AndroidHealthClinic

Het grote vernederende topic

* een paar jaar terug flink wat gezopen met vrienden, liep vanaf t station met heeel veel moeite naar huis (ongeveer 5min afstand waar ik 3 kwartier over deed).. al wankelend en bijna kotsend thuis aangekomen begon de strijd om de 2 trappen op te lopen (kamer zit op zolder).. eenmaal boven moest ik enorm kotsen :D omdat ik niet meer naar beneden kon heb ik de zolder raam open gezet en de dakpannen maar onder gekotst. daarna KO op bed.. volgende ochtend zag je een rare bruine smurie op t dak die vanaf beneden ook te zien was. :D gelukkig regende t later op de middag en spoelde mijn maaginhoud weg :hahaha:

* op kantoor een keiharde knalpijp gelaten toen het megastil was, collegas konden er wel om lachen gelukkig maar je staat goed voor paal

* op je bek gaan als je de trap buiten afloopt op station (was gladheid/sneeuw), vrouwtje achter mij lachde er om.. moment later pleurt ze zelf ook op dr reet. leuk moment

Laatst bewerkt:
Ben nu 2 keer van de trap in de sportschool gedonderd.

Tijdens het uitgaan in mijn broek gescheten, mijn vrienden zeurden dat overal waar we gingen het ontzettend stonk.

Gelukkig kwam niemand achter, maar voor mezelf was het echt vernederend.

Lekker aan het legpressen, goed zwaar gewicht.
Knallende scheet was niet meer te onderdrukken, en rook naar een combinatie van whey, tonijn en eieren.
3 seconden later komt er iemand bij mij staan om iets te vragen, ik zie zijn gezicht betrekken en hij gaat vlug weg :roflol:

heel stoer op de havo (die ik toen toch al had verknalt) een jointje roken. vervolgens helemaal wit wegtrekken, zweten als een otter en helemaal in de war een toets maken. klasgenootjes hadden het allang in de gaten en ineens stond ik in het middelpunt van de aandacht, echt lelijk xD ik had een -3,5 gescoored voor die toets :roflol: maar kreeg een 1 omdat ik mijn naam tenminste nog wel goed had geschreven

In de sportschool een grote slok water nemen en je daarna zo erg verslikken dat je zit te hoesten en proesten. :')

De bar opheffen zonder te kijken of de beveiligingen er op zaten.
Eerst valt de ene kant er allemaal af. Iedereen kijkt naar mij en dan valt de andere kant er uiteraard ook af :')

Godver wat vies al die verhalen. :kots:

Tijdens het uitgaan in mijn broek gescheten, mijn vrienden zeurden dat overal waar we gingen het ontzettend stonk.

Gelukkig kwam niemand achter, maar voor mezelf was het echt vernederend.

:roflol: ik zou dat echt niet kunnen volhouden, zou gelijk richting huis gereden zijn

In de sportschool een grote slok water nemen en je daarna zo erg verslikken dat je zit te hoesten en proesten. :')

Haha ja.. had ik ook maar gelukkig had niemand het gezien. Nam een slok water en moest hoesten tegelijk dus ik proeste een deel uit hehe.

Was in de middag dus het was gelukkig niet druk.

Keertje natte scheet gelaten bij m'n vriendin toendertijd. We gingen nog niet zo lang met elkaar. We lagen op bed te knuffelen en ik wilde een harde scheet laten. Halve boxer vol, zij merkte niets. Ik ging in de wc mijn boxer deppen met toiletpapier enzo.. om die shit eruit te krijgen. Lukte natuurlijk niet. Ik kom terug dr kamer in.. ze wilt met me knuffelen en gaat met d'r handen richting mijn ass.. Ik trek mezelf terug want ik was bang dat er nog poep zat. Was de enige keer dat ik een handjob of meer had kunnen krijgen, niet lang daarna was het uit. Ik was 15 :(

Keertje natte scheet gelaten bij m'n vriendin toendertijd. We gingen nog niet zo lang met elkaar. We lagen op bed te knuffelen en ik wilde een harde scheet laten. Halve boxer vol, zij merkte niets. Ik ging in de wc mijn boxer deppen met toiletpapier enzo.. om die shit eruit te krijgen. Lukte natuurlijk niet. Ik kom terug dr kamer in.. ze wilt met me knuffelen en gaat met d'r handen richting mijn ass.. Ik trek mezelf terug want ik was bang dat er nog poep zat. Was de enige keer dat ik een handjob of meer had kunnen krijgen, niet lang daarna was het uit. Ik was 15 :(
ohw **** kerel dat is pas pech hebben :p

tijdens de centrale examens bij M&O, in zo'n grote zaal met zo'n 150 man, zat mijn neef achter me. Ik moest steeds scheetjes laten en die liet ik dan ook glippen in de hoop dat m'n neef in de stank kwam te zitten:p

Dus ik moest er weer een laten, en jahoor: prrrrrrttttt een harde, dus ik buig snel voorover en ik hoor m'n neef wat mompelen en die keek blijkbaar omhoog en ik deed alsof ik zwaar gefocust was.

Toen na het examen dacht iedereen dat het m'n neef was haha

tijdens de centrale examens bij M&O, in zo'n grote zaal met zo'n 150 man, zat mijn neef achter me. Ik moest steeds scheetjes laten en die liet ik dan ook glippen in de hoop dat m'n neef in de stank kwam te zitten:p

Dus ik moest er weer een laten, en jahoor: prrrrrrttttt een harde, dus ik buig snel voorover en ik hoor m'n neef wat mompelen en die keek blijkbaar omhoog en ik deed alsof ik zwaar gefocust was.

Ik ben je neef en vind dit niet grappig :mad:

Nee srs. Iemand naast mij liet een luide scheet en iedereen dacht dat ik het was :mad: Natuurlijk deed die debiel naast mij lekker mee. :mad:

dat is juist de kunst!

zelf een scheet laten en iemand anders ervoor op laten draaien. :D:D:D

moest vorig jaar nog klas uit nadat ik een scheet liet en iedereen in het lokaal zowat verging. ik kon er wel om lachen, de leraar duidelijk niet :roflol:

:roflol:

Terug
Naar boven