AndroidHealthClinic

Het grote vernederende topic

Bezoekers in dit topic

Hmmmmz, BBQ ;)
 
Heel wat jaren geleden in een zeer warme zomer, ging ik met mijn toenmalige vriendje een dagje op pad. We moesten een heel eind op de brommer (ik bij hem achterop een Puch). Door het warme weer natuurlijk in een korte broek.

Na een uur had ik het wel even gehad, dus we stoppen even om de benen te strekken. Hij stopt de brommer. Ik zet een been aan de grond, nog helemaal stijf van het opgevouwen zitten. Ok, het tweede been ook. Ik rek mij rug een beetje en opeens krijg ik een barbeque-lucht in mijn neus. Ik zeg nog: "Goh, ze zijn aan het bbq-en, ruikt een beetje als aangebrand varkensvlees...'

Opeens wordt mijn been erg warm, ik kijk naar beneden en ja hoor! Mijn been zit tegen de uitlaat aan. Een brandwond iets groter dan een tennisbal op mijn kuit. De boel gekoeld en verder niets aan de hand...

Twee dagen later gaan we zwemmen. We stoeien een beetje en opeens duikt mijn vriendje onder water. Hij grijpt mijn benen beet en probeert mij kopje onder te trekken. Echter, hij grijpt precies die brandwond beet en sleurt de blaar en de fragile huid daaronder open. Ik krijs van pijn het hele bad bij elkaar, maar hij hoort natuurlijk niets onder water. Toen hij boven kwam, keek iedereen hem kwaad aan. Goed, voortijdig het zwemplezier afbreken en maar even naar de huisarts.

Een paar daagjes met zalfcompressen rondgelopen en alles heelde mooi. Er zat al een mooi roze huidlaagje. De laatste dag van de vakantie maken we een wandeling door het bos. Ik struikel over een takstompje. "Niet vallen!", denk ik nog. Nu, dat gebeurde niet, maar ik schopte wel dat stukje huid helemaal open...

UIteindelijk is alles geheeld, maar er zit nog steeds een lidteken met de afmetingen van een tennisbal op mijn kuit.

Ohhh meis m'n kruis trok ervan samen toen ik 't las :o Wat zal dat pijn hebben gedaan! en ook nog 2 keer! aaahhh ik hoop nooit dat mij zoiets overkomt
 
@ Bettie ... joh heb ik ook gehad ... was een jaartje of 8 achter op de brommer van een vriendje van mijn zus .OOk tssssssss op de uitlaat , en ik met groot houden dat het geen pijn deed .
Maar mijn litteken is aardig weggertrokken gelukkig .
;)
 
Hey gatver de heren zeggen nog netjes 2 x in mijn broek gescheten ...
Krijg ik op de vroege ochtend de spetter verhalen van Mikki onderogen .
hey Meid minder detais mag ook wel hoor ....:toilet: :kots: :kots: :kots: :kots:
 
Nou, zo erg zijn die poepverhalen toch niet. Ik neem aan, Mar, dat poepluiers ook niet zo'n pretje zijn. Lijkt mij niet erger of minder erg dan zo'n verhaal om daar met je neus boven te hangen. :D
 
..
 
Laatst bewerkt:
strong 5 year bump
 
Zit je de posts in het begin van het topic te lezen.. kende al die conjos die reageerde niet.

Zie je 2006 staan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wel goed topic, maar ik schijt gewoon op de wc hoor:)
 
Hoe is met Mikki? Pics? vids? :D
 
vroeger had ik altijd last van een boner in de klas
(er zaten veel "leuke" chicks in mn klas + teveel testo i guess)
ik probeerde het altijd te verbergen maar lukte niet altijd
euhm; ik was onozel aan het doen met vrienden vroeger
en wou van een trapleuning afglijden maar ik was zo
dom om de leuning tussen mn benen te doen & was vergeten
dat er beneden nog een paal was enjaa.. je kan het al raden
BAMMMMMMMMMMMM, de klokken waren aan het luiden. :o
en ik viel er nog af ook shiiit, ik had echt weken last van die klop.
nooit deed het zoveel pijn daar. gelukkig was ik nog maar 10 :D
als je bv 16 was en je kwam dat tegen damnn, gedeukt imago
tot en met. voila dit zijn dus 2 genante momenten.
enjoy & laugh for once ;)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 00:00 ----------

lol topic is van 2006
 
Ik liep langs de liefde van m'n leven op de middelbare school, richting trap. Inmiddels stond crush achter me dus (liep niet mee, stond gewoon in de hal) en ik die trap op.
Tot halverwege, BAMMM. Ik kon niet meer opstaan, knie gekneusd en open. Klasgenoot gebeld en die heeft me samen met docent trap op gehesen naar waar we les hadden heheh. K*tlife.
 
Hoe is met Mikki? Pics? vids? :D

Ik herinner me een naakte picca van Mikki terwijl ze aan het stuur van een boot staat. :cool: wie heeft die nog?
 
lol wie waren die smerige wijven hier in 2006 dan beetje poepverhalen gadverdamme
 
Back
Naar boven