Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Ed-Solomon-is-the-person-who-wrote-Men-in-Black.jpg

🤦‍♂️

• #1.166
Stel je voor dat je iemand niet serieus neemt als persoon puur om zijn/haar huidskleur en/of geslacht.

Daar zou je toch een woord voor moeten hebben?
Heel veel woorden zelfs.
Achterlijk, zelfingenomen, ignorant, dom, sneu, kansloos, etc.
En natuurlijk racistisch en discriminerend.

Ironisch zijn het juist vaak de social justice woke alfabet mensen die dit soort gedrag vertonen, het gedrag waar ze anderen, vaak onterecht, van beschuldigen.

• #1.168

f**k the woke Guardian:)
En het NRC

Ik vind de reacties allemaal wel erg overdreven.

• #1.171
Ik vind de reacties allemaal wel erg overdreven.
Dus zeggen dat je denkt dat ze het niet zelf heeft geschreven is tegenwoordig racisme? Mkay.

Toch in elk geval wel antisemitisme, de balpentheorie is een uiting van holocaustrevisionisme.

Toch in elk geval wel antisemitisme, de balpentheorie is een uiting van holocaustrevisionisme
Net als die teksten op de Erasmusbrug, van iedere context loskoppelen en dan zeggen dat het belachelijk is dat er drukte om gemaakt wordt.

• #1.175

Stop dan gewoon met ademen.

Is het niet stilaan tijd om het bestraffen van negationisme en ontkenning af te schaffen? Ik heb niet de indruk dat in landen waar het wel mag figuren zoals Irving veel bereikt hebben. (eerder het omgekeerde)

Nou, als ik ergens lees of hoor dat er passages in het dagboek van Anne Frank geschreven zijn met een balpen, dan kan ik toch zelfstandig gaan twijfelen aan je herkomst van dat boek. Dat maakt mij toch geen antisemiet of een holocaustontkenner. Mensen die dat laatste vinden zouden bestraft moeten worden voor het bagataliseren van de holocaust.

Terug
Naar boven