Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Als het een echte krant was dan zou ik volksvervanging ergens teruglezen.
Vanmorgen D66-back bencher Hanneke van de Werf bij WNL: "als de gemeente een taakstelling heeft moet deze gewoon worden uitgevoerd..."

Wat begrijpt ze niet aan: ER ZIJN GEEN HUIZEN DOOR REGERINGSBELEID, KUT!!!

Degenen die inschonken zaten wel wat moulinyans tussen trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen D66-back bencher Hanneke van de Werf bij WNL: "als de gemeente een taakstelling heeft moet deze gewoon worden uitgevoerd..."

Wat begrijpt ze niet aan: ER ZIJN GEEN HUIZEN DOOR REGERINGSBELEID, KUT!!!
Er zijn wel meer dingen die ze niet begrijpen. De oplossing tegen de woningcrisis is niet nog meer masss imigratie van kansarmen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

De video waar het om gaat :roflol:

Normaal heeft ze er geen moeite mee wanneer een camera in iemands smoel wordt gestoken.

De video waar het om gaat :roflol:

De welbekende selectieve verontwaardiging en veroordeling.

Liquideren was volgens mij gewoon metaforisch bedoeld als zijnde tot vloeistof maken.

Normaal heeft ze er geen moeite mee wanneer een camera in iemands smoel wordt gestoken.
Valse vergelijking, Gideon zocht op dst moment de pers op, bij iemand onaangekondigd met een draaiende camera komen binnenvallen is van heel andere orde.
De welbekende selectieve verontwaardiging en veroordeling.
De verontwaardiging van Rutte zou best selectief kunnen zijn, maar is hier niet onterecht. De verontwaardiging van de FvD is ook wat selectief, zelf hebben ze geen moeite met suggestieve filmpjes met knip- en plakwerk.

Het wegzetten van journalisten als ongedierte heeft gevolgen, maar dan zal Gideon zeggen dat hij nooit "letterlijk" heeft opgeroepen tot bedreigingen en geweld.

Dus we hebben inmiddels; lizards, ratten, apen en slangen in de politiek of eromheen. Zit de Partij voor de Dieren daar toch niet voor niets.

De verontwaardiging van Rutte zou best selectief kunnen zijn, maar is hier niet onterecht.

Selectief en het wel/niet terecht zijn staan hier los van elkaar.

Het is de "selectiviteit" die ik hekel, lees: Verontwaardiging wordt alleen vertoond als het goed uit komt in de publieke/politieke agenda.

De verontwaardiging van de FvD is ook wat selectief, zelf hebben ze geen moeite met suggestieve filmpjes met knip- en plakwerk.

Het wegzetten van journalisten als ongedierte heeft gevolgen, maar dan zal Gideon zeggen dat hij nooit "letterlijk" heeft opgeroepen tot bedreigingen en geweld.

Inderdaad, dit vindt plaats binnen het gehele spectrum van de politieke "spelers".
Mag ik nog zeggen, het is abject en infaam?

Hypocrisie is wat dat betreft een menselijk gedrags-gezwel met uitzaaiingen tot in alle hoeken en gaten.

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven