Fitness Seller

Sticky Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Ik word gek van al die woke shit. Het is begonnen in Canada en de VS, toen raakte Frankrijk geïnfecteerd en nu is het ook al raak in België. Ik word gewoon gek van al die onzin. Het lijkt wel of gezond verstand gewoon aan het uitsterven is.

Dit inderdaad ook en alles wordt aangekondigd met de grootste superlatieven: vernietigd, laat niets heel van, sloopt....
Klopt...alles moet provoceren. Alle voor de clicks. Ik zie het slecht in. Ik denk dat sociale media en het internet onze samenleving compleet aan het vernietigen is. Mensen hebben nog nooit zo makkelijk toegang gehad tot zoveel kennis maar toch worden ze steeds dommer. Politici kunnen steeds makkelijker het gepeupel manipuleren....

Ik word gek van al die woke shit. Het is begonnen in Canada en de VS, toen raakte Frankrijk geïnfecteerd en nu is het ook al raak in België. Ik word gewoon gek van al die onzin. Het lijkt wel of gezond verstand gewoon aan het uitsterven is.
tgo jah.. dat is allemaal onder het mom van communisme, als je dat niet wilt weet je op wat je moet stemmen zoals in Italië ;)

Krijgen we nu ook vrouwelijke of op zijn minst genderneutrale minions?

”Seeing how dumb and stupid they often are, I just couldn’t imagine Minions being girls,” Coffin told TheWrap.

1676801611601.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.248

Krijgen we nu ook vrouwelijke of op zijn minst genderneutrale minions?

Het houdt niet op. En dit is nog maar het begin. Met een jaar of 10 is al het taalgebruik, omgangsnormen en onderwijs totaal verpest.

Veel mensen onderschatten het probleem.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.255
Wat een wereld, excuses eisen van iemand voor een grap die hij uuthaalt bij een vriend. En daar dan ook nog gehoor aan geven ook.

Clownworld.
Was leuker als ie had gezegd dat veel meer mensen blijkbaar een tampon nodig hebben.
Of het wel of niet een grap was doet er toch niet eens toe. Een man mag een andere man toch gewoon een tampon geven? Wie weet heeft hij wel een lekkende anus.

• #1.257
Of het wel of niet een grap was doet er toch niet eens toe. Een man mag een andere man toch gewoon een tampon geven? Wie weet heeft hij wel een lekkende anus.
Mensen moeten zich gewoon eens lekker met zichzelf bemoeien en gewoon hun bek houden.

Wordt tijd dat mensen dat eens gaan zeggen op tv.

Terug
Naar boven