Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Doorgaan tot er commentaar komt van conservatieven en dan het intrekken van de regenboogkeutel gebruiken om die conservatieven te bashen is next lvl shit. Linksom of rechtsom marcheert het Letterleger voorwaarts.

En Tucker Carlson kan dit als geen amder hilarisch brengen, dat helpt.
TC begint me ook beetje de strot uit te hangen. En dan moet je van goede huizen komen als je in dat spectrum zit.
 
Gaat dit over uitstoot door vuile stookolie, of over illegale lozingen?
Deze gaan wel hand in hand, zowel om te laten zien dat er dus wel misstanden zijn, en dat er dus nog meer vervuiling ontstaat door die motoren dan alleen wat er uit de schoorsteen komt.
 
Deze gaan wel hand in hand, zowel om te laten zien dat er dus wel misstanden zijn, en dat er dus nog meer vervuiling ontstaat door die motoren dan alleen wat er uit de schoorsteen komt.
Daar ging de discussie toch niet over, maar goed, mijn vorige auto verbruikte elke 750km 1 liter olie en die kwam ook prima door de APK.
 
We zijn gewaarschuwd!!!

FnVSDbJacAED24R
 
Ik laat -met gevaar voor eigen leven- mijn sarcasme nog even spreken met dit citaat:

"Zit je dan, 5 prikjes in je arm, kachel uit en muts op in huis omdat je 'Poetin wil raken', op een dieet van meelwormen, krekels & andere insecten.
Terwijl je mensen die daar NIET aan meedoen uitmaakt voor 'extreemrechtse complotdenkers'.

Hoe vinden ze zelf dat het gaat?"
 
Wat voor een bom?
 
Wat voor een bom?

AD doet zijn reputatie als meest achterlijke en stemmingsmakende krant van Nederland weer eer aan..
 
Back
Naar boven