apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt meer op aap gooit fles naar gorilla. Wat een geluiden komen er van die apen af, zielig voor de gorilla.
Gelukkig zijn het spleetogen anders was dit heel racistisch.Lijkt meer op aap gooit fles naar gorilla. Wat een geluiden komen er van die apen af, zielig voor de gorilla.
Heel veel woorden zelfs.Stel je voor dat je iemand niet serieus neemt als persoon puur om zijn/haar huidskleur en/of geslacht.
Daar zou je toch een woord voor moeten hebben?
Blanke man?Stel je voor dat je iemand niet serieus neemt als persoon puur om zijn/haar huidskleur en/of geslacht.
Daar zou je toch een woord voor moeten hebben?

Dus zeggen dat je denkt dat ze het niet zelf heeft geschreven is tegenwoordig racisme? Mkay.Ik vind de reacties allemaal wel erg overdreven.
![]()
Extreemrechtse tekst op Anne Frank Huis geprojecteerd, beveiligers grepen direct in
Op een extreemrechts Telegramkanaal zijn maandagavond beelden getoond van een tekst die op het Anne Frank Huis is geprojecteerd. De tekst is een verwijzing naar een theorie dat Anne Frank haar dagboek niet zelf zou hebben geschreven. Het Anne Frank Huis heeft aangifte gedaan.www.parool.nl
Net als die teksten op de Erasmusbrug, van iedere context loskoppelen en dan zeggen dat het belachelijk is dat er drukte om gemaakt wordt.Toch in elk geval wel antisemitisme, de balpentheorie is een uiting van holocaustrevisionisme
Hoezo, kan iemand daar nier zelfstandig opkomen?Toch in elk geval wel antisemitisme, de balpentheorie is een uiting van holocaustrevisionisme.
Wat bedoel je
Nou, als ik ergens lees of hoor dat er passages in het dagboek van Anne Frank geschreven zijn met een balpen, dan kan ik toch zelfstandig gaan twijfelen aan je herkomst van dat boek. Dat maakt mij toch geen antisemiet of een holocaustontkenner. Mensen die dat laatste vinden zouden bestraft moeten worden voor het bagataliseren van de holocaust.