Fitness Seller

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Wie gaat er vandaag naar Scheveningen?
 
Het gaat me er vooral om dat op locatie A het verplicht wordt en op locatie B verboden.
Dat is dan de zogenaamde 'vrije markt', op de ene plaats allerlei subsidies voor de bovenkant die de onderkant betaald, op de andere een verbod uit protectionisme.

Als je het artikel leest lijkt het vooral een ironische kopie van wat andere staten doen en worden er óók uitdagingen genoemd, of bijgesleept, die voorstanders liever niet bespreken.
 
Dat is dan de zogenaamde 'vrije markt', op de ene plaats allerlei subsidies voor de bovenkant die de onderkant betaald, op de andere een verbod uit protectionisme.

Als je het artikel leest lijkt het vooral een ironische kopie van wat andere staten doen en worden er óók uitdagingen genoemd, of bijgesleept, die voorstanders liever niet bespreken.
We lezen toch alleen maar koppen.
 
Je moet natuurlijk wel wat stoom kunnen afblazen als je bezig bent met plannen voor de westerse wereldheerschappij en slavernij.

The World GIF
 
Je kan ook té ver gaan in hoever je gaat nadenken over de impact van alles.

Tuurlijk kan je zeggen 'oh ja koffie verkeerd is slechter dan zwarte koffie' no shit want het is ook gewoon 'meer' product.

Ondertussen staat de impact van een paar honderd gram biefstuk gelijk aan waarschijnlijk 100 koppen koffie dus waar heb je het over.

Ik denk dat dit onderzoek echt verspilde energie is, en dat is ook slecht.

De noordzee is inmiddels ook een natura 2000 gebied.

Dit is terecht imo, alleen je moet de vissers wel tegemoedkomen wat dit zijn geen kleine investeringen.

Reden dat ik het terecht vind is simpel, de meeste schepen hebben aandrijving van deccenia oude dieselmotoren.

Ik denk alelen dat vrachtschepen en cruiseschepen bovenaan de lijst moeten staan om aangepakt te worden, die draaien op stookolie en daar komt pure kanker uit de schoorsteen.
 
80.000pk valt nog best mee.
 
Back
Naar boven