apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd, je gaat door voor de Miele wasmachine!un ter mensch en
De rechter ook trouwens met z'n uurtjes schoffelen. Castreren en bij herhaling in laten slapen zou beter zijn.
Maarja mag je niks aan doen.
True,
True,
Er zitten hier aardig wat gasten die best vaak ongesteld zijn is mij opgevallen.
Ahh. Ik word hier dus eigenlijk omringd door allemaal gasten die aan het transitioneren zijn?![]()
Aromatase zet testosteron en progesteron om in oestrogeen
Aromatase is een enzym dat onder bepaalde omstandigheden testosteron en progesteron versneld omzet in het vrouwelijke hormoon oestrogeen.naturesbestcosmetics.nl
Gaat mij erom dat er weer is uit een mond gekotst wordt zonder context. Beeldvorming van die tieves mediaSpannende krantenartikelen. Maar waar het dacht ik om ging was dat een grote groep jongeren twijfelt aan de getallen.
Dat het er dus minder zijn dan 6 miljoen.
Dit is wat je krijgt als je twijfel strafbaar maakt (want ontkenning).
En massa immigratie.

Maar die 25% die hier niets mee heeft, kan je alles vertellen over de geschonden mensenrechten van de Palestijnen. Ik weet bijvoorbeeld heel weinig over die volkerenmoord van de Hoetsies en Toetsies. Of die van de Turken en die anderen.