XXL Nutrition

Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indie

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ken iemand die ook een zelfmoordpoging gedaan heeft met een overdosis medicijnen. Blijvende leverschade opgelopen door vergiftiging. Als hij nu 2 biertjes drinkt is hij dronken.
Zo goed is je idee met minimale schade dus niet.

Idd.
Is zelfs moeilijk te vinden als doodsoorzaak schijnbaar. Dus als je niet zielig gevonden wilt worden ( pun hihi ) is dat ook een voordeel.

hangt natuurlijk ook af van de medicijnen lijkt me:dunno:

Ja dat zijn toch GVD geen rollende ogen, ongelooflijke !
Ik heb zelfs gezien dat een kogel door je slaap niet helpt..

Dat terzijde........

mwoa wat is klein, ik ken verhalen dat ze het overleefd hebben

Volgens mij overleeft ongeveer 1/20 het die voor een trein springt .

Ff snel eerste link aangeklikt
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

vooral als je op het spoor vlak bij een station staat
een meisje hier uit de buurt ging ook op zon plek staan om voor een trein te springen die nog aan het versnellen was:roflol:

ze zit nu in een rolstoel oid geloof ik

Lol hahaha, wel klote voor ouders enzo

Volgens mij slaapmiddelen of antidepressiva, pammetjes iig.

hoogstwaarschijnlijk die met "PAM" aan het eind...
Mijn oom woonde bij heilo bij een spoorovergang, was gewoon 3 personen per week die zich ervoor pleurde :o

EDIT waarom ben ik toch weer in deze thread WTF :dunno:

hoogstwaarschijnlijk die met "PAM" aan het eind...
Mijn oom woonde bij heilo bij een spoorovergang, was gewoon 3 personen per week die zich ervoor pleurde :o

EDIT waarom ben ik toch weer in deze thread WTF :dunno:

omdat je zelfmoord gedachtes hebt???

omdat je zelfmoord gedachtes hebt???

Ik denk eerder omdat ik ze "gehad" heb..
maar dit is nou niet iets wat ik graag deel :o

Vreemd.. maar goed het moet er waarschijnlijk uit...
zal proberen het wat binnen de perken te houden...

Stikstofvergiftiging, of Co2 vergiftiging.

Bij stikstof ben je zo weg, paar keer goed inhaleren en je bent in ieder geval knock out, probeer dan met en mondkapje stikstof te blijven inhaleren. Zelfde met Co2, zal wel iets meer tijd nodig hebben.

Re: Het grote manieren tot zelfmoord met maximale kans op succes en minimale schade aan je lichaam indien je het overleeft to

men neme:
1 pianosnaar
1 stevig touw
veel lijm

knoop het touw aan een dak en aan je benen, knoop de kortere pianosnaar ook aan het dak, en het andere uiteinde om je nek. smeer goed veel lijm op je handen en druk ze tegen je hoofd, een bij elk oor. als de lijm opgedroogd is spring je van het dak, de snaar snijdt je nek door en daar hang je hand met je hoofd in je handen.

ps: dit geeft niet de minste schade aan je lichaam.

men neme:
1 pianosnaar
1 stevig touw
veel lijm

knoop het touw aan een dak en aan je benen, knoop de kortere pianosnaar ook aan het dak, en het andere uiteinde om je nek. smeer goed veel lijm op je handen en druk ze tegen je hoofd, een bij elk oor. als de lijm opgedroogd is spring je van het dak, de snaar snijdt je nek door en daar hang je hand met je hoofd in je handen.

ps: dit geeft niet de minste schade aan je lichaam.

als je het overleeft heb je kans op verlamming en/of de rest van je leven door een buisje ademen.
next!

TS trapt af:
Snachts een diep bos in wandelen zonder iemand hier van op de hoogte te brengen en ergens op een verdoken plekje een overdosis slaappillen pakken (in riotgear zodat beesten je niet meteen kunnen beginnen opeten terwijl je daar K.O ligt).

Waarom topic, heb je plannen dan?

Jezelf wurgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pak een kano en een halve liter wodka, doe dit op een warme zomerdag, peddel ergens lekker ver de zee op, drink de halve liter wodka op. ( of iig de hoeveelheid die jou echt zwaar bezopen maakt) dan laat je je kano zinken voordat de drank werkt.

je bent nu t*ring dronken ergens 15 km van de kant, je verzuipt en bent dood. of je word gered en je eet een broodje kebab en er is verder geen ernstigere schade als gemiddelde student na een avondje stappen heeft opgelopen.

waarom op een warme zomerdag? zodat je verzuipt en niet dood gaat aan onderkoeling.

Waardeloze topic Anus angus, als je het goed doet op welke manier ook is de kans 99,9999% dat je gewoon dood bent. Jij wilt gewoon een manier zoeken zodat je er goed van af komt na een kansloze zelfmoordpoging voor de aandacht. SAD brah

is deze zo moeilijk?

polsen doorsnijden (wel in de richting van de ader, voor optimaal bloed verlies).

gewoon een paar zakjes bloed en dan ken je er weer tegen aan. Ik denk niet dat ik blijvende gevolgen zal hebben voor je lichaam.

Waardeloze topic Anus angus, als je het goed doet op welke manier ook is de kans 99,9999% dat je gewoon dood bent. Jij wilt gewoon een manier zoeken zodat je er goed van af komt na een kansloze zelfmoordpoging voor de aandacht. SAD brah
pls go

is deze zo moeilijk?

polsen doorsnijden (wel in de richting van de ader, voor optimaal bloed verlies).

gewoon een paar zakjes bloed en dan ken je er weer tegen aan. Ik denk niet dat ik blijvende gevolgen zal hebben voor je lichaam.

probleem is dat je dan moet rekening houden met je paniekresponse, is weer zo'n gevalletje enkel effectief snachts in het bos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven