apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Nee helaas. 1 van de vereisten voor deze cursus is dat je werkloos bent.als dit er voor zorgt dat ik 6 weken met de ziektewet kan ontbrand ik spontaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee helaas. 1 van de vereisten voor deze cursus is dat je werkloos bent.als dit er voor zorgt dat ik 6 weken met de ziektewet kan ontbrand ik spontaan
Hebben jullie ook last van een klimaat burn-out?EcohumanismeHulp aan klimaatactivisten met een klimaat burn-out - Humanistisch Verbond
Klimaatactivisten dreigen uitgeput te raken, een klimaat burn-out ligt op de loer. Het Humanistisch Verbond start daarom op 17 februari 2023 met een nieuw initiatief: de Klimaatvrijplaats, een plek waar je mentaal kunt opladen.www.humanistischverbond.nl
Hulp aan klimaatactivisten met een klimaat burn-out
Klimaatactivisten dreigen uitgeput te raken, een klimaat burn-out ligt op de loer. Het Humanistisch Verbond start daarom op 17 februari 2023 met een nieuw initiatief: de Klimaatvrijplaats, een plek waar je mentaal kunt opladen.

Daarover gesproken, de "bewust alleenstaande moeder" trend kan me gestolen worden.![]()
Ex krijgt twee kinderen via IVF met gestolen sperma
Een 57-jarige man ontdekte dat zijn ex-vrouw een IVF-kliniek had weten te overtuigen om haar twee keer te bevruchten. Daarvoor had ze zijn zaad gebruikt dat hij had laten invriezen uit angst om onvruchtbaar te worden. De man moet nu 100.000 pond betalen voor de opvoeding van zijn zoon en dochter.m.nieuwsblad.be
Vriendin is bezig met een scriptie op dit gebied, dus krijg soms echt de meeste debiele shit toegestuurd.

Daarover gesproken, de "bewust alleenstaande moeder" trend kan me gestolen worden.

Gods water over gods akkers laten stromen.Dat je als man bewust vrouwen zwanger gaat maken alleen maar om dan nooit meer wat van jezelf te laten horen?![]()
Volgens mij gaat het om het aanwezig zijn van vader-figuren en/of mannelijke rolmodellen.Dit is ongeveer net zo debiel als bewust vrouwen zwanger maken en dan uit hun leven verdwijnen.
De 'bewust verdwenen vader'
Bewust je kind opvoeden zonder vaderfiguur is teringdom en bij jongens volgensmij ook letterlijk het allerslechte wat je kunt doen. Letterlijk de grootste voorspeller van hoe goed jongens het doen op school en later in de maatschappij is of hun vader in beeld is of niet.
Is dat niet gewoon erfelijk belast?Bewust je kind opvoeden zonder vaderfiguur is teringdom en bij jongens volgensmij ook letterlijk het allerslechte wat je kunt doen. Letterlijk de grootste voorspeller van hoe goed jongens het doen op school en later in de maatschappij is of hun vader in beeld is of niet.
Heb je Joodse roots?En dan vragen mensen zich af waarom de vorige generaties ons pussies vind
Mijn opa had op zijn 25ste 2 jaar uitzending in Indonesie achter de rug, had 3 kinderen, was slaaf geweest in een nazikamp waar hij bijna geexecuteerd was omdat hij de Hitlergroet weigerde, waarna hij ontsnapte en naar Nederland is GELOPEN, en werkte 50 uur in de haven om zijn gezin een leven te bieden in naoorlogs Nederland.
Nu hebben 25 jarige na 3 tussenjaren een klimaatburnout :')
Volgens mij gaat het om het aanwezig zijn van vader-figuren en/of mannelijke rolmodellen.
Er staat me een onderzoek bij dat als daar aan voldaan wordt de verschillen een stuk kleiner zijn. Een buurt waar alleenstaande moeders de norm zijn vormt wel een risico.
mijne ook.Nee ze hadden gewoon arbeiders nodig, mijn opa is in 1944 in een razzia opgepakt
Dit is ongeveer net zo debiel als bewust vrouwen zwanger maken en dan uit hun leven verdwijnen.
De 'bewust verdwenen vader'
Bewust je kind opvoeden zonder vaderfiguur is teringdom en bij jongens volgensmij ook letterlijk het allerslechte wat je kunt doen. Letterlijk de grootste voorspeller van hoe goed jongens het doen op school en later in de maatschappij is of hun vader in beeld is of niet.
Hebben jullie ook last van een klimaat burn-out?EcohumanismeHulp aan klimaatactivisten met een klimaat burn-out - Humanistisch Verbond
Klimaatactivisten dreigen uitgeput te raken, een klimaat burn-out ligt op de loer. Het Humanistisch Verbond start daarom op 17 februari 2023 met een nieuw initiatief: de Klimaatvrijplaats, een plek waar je mentaal kunt opladen.www.humanistischverbond.nl
Hulp aan klimaatactivisten met een klimaat burn-out
Klimaatactivisten dreigen uitgeput te raken, een klimaat burn-out ligt op de loer. Het Humanistisch Verbond start daarom op 17 februari 2023 met een nieuw initiatief: de Klimaatvrijplaats, een plek waar je mentaal kunt opladen.
Wat dacht je van 2 moeders. BrrrrVolgens mij gaat het om het aanwezig zijn van vader-figuren en/of mannelijke rolmodellen.
Er staat me een onderzoek bij dat als daar aan voldaan wordt de verschillen een stuk kleiner zijn. Een buurt waar alleenstaande moeders de norm zijn vormt wel een risico.
Ik dus ook kans op 2 schoolmoeders.