven Eerlijkheid? En wellicht omdat het in complexe situaties makkelijker is (of een menselijke neiging) om een kant te kiezen? Helemaal in het dader/slachtoffer denken van woke?

Empathie is de mooie kant van xenofobie.

Terug
Naar boven