AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Nog steeds zo enorm moe, paar keer bijna in slaap gevallen in de auto :bang:
     
    Das niet best Bubs!
     
    Hex bar eindelijk ontvangen van .Heliosport. Beschadigd aan beide uiteinden, kapotte verpakking....geen idee of ik over de ernst van de beschadiging moet klagen. Langs de ene kant zal ze daardoor niet minder goed functioneren. Langs de andere kant heb ik iets van: " als het als nieuw wordt verkocht en m'n geld moet goed zijn, dan moet het product ook in nieuwstaat zijn. Of ben ik te veeleisend.
     
    Wel vaak pech. Maar als je iets nieuws koopt moet het gewoon goed zijn.
     
    Laatst bewerkt:
    Hex bar eindelijk ontvangen van .Heliosport. Beschadigd aan beide uiteinden, kapotte verpakking....geen idee of ik over de ernst van de beschadiging moet klagen. Langs de ene kant zal ze daardoor niet minder goed functioneren. Langs de andere kant heb ik iets van: " als het als nieuw wordt verkocht en m'n geld moet goed zijn, dan moet het product ook in nieuwstaat zijn. Of ben ik te veeleisend.
    Dat is vaak de leveringsdienst dat geen respect heeft voor de spullen, zeker niet als het zwaar is.
    Pics?
     
    Me gisterenavond laten overtuigen om Indisch te eten terwijl ik er de ene slechte ervaring na de andere mee heb.

    2 keer al in mn broek gescheten vandaag. Eerste keer in de supermarkt, 2de keer net in bed. Fuck Indië, krijg allemaal de dysenterie. Je bevolking stinkt, je eten zuigt, ik ben er allergisch voor en het is onhygienisch, en je praat als een mongool met een spraakgebrek.
    Ik zou zeggen lik mn reet, maar dat is eten voor jou en meer ziekte voor mij.
    Bedoel je Indonesisch of Indiaas? Indiaas is echt mijn favoriete keuken. :drool:
     
    In België heb je Indisch en Indonesisch :p
     
    Nog steeds zo enorm moe, paar keer bijna in slaap gevallen in de auto :bang:

    Als je passagier was is er weinig mis... :o Als bestuurster zet je de auto beter even aan de kant en haal je een doppio.

    Zonde als die S2000 in de vangrail beland ;)
     
    zero carb ontbijt... 10 gekookte eieren waarvan 2 met eigeel. en een liter BCAA met een lekkere smaak
     
    Das niet best Bubs!
    I know... Geen idee waarom ik zo vermoeid blijf.

    :eek: ff n parkeerplaats op en rennen.....50 BW SQ??
    Heb wel overwogen om even te stoppen, maar wilde niet teveel tijd verliezen. De BW SQ kwamen niet in me op, maar ik onthou het wel!

    Als je passagier was is er weinig mis... :o Als bestuurster zet je de auto beter even aan de kant en haal je een doppio.

    Zonde als die S2000 in de vangrail beland ;)

    Geen passagier, niet met de S2000 gelukkig :)
    Als je daarvan het dak naar beneden doet met dit weer is het onmogelijk om in slaap te vallen :rolleyes:

    OT: het wordt algemeen een k*tdag vandaag.
     
    I know... Geen idee waarom ik zo vermoeid blijf.


    Heb wel overwogen om even te stoppen, maar wilde niet teveel tijd verliezen. De BW SQ kwamen niet in me op, maar ik onthou het wel!



    Geen passagier, niet met de S2000 gelukkig :)
    Als je daarvan het dak naar beneden doet met dit weer is het onmogelijk om in slaap te vallen :rolleyes:

    OT: het wordt algemeen een k*tdag vandaag.
    Sterkte :kiss:
     
    Vanmiddag winterbanden onder de tractor zetten.... man, hate that sh*t!

    zero carb ontbijt... 10 gekookte eieren waarvan 2 met eigeel. en een liter BCAA met een lekkere smaak

    Als dat je dag al verpest... :rolleyes:

    OT: het wordt algemeen een k*tdag vandaag.

    Lekker positief ook! :D
     
    twee keer hulp aangeboden gekregen.... er echt naar uitgekeken...
    eerste keer werd afgezegd... tweede keer nu ook.. :(

    Voelt zo ruk elke keer blijgemaakt te worden met een dooie mus.. :sad:
     
    twee keer hulp aangeboden gekregen.... er echt naar uitgekeken...
    eerste keer werd afgezegd... tweede keer nu ook.. :(

    Voelt zo ruk elke keer blijgemaakt te worden met een dooie mus.. :sad:
    :( :(
     
    In België heb je Indisch en Indonesisch :p
    Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kan Indisch zowel Indonesisch (dus uit Indonesië, het voormalige Indië) of Indiaas (dus uit India) betekenen. Verwarrend is het inderdaad wel. Ik weet niet zozeer of dit in België anders is.
     
    zero carb ontbijt... 10 gekookte eieren waarvan 2 met eigeel. en een liter BCAA met een lekkere smaak
    1L BCAA want? Als je geld te veel hebt weet ik wel een betere besteding. :P
    twee keer hulp aangeboden gekregen.... er echt naar uitgekeken...
    eerste keer werd afgezegd... tweede keer nu ook.. :(

    Voelt zo ruk elke keer blijgemaakt te worden met een dooie mus.. :sad:
    Vervelend zeg, sterkte! :aai:
     
    Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kan Indisch zowel Indonesisch (dus uit Indonesië, het voormalige Indië) of Indiaas (dus uit India) betekenen. Verwarrend is het inderdaad wel. Ik weet niet zozeer of dit in België anders is.
    Ik zeg Indisch eten tegen eten uit India. En Indonesisch eten tegen eten uit Indonesië. Indiaas heb ik nog bijna nooit iemand horen zeggen. Dit is denk ik hoe het in België is.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven