XXL Nutrition

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Supermarktconcern Ahold Delhaize heeft vorig jaar 2,5 miljard euro winst geboekt. Met een winststijging van 13 procent schreef Albert Heijns moederbedrijf de hoogste nettowinst bij in zeker tien jaar tijd.Vooral in de Verenigde Staten verkocht het bedrijf veel producten.
Gelukkig heb ik bij de Albert Heijn zelfscan tegenwoordig vaak geen actieve herinneringen meer aan wat ik nou precies allemaal gescand heb.

Je kan het ordinaire diefstal noemen,
ik noem het inflatiecorrectie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.227
Wees niet zo'n moraalridder.

Diefstal is een energie'crisis' gebruiken om over de rug van 18 miljoen Nederlanders miljarden winst te maken, zonder dat ze er iets tegen kunnen doen. Energiemaatschappijen, concerns als Ahold, Shell, de overheid (staatskas), allemaal boeven.

Daarnaast heb ik vroeger voor Albert Heijn gewerkt en vond de filiaalmanager daar het een goed idee om uurtjes te stelen van zijn personeel. En dus ook van mij. Uren stelen, en na tienen niet meer uitbetalen. En dat voor een uurloon van een paar knaken per uur. Gierige atser, slavenarbeid.

Vandaar dat ik dus ook totaal GEEN ethische bezwaren heb om bij de AH, met name dit filiaal, niet alle artikelen te scannen.

FYI, ik doe het alleen bij de AH.

Wederom blijkt Jesse geen verstand te hebben van cijfers en economie, in dit geval dubbel: eerder verwarde hij omzet en winst.

Kritiek op bepaalde bedrijven is wellicht een beetje op zijn plaats want we kunnen niet zonder Shell en AH of hun concurrenten, maar je kan prim leven zonder de A-merken van Unilever.

Kritiek op bepaalde bedrijven is wellicht een beetje op zijn plaats want we kunnen niet zonder Shell en AH of hun concurrenten, maar je kan prim leven zonder de A-merken van Unilever.
De meeste b merken komen uit dezelfde fabrieken anyway.

Hoeveel van die aandelen zijn trouwens in handen van onze pensioenfondsen?

Het meest homoseksuele wat je kan doen is hetero zijn...

Morele verontwaardiging, krokodillentranen en o.a. de D66 fractie die wegloopt uit een debat.
Ik vraag me dan af waarom je in de politiek zit, als je er niet tegen kan om geconfronteerd te worden met andere meningen.

Die KafkaNL is ook echt geniaal om te volgen soms, comment sectie is een soort open dag van de stichting voor LVB wappies.

Die KafkaNL is ook echt geniaal om te volgen soms, comment sectie is een soort open dag van de stichting voor LVB wappies.
KafkaNL is wel heel erg van de gemaakte ophef voor de clicks en soms post hij filmpjes waarvan het niet duidelijk is dat ze totaal niet actueel zijn.

Ik ben geen fan.

Je zou bijna denken dat het niet helemaal objectief is :roflol:

Mooiste zijn de polls.

Steun jij onze boeren?
- Ja onze boeren moeten blijven!
- Nee ik haat alle boeren en ze moeten weg

Wat?

Dat is echt bloedirritant ja en regelmatig worden relevante antwoorden tijdens wen debat weggelaten door net op dat moment het filmpje te stoppen, maar dat laatste gebeurt wel vaker.
Dit inderdaad ook en alles wordt aangekondigd met de grootste superlatieven: vernietigd, laat niets heel van, sloopt....

Terug
Naar boven