Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Ik ga sowieso de uitzending van Zembla eens bekijken die bij je quote hoort, in ben wel benieuwd. Wij hebben ook een aantal afvalstromen die (mits ze aan de eisen voldoen :rolleyes:) de stookolie ingaan.

Er zijn toch ook gewoon verschillende normen voor open zee en haven? Ik dacht dat veel schepen over moeten schakelen op bijv. diesel als ze in haven varen, Ook op de Noordzee mag de olie die ze verstoken niet zoveel zwavel bevatten als op de grote oceanen.
Mag en zou moeten..
 
De dieren zijn, zo is onderzocht, niet geschikt om in zo’n kleinschalige omgeving gehouden te worden. Volgens LNV heeft dat twee redenen: dierenwelzijn en risico’s voor bezoekers. De dieren vormen door hun gewei en hun kracht een gevaar voor omstanders.
Levensgevaarlijk. Bambi lijkt misschien schattig maar is eigenlijk gewoon een kinder vermoordende apex predator.
 
Nja die locaties zijn meestal wel echt te klein voor zulke beestjes, beetje sneu. Risico klinkt wel als onzin ja.
 
Opzich ook genoeg opties om ze in de natuur te zien, maar vind het wel een beetje overtrokken
 
1674679101068.jpg
 
Hebben jullie de laatste tijd ook het gevoel alsof we in 1 of andere slecht verzonnen simulatie zitten? Het lijkt wel of de realiteit steeds onrealistischer wordt. Alles wordt met de dag absurder.
 
Screenshot_20230125-220950_Chrome.jpg

Al die IC's weer helemaal vol omdat jij zo nodig moet roken. Hebben we voor niks 2 minuten staan klappen.


Dit soort artikelen krijg je als je mensen wiens voornaam lul betekent onzin laat schrijven.
 
Hebben jullie de laatste tijd ook het gevoel alsof we in 1 of andere slecht verzonnen simulatie zitten? Het lijkt wel of de realiteit steeds onrealistischer wordt. Alles wordt met de dag absurder.
Toen op het nieuws was dat Mars vanwege commentaar van conservatieve commentatoren de M&M's gingen aanpassen was het wel next level diepere laag batshit crazy.
 
Ik vraag me dan af hoe je die vergelijking maakt, in mijn ogen zijn ze namelijk totaal niet te vergelijken.
Nou laten we niet doen alsof 2e hands taart eten niet bestaat. Iemand op mijn werk at vaak taart en ik ben sindsdien dik. Ik weet zeker dat het niet door mezelf kwam.
 
Ik dacht precies zo en mij was t ook zo uitgelegd totdat een maatje van me hiermee kwam:

Voorheen was ik altijd trots dat ik in de scheepvaart werkzaam ben. Tegenwoordig iets minder.

Vuile stookolie
In ZEMBLA – De smerige olieroute van Dirk Bayens en Norbert Reintjens, bleek al dat Stookolie, de brandstof voor de scheepvaart, wordt bijgemengd met grote hoeveelheden giftig restafval. Het gaat om stoffen als kwik, zware metalen, fenol en benzeen, meestal afkomstig uit de petrochemische industrie. Dit zogenaamde restafval moet worden aangeboden aan een afvalverwerker. Maar dat kost geld. Voor de bedrijven die af willen van dat restafval is het veel lucratiever om die stoffen te dumpen in stookolie en als brandstof te verkopen aan de scheepvaart. Dit heeft grote gevolgen voor het milieu en de volksgezondheid.
Bekeken.

Een aantal dingen, het is een 13 jaar oud artikel en in de tijd is in elk geval de zwavelnorm flink aangescherpt. Men heeft het vooral over wat er allemaal (mogelijk) fout kan gaan, aantoonbare misstanden heb ik niet echt gehoord of gelezen. Dat stookolie een vergaarbak is van relatief schone afvalstromen is ook fijn, wat moeten we er anders mee?
 
Toen op het nieuws was dat Mars vanwege commentaar van conservatieve commentatoren de M&M's gingen aanpassen was het wel next level diepere laag batshit crazy.
Nu wel, maar bij de vorige aanpassing niet?
 
Nou laten we niet doen alsof 2e hands taart eten niet bestaat. Iemand op mijn werk at vaak taart en ik ben sindsdien dik. Ik weet zeker dat het niet door mezelf kwam.
Je geeft het zelfs door aan je kroost.
 
Nu wel, maar bij de vorige aanpassing niet?
Doorgaan tot er commentaar komt van conservatieven en dan het intrekken van de regenboogkeutel gebruiken om die conservatieven te bashen is next lvl shit. Linksom of rechtsom marcheert het Letterleger voorwaarts.

En Tucker Carlson kan dit als geen amder hilarisch brengen, dat helpt.
 
Back
Naar boven